مانع بزرگ در راه تمدید قرارداد ترابی

مهدی ترابی پس از برتری سه بر یک تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در جمع خبرنگاران ضمن گلایه از شرایط مالی اظهار داشت:‌ نباید در این مورد حرف بزنیم چون هیچ قدم روبه جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا آخر فصل قرارداد هفت بازیکن تیم ما

کد خبر : 173278
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
مانع بزرگ در راه تمدید قرارداد ترابی



مهدی ترابی پس از برتری سه بر یک تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در جمع خبرنگاران ضمن گلایه از شرایط مالی اظهار داشت:‌ نباید در این مورد حرف بزنیم چون هیچ قدم روبه جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا آخر فصل قرارداد هفت بازیکن تیم ما به پایان می‌رسد. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بازیکنان قراردادشان را آنطور که باشگاه می‌خواهد، تمدید نخواهند کرد. درمورد تمدید قرارداد هم مذاکره‌ای نشده ولی گفته‌اند یک نامه زده‌ایم که ما هم نامه‌ای ندیدیم.

 ترابی در شرایطی این مسائل را مطرح کرد که باشگاه پرسپولیس طبق درخواست یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر بحث تمدید قرارداد برخی بازیکنان کلیدی‌اش را آغاز کرده و پس از تمدید قرارداد حامد لک، به دنبال عقد قراردادی جدید با بازیکنانی مثل ترابی و سرلک است.

مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر جلساتی هم با مدیر برنامه‌های ترابی برگزار کرده‌ و به دنبال تمدید قرارداد با او هستند. هرچند برخی معوقات این بازیکن شرایط را برای فراهم شدن این اقدام سخت کرده است. 

هافبک ملی‌پوش سرخ‌پوشان از نخستین دوره حضورش در پرسپولیس، مبلغی حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون از این باشگاه طلب دارد که با وجود پیگیری‌هایی که پس از بازگشت خود از قطر انجام داده تاکنون موفق به دریافت این مبلغ نشده است. 

پرداخت نشدن این پول، مانع بزرگی در راه تمدید قرارداد ترابی است و باید دید آیا مدیران پرسپولیس می‌توانند در این مورد رضایت هافبک تیم‌شان را جلب کنند.

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.