ماسک، مدیرعامل توییتر می‌گوید ثبت‌نام‌های کاربران در بالاترین حد ممکن، از ویژگی‌های «اپلیکیشن همه چیز» استفاده می‌کند.

ماسک در اواخر روز شنبه در توییتی اعلام کرد که ثبت‌نام‌ها تا 16 نوامبر در هفت روز گذشته به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز بود که 66 درصد نسبت به هفته مشابه در سال 2021 افزایش داشت. وی همچنین گفت: دقایق فعال کاربران در بالاترین سطح خود ثبت شده است و به

کد خبر : 286261
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
ماسک، مدیرعامل توییتر می‌گوید ثبت‌نام‌های کاربران در بالاترین حد ممکن، از ویژگی‌های «اپلیکیشن همه چیز» استفاده می‌کند.


ماسک در اواخر روز شنبه در توییتی اعلام کرد که ثبت‌نام‌ها تا 16 نوامبر در هفت روز گذشته به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز بود که 66 درصد نسبت به هفته مشابه در سال 2021 افزایش داشت.

وی همچنین گفت: دقایق فعال کاربران در بالاترین سطح خود ثبت شده است و به طور میانگین در هفت روز گذشته تا 24 آبان ماه، روزانه نزدیک به 8 میلیارد دقیقه فعال بوده است که نسبت به هفته مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

جعل هویت سخنان مشوق تنفر از 13 نوامبر نسبت به اکتبر سال گذشته کاهش یافته است.

به گفته ماسک، جعل هویت های گزارش شده در این پلتفرم اوایل این ماه، قبل و بعد از راه اندازی توییتر آبی افزایش یافت.

ماسک که شرکت موشکی SpaceX، استارتاپ تراشه‌های مغزی Neuralink و شرکت تونل‌سازی Boring Company را نیز اداره می‌کند، گفته است که خرید توییتر به جاه‌طلبی او برای ایجاد یک «اپلیکیشن همه چیز» به نام X سرعت می‌بخشد.

بر اساس این توییت، “Twitter 2.0 The Everything App” ماسک دارای ویژگی هایی مانند پیام های مستقیم رمزگذاری شده (DM)، توییت های طولانی و پرداخت خواهد بود.

تبلیغ‌کنندگان در توییتر، از جمله شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال، فولکس واگن AG، تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کرده‌اند، زیرا با رئیس جدید دست و پنجه نرم می‌کنند.

ماسک گفته است که توییتر با “کاهش شدید درآمد” ناشی از عقب‌نشینی تبلیغ‌کنندگان مواجه شده است و ائتلافی از گروه‌های حقوق مدنی را مقصر می‌داند که تبلیغ‌کنندگان اصلی این پلتفرم را تحت فشار قرار داده‌اند تا در صورت عدم حمایت از تعدیل محتوا، اقدامی انجام دهند.

پس از اینکه ماسک ممنوعیت توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را لغو کرد، فعالان از تبلیغ‌کنندگان توییتر می‌خواهند تا بیانیه‌هایی درباره حذف تبلیغات خود از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند.

اعتقاد بر این است که صدها کارمند توییتر پس از اولتیماتوم ماسک مبنی بر اینکه کارکنان برای «ساعت‌های طولانی با شدت بالا» ثبت‌نام می‌کنند، شرکت تحت محاصره را ترک کرده‌اند.

این شرکت در اوایل ماه نوامبر نیمی از نیروی کار خود را اخراج کرد و تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، حقوق بشر و اخلاق یادگیری ماشین و همچنین برخی از تیم‌های محصول و مهندسی از بین رفتند.

(گزارش توسط جوبی بابو در بنگالورو؛ ویرایش توسط کیم کوگیل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.