ماجراجویی‌های باک در اولین تریلر The Ice Age Adventures of Buck Wild

انتظارها به پایان رسید و اولین تریلر The Ice Age Adventures of Buck Wild در جریان رویداد Disney Plus Day به نمایش درآمد. عصر یخبندان را می‌توان یکی از مشهورترین فرنچایزهای جهانی در نظر گرفت که روی مخاطبان کودک و نوجوان تمرکز دارد. این فرنچایز با اکران Ice Age در سال ۲۰۰۲ میلادی و فروش

کد خبر : 129386
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
ماجراجویی‌های باک در اولین تریلر The Ice Age Adventures of Buck Wild


انتظارها به پایان رسید و اولین تریلر The Ice Age Adventures of Buck Wild در جریان رویداد Disney Plus Day به نمایش درآمد.

عصر یخبندان را می‌توان یکی از مشهورترین فرنچایزهای جهانی در نظر گرفت که روی مخاطبان کودک و نوجوان تمرکز دارد. این فرنچایز با اکران Ice Age در سال ۲۰۰۲ میلادی و فروش ۳۸۳ میلیون دلاری‌اش شکل گرفت و در ادامه به حوزه‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، بازی‌های ویدیویی و پارک‌های تفریحی ورود پیدا کرد. داستان حول محور گروهی از حیوانات مانند ماموت و ببر دندان خرگوشی می‌چرخد که درگیر اتفاقات مختلفی می‌شوند. در ضمن، عصر یخبندان یکی از دارایی‌های فاکس قرن بیستم بود که در پی ادغامش با والت دیزنی به این غول بزرگ رسانه‌ای واگذار شد.

بلو اسکای (Blue Sky Studios) خالق عصر یخبندان بوده و از آنجایی که زیرمجموعه فاکس قرن بیستم به شمار می‌رفت، تحت مدیریت والت دیزنی درآمد. با همه‌گیری ویروس کرونا و کاهش درآمد شرکت‌های مختلف از جمله دیزنی، مدیران مجبور شدند اوایل سال جاری میلادی به تعطیلی بلو اسکای تصمیم بگیرند. هر چند، این اتفاق مانع نشده قسمت جدید فرنچایز ساخته شود؛ اثری که The Ice Age Adventures of Buck Wild نام داشته و در ابتدا قرار بود در قالب یک سریال منتشر شود اما ادغام فاکس و والت دیزنی باعث تغییر در برنامه‌ریزی‌ها و تبدیل آن به یک انیمیشنی سینمایی شد.

اولین تریلر The Ice Age Adventures of Buck Wild چندی پیش در جریان رویداد Disney Plus Day منتشر شد. این ویدیو بیش از یک دقیقه زمان داشته و در ابتدا دو شخصیت ادی و کرش را نشان می‌دهد که می‌خواهند کار خاصی داده و بدین ترتیب، به شهرت برسند. در همین راستا، چوبی را داخل یک کوه یخ فرو کرده و با فرو ریختن آن، وارد دنیای گم شده می‌شوند. در ادامه با شخصیت‌های قدیمی و محبوب فرنچایز مندی، سید، دیگو و الی ملاقات می‌کنیم. تریلر پس از آن تمرکز خود را روی باک قرار می‌دهد که سعی دارد در حکم یک مربی ظاهر شده و دو شخصیت ادی و کرش را برای بقا در جهان گمشده آماده کند. به هر حال، انواع دایناسورها در آنجا زندگی کرده و به هیچ وجه مکان امنی برای دو صاریغ (نوعی از کیسه‌داران با جثه‌هایی اندازه موش تا گربه) نیست.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.