لوگو Upbit Exchange Crypto روی لباس های باشگاه فوتبال ایتالیا ناپولی ظاهر می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] پیراهن های پوشیده شده توسط بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا ناپولی نشان صرافی ارزهای دیجیتال Upbit را نشان می دهد. این قرارداد بخشی از یک قرارداد حمایت مالی با Dunamu است، شرکتی که پلت فرم معاملات سکه را که یکی از بزرگترین پلتفرم ها در کره جنوبی است، اداره می کند. ناپولی، رهبر سری آ

کد خبر : 302717
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
لوگو Upbit Exchange Crypto روی لباس های باشگاه فوتبال ایتالیا ناپولی ظاهر می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیراهن های پوشیده شده توسط بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا ناپولی نشان صرافی ارزهای دیجیتال Upbit را نشان می دهد. این قرارداد بخشی از یک قرارداد حمایت مالی با Dunamu است، شرکتی که پلت فرم معاملات سکه را که یکی از بزرگترین پلتفرم ها در کره جنوبی است، اداره می کند.

ناپولی، رهبر سری آ ایتالیا، از دونامو و آپبیت کره‌ای حمایت مالی کریپتو را تضمین کرد.

SSC Napoli، رهبران فعلی لیگ فوتبال حرفه‌ای ایتالیا، سری A، و Dunamu Inc. شراکتی را اعلام کردند که شرکت فین‌تک کره‌ای را به شریک رسمی پشت پیراهن و تبادل ارزهای دیجیتال تیم فوتبال برای بازی‌های فعلی و فعلی تبدیل می‌کند. فصل بعد

این قرارداد که تمامی مسابقات سری آ، کوپا ایتالیا و بازی‌های دوستانه ناپولی را پوشش می‌دهد، نشان صرافی رمزارز دونامو، Upbit، را در زیر شماره در پشت پیراهن‌های آن‌ها قرار می‌دهد. لوگوی این شرکت همچنین بر روی بیلبوردهای اطراف استادیوم دیگو آرماندو مارادونا در ناپل ظاهر خواهد شد.

ناپولی در اولین روز هفته در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: “این برای بازی بعدی تیم در سری آ در روز چهارشنبه، 4 ژانویه، برابر اینتر، اجرا خواهد شد.” باشگاه بر اهمیت توافق با دونامو با توجه به قصد ناپولی برای گسترش پایگاه هواداران خود در کره جنوبی تاکید کرد.

لوگو Upbit Exchange Crypto روی لباس های باشگاه فوتبال ایتالیا ناپولی ظاهر می شود

کره جونگانگ دیلی در گزارشی اشاره کرد که در قلب ترکیب ناپولی، کیم مین جائه قرار دارد. مدافع میانی کره ای که در اواخر جولای با ناپولی قرارداد امضا کرد، اولین بازی خود را در ماه آگوست انجام داد و به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لگا سری آ انتخاب شد.

کیم در چند هفته اول حضورش در ناپولی دو گل به ثمر رساند که او را به دومین بازیکن کره‌ای پر گل‌زن تبدیل کرد که تا به حال در سری آ بازی کرده است. تیم او در حال حاضر در صدر جدول لیگ است و در طول فصل 2022-2023 در خانه بدون شکست باقی مانده است.

توماسو بیانچینی، مدیر ارشد توسعه بین المللی ناپولی گفت: «ما از اینکه با شرکت کره جنوبی دونامو، پیشرو در بخش آن، به این توافق رسیدیم، هیجان زده هستیم. او افزود: “ما می خواهیم به گرمی از Upbit به خانواده خود خوشامد بگوییم و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر و گسترش حضور خود در کره جنوبی هستیم.”

دونامو از شراکت جدید ما با SSC ناپولی، یکی از بزرگترین و معتبرترین باشگاه های فوتبال در جهان، هیجان زده است. ما از گرمترین استقبال سپاسگزاریم و خوشحالیم که بخشی از سفر همراه با ناپولی، از جمله کیم مین جائه، ستاره مدافع تیم بودیم.

ناپولی تنها باشگاه فوتبال ایتالیایی پیشرو با حامی مالی رمزنگاری نیست. در آگوست 2021، غول فوتبال آث میلان قراردادی را با Bitmex امضا کرد تا صرافی رمزنگاری را تحت یک قرارداد چند ساله حمایت مالی، «آستین رسمی و شریک تجاری ارزهای دیجیتال» خود قرار دهد. در سپتامبر همان سال، صرافی مشتقات کریپتو Bitget اعلام کرد که با یوونتوس همکاری می کند و اینتر 100 میلیون دلار حمایت مالی را با شرکت بلاک چین Zytara Labs تضمین کرد.

برچسب ها در این داستان

توافقنامه، صرافی رمزنگاری، معامله، دونامو، صرافی، فین تک، شرکت فین تک، فوتبال، ایتالیا، ایتالیا، جرسی، کره، کره، لیگ، لگا سری آ، آرم، ناپولی، مشارکت، سری آ، پیراهن، فوتبال، کره جنوبی، حامی، اسپانسر، upbit

آیا فکر می‌کنید صنعت به حمایت از تیم‌های فوتبال ایتالیا با وجود زمستان کریپتو ادامه خواهد داد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، PhotoLondonUK / Shutterstock.com؛ اس اس سی ناپولی

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.