محسن داوری امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از دستاندرکاران قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود خدمات به زائران در ایام نوروز متفاوت باشد، با وجود وجود برخی نواقص متفاوت از سالهای گذشته این فرایند انجام شد. برای تحقق یافتن خدمات به زائران در ایام نوروز جلساتی برگزار شد تا برنامهریزیهای منسجمی صورت گیرد تا زائران در آرامش کامل زیارت کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه پیشبینی کرده بودیم حدود ۱۰ میلیون زائر به مشهد مشرف شوند، گروههای زیادی آماده شدند تا زائران دغدغه مکان، امنیت، تغذیه و… را نداشته باشند. متاسفانه عدهای فقط ایرادات و اشکالات ما را دیده و از تلاشهایی که در این مدت صورت گرفته بود، چشمپوشی کردند. با وجود اینکه ویروس کرونا هنوز از بین نرفته، ما توانستیم با رعایت و کنترل تمام پروتکلهای بهداشتی از بروز هرگونه اتفاق و مشکل بهداشتی برای زائران جلوگیری کنیم.
فرماندار مشهد تصریح کرد: گروههای مختلفی که به خدمت زائران آمدند، ایام تعطیلات نوروز را نادیده گرفته و حتی به مرخصی نرفته تا در خدمت زائران باشند. در روزهای عادی در مشهد حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت مرغ توزیع میشود اما در ایام نوروز این مقدار به روزی ۱۰۰۰ تن گوشت مرغ افزایش پیدا کرد که تمام اینها نشان از ارادت در ارائه خدمات صورت گرفته به زائران امام رضا(ع) دارد.
وی بیان کرد: در گذشته زائران برای حل مشکلات خود به افراد مختلف مراجعه میکردند اما امسال ما به خدمت زائران میرفتیم و مشکل آنان را جویا میشدیم. همچنین به تخلف اصناف رسیدگی کردیم که حاصل این تخلفها بازگشت حدود یک میلیارد تومان به مردم و زائران بود.
داوری تصریح کرد: ما در تعطیلات عید فطر و تابستان باید بهتر از گذشته عمل کنیم تا زائران از ما الگوبرداری و میهماننوازی را به دیگر مکانها منتقل کنند.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰