لبه های دلار پایین تر. استرلینگ در جلوتر از بودجه بریتانیا توسط Investing.com

توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه در معاملات آرام پیش از نشست هفته آینده فدرال رزرو کاهش یافت، در حالی که تمرکز بودجه بریتانیا بر پوند است. در ساعت 2:30 بامداد ET (0630 GMT)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال

کد خبر : 121645
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۶
لبه های دلار پایین تر.  استرلینگ در جلوتر از بودجه بریتانیا توسط Investing.com




توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه در معاملات آرام پیش از نشست هفته آینده فدرال رزرو کاهش یافت، در حالی که تمرکز بودجه بریتانیا بر پوند است.

در ساعت 2:30 بامداد ET (0630 GMT)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد کاهش در 93.892 معامله شد.

با 0.1% کاهش در 114.03، 0.1% افزایش در 1.1603، در حالی که پیش از بودجه سالانه بریتانیا به 1.3763 ​​کاهش یافت.

فدرال رزرو در حال حاضر پیش از نشست سیاست گذاری هفته آینده وارد دوره خاموشی شده است و پیش از این، معامله گران بر انتشار یک سری اطلاعات مهم متمرکز شده اند.

چهارشنبه شاهد انتشار سپتامبر است، اما نسخه 3Q در روز پنجشنبه و کاهش قیمت سپتامبر در روز جمعه بیشترین توجه را به خود جلب خواهند کرد.

در جاهای دیگر، پس از افزایش نرخ تورم مرکزی استرالیا با سریع‌ترین نرخ سالانه از سال 2015، 0.2 درصد افزایش یافت و به 0.7513 رسید و معامله‌گران را بر آن داشت تا قیمت‌ها را در نرخ‌های بهره افزایش دهند.

شاخص کل قیمت مصرف کننده در سه ماهه سوم 0.8 درصد و برای سال 3.0 درصد افزایش یافت، همان طور که انتظار می رفت، اما معیار سالانه تورم اصلی به 2.1 درصد افزایش یافت، بسیار بالاتر از 1.8 درصد مورد انتظار بود و آن را به 2 درصد RBA بازگرداند. برای اولین بار در شش سال گذشته تا 3٪ محدوده هدف.

استرلینگ ممکن است روز چهارشنبه آسیب پذیر باشد زیرا ریشی سوناک، وزیر خزانه داری بریتانیا، بودجه سالانه خود را تحویل می دهد.

بسیاری از صحبت‌های پیش از این مجموعه در مورد شل کردن کیف پول سوناک بود، پس از افشاگری‌هایی مبنی بر اینکه او قرار است به توقف پرداخت‌های بخش دولتی پایان دهد، اما صدراعظم همچنان با یک عمل توازن دشوار در بودجه امسال مواجه است. گرانفروشی بیش از حد و خطر ایجاد تورم بیشتر با بانک انگلستان در حال حاضر به دنبال تشدید سیاست های پولی است، اما بسیار کم است و او خطر خفه کردن یک ترمیم از قبل مردد را دارد.

«نشت‌های پیش‌بودجه معمولاً شامل برنامه‌های هزینه‌های جدید می‌شود تا اینکه چگونه این هزینه پرداخت می‌شود. تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند که اگر صدراعظم بریتانیا هر نوع تحکیم مالی را اعلام کند، ممکن است پوند انگلیس فردا کمی آسیب‌پذیر شود.

در آستانه آخرین جلسه تعیین سیاست در اواخر این جلسه، تا حد زیادی ثابت در 1.2391 معامله شد. انتظار می رود بانک مرکزی بار دیگر خرید هفتگی اوراق دولتی خود را کاهش دهد و چهارمین بار در 12 ماه گذشته است که بانک مرکزی برنامه خود را عقب انداخته و راه را برای شروع افزایش نرخ سود در سال آینده هموار می کند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هر کسی که با فیوژن مدیا درگیر است، هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.