لبه های دلار پایین تر. اخبار Evergrande از ریسک پذیری توسط Investing.com پشتیبانی می کند

© رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در معاملات اولیه روز جمعه در اروپا نسبتاً پایین‌تر بود و به ویژه پس از اخبار خوب از چین مبنی بر حمایت از دارایی‌های ریسک به طور کلی، جایگاه خود را در برابر بازدهی‌های بالاتر از دست داد. رسانه‌های محلی گزارش دادند که توسعه‌دهنده املاک و مستغلات

کد خبر : 120129
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۸
لبه های دلار پایین تر.  اخبار Evergrande از ریسک پذیری توسط Investing.com پشتیبانی می کند



© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در معاملات اولیه روز جمعه در اروپا نسبتاً پایین‌تر بود و به ویژه پس از اخبار خوب از چین مبنی بر حمایت از دارایی‌های ریسک به طور کلی، جایگاه خود را در برابر بازدهی‌های بالاتر از دست داد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که توسعه‌دهنده املاک و مستغلات China Evergrande پولی را پیدا کرده است تا در آخرین لحظه قبل از نکول رسمی، سود اوراق قرضه دلاری را پرداخت کند. مشخص نیست که این پول چگونه جمع آوری شده است و هنوز هیچ نشانه ای از بازسازی جامع 300 میلیارد دلار بدهی آن وجود ندارد.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (07:00 GMT)، ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته با 0.1 درصد کاهش به 93.66 رسید و در نهایت هفته را 0.3 درصد کاهش داد.

کاهش ارزش دلار در این هفته علیرغم افزایش مداوم بازده اوراق قرضه رخ داده است که معمولاً از آن حمایت می کند. بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری در طول هفته با 10 واحد افزایش به 1.67 درصد رسیده است، زیرا این نگرانی وجود دارد که جهش تورم امسال احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می شد ادامه یابد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قرار است در ساعت 11 صبح به وقت شرقی (1500 GMT) سخنرانی کند.

یورو 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.1638 دلار رسید، در حالی که برای هفته 0.3 درصد افزایش یافت، در حالی که پس از نقل قول هاو پیل، اقتصاددان ارشد جدید بانک مرکزی انگلیس، استرلینگ در 1.3790 دلار ثابت ماند. بحث در مورد نرخ بهره در نشست ماه نوامبر انجام شد، اما افزود که این بحث احتمالاً “تعادل دقیقی دارد”. این کمی کمتر از انتظارات بازار بود که اکنون در افزایش نرخ کلیدی بانک در آن جلسه موثر بوده است.

استرلینگ همچنین با داده هایی که کاهش دیگری را در فروش خرده فروشی در ماه سپتامبر نشان می دهد، محدود شد، پنجمین ماه متوالی کاهش یافت. در حالی که کاهش های قبلی منعکس کننده تغییر در هزینه های دور از کالاها به سمت خدمات با بازگشایی اقتصاد بود ، آخرین داده ها نیز تحت تاثیر ضعف احساسات مصرف کنندگان قرار گرفتند زیرا دولت به برنامه های حمایتی بازار کار خود پایان داد و کمبود رانندگان کامیون منجر شد. کمبود گسترده محصولات مختلف، به ویژه سوخت.

انتشار داده‌های اصلی روز در اروپا، خرید شاخص‌های مدیران از شرکت مشاوره IHSMarkit خواهد بود، در حالی که رهبران اتحادیه اروپا به نشست سران خود در بروکسل ادامه می‌دهند، زیرا نتوانسته‌اند پیشرفت معناداری در حل مشکلات کوتاه‌مدت بازار انرژی خود در روز اول جلسه داشته باشند.

در جای دیگر، لیر ترکیه 1.2 درصد دیگر سقوط کرد و به پایین ترین حد خود رسید. بانک مرکزی روسیه که شهرت خود را در سال جاری با انقباضات پولی اولیه و قابل توجه تضعیف کرده است، قرار است نرخ کلیدی خود را تا 50 واحد دیگر افزایش دهد و بعداً به 7.25 درصد برساند. روبل پس از رسیدن به بالاترین سطح 17 ماهه در برابر دلار در اوایل هفته ثابت بود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.