لبه های دلار پایین تر ؛ سخنرانی پاولز جکسون هول در تمرکز توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در اوایل معاملات اروپایی روز جمعه کاهش یافت ، اما حجم معاملات محدود است زیرا معامله گران مشتاقانه منتظر سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو هستند که می تواند به سیاست های آینده بانک مرکزی اشاره کند. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص

کد خبر : 96600
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۳
لبه های دلار پایین تر ؛  سخنرانی پاولز جکسون هول در تمرکز توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در اوایل معاملات اروپایی روز جمعه کاهش یافت ، اما حجم معاملات محدود است زیرا معامله گران مشتاقانه منتظر سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو هستند که می تواند به سیاست های آینده بانک مرکزی اشاره کند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را پشت سر می گذارد ، پس از صعود از پایین ترین سطح یک هفته ای روز پنجشنبه (92.807) ، 0.1 lower کاهش یافت و به 92.998 واحد رسید.

با 0.1٪ افزایش به 1.1763 ، درست در بالاترین سطح روز گذشته در 1.1779 ، 0.1٪ در 110.00 سقوط کرد ، به 1.3703 افزایش یافت و حساسیت به خطر 0.3٪ به 0.7253 رسید.

سخنرانی پاول برجسته سالانه است ، گردهمایی بانکداران مرکزی که عملاً امسال برگزار می شود. به طور گسترده انتظار می رود که وی راهنمایی قوی در مورد زمان شروع به کار فدرال رزرو در برنامه خرید عظیم اوراق قرضه ارائه دهد. این می تواند آغاز پایان اقدامات اضطراری بانک مرکزی برای کاهش تاثیر شیوع ویروس کرونا باشد.

جیمز بولارد ، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس ، این بحث را روز پنجشنبه آغاز کرد و اظهار داشت که بانک مرکزی باید به زودی اقدامات محرک ماهانه خود را محدود کند و اعضا در حال برنامه ریزی برای کاهش خرید 120 میلیارد دلاری اوراق قرضه ماهانه خود هستند.

با این اوصاف ، پاول در گذشته اخیر به سمت طرفداران بحث بوده است و معامله گران نسبت به تداوم این موضع در سخنرانی خود در ساعت 10 صبح به وقت شرق (1400 GMT) هشدار می دهند.

“واکنش بازار ارز به اظهارات پاول به احتمال زیاد به لحن وی بستگی دارد: الف) رشد اقتصادی ایالات متحده با توجه به گسترش نوع دلتا ؛ ب) زمان و طول باریک شدن ؛ ج) هرگونه راهنمایی در مورد زمان شروع چرخه پیاده روی ، “تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند.

با این حال ، پس از انفجارهای انتحاری انتحاری در خارج از فرودگاه کابل در اواخر روز پنجشنبه ، تعداد زیادی از غیرنظامیان و دست کم 13 سرباز آمریکایی کشته شدند ، اما تلفات محدود است.

علیرغم اعلام نخست وزیر جاسیندا آردرن ، قرنطینه در اوکلند ، بزرگترین شهر این کشور ، احتمالاً تا دو هفته دیگر همچنان 0.1 درصد افزایش یافت و به 0.6952 رسید.

پس از اعلام بانک مرکزی چین مبنی بر حمایت مالی از توسعه روستایی با ابزارهای سیاست پولی از جمله نسبت الزامات ذخیره برای بانک ها ، به 6.4824 رسید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.