لبه های دلار پایین تر ؛ افزایش ریسک پیش از حفره جکسون توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در اوایل مبادلات اروپایی روز دوشنبه کاهش یافت ، زیرا افزایش در بازارهای سهام باعث افزایش احساسات شد ، و معامله گران را مجبور کرد تا در آستانه نشست جکسون حول فدرال رزرو در ارزهای ریسک پذیرتر موضع بگیرند. در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)

کد خبر : 94804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
لبه های دلار پایین تر ؛  افزایش ریسک پیش از حفره جکسون توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در اوایل مبادلات اروپایی روز دوشنبه کاهش یافت ، زیرا افزایش در بازارهای سهام باعث افزایش احساسات شد ، و معامله گران را مجبور کرد تا در آستانه نشست جکسون حول فدرال رزرو در ارزهای ریسک پذیرتر موضع بگیرند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را دنبال می کند ، با 0.2 lower کاهش در 93.328 معامله شد و از بالاترین سطح 93.734 روز جمعه عقب نشینی کرد ، این سطح قوی از 4 نوامبر است.

0.2 higher در 1.1715 بالاتر بود ، در پایین ترین سطح 1 1/2 ماه گذشته 1.1664 ، 0.2 at در 109.97 افزایش یافت ، 0.3 to به 1.3660 افزایش یافت ، نسبت به پایین ترین سطح یک ماه گذشته 1.3602 ، و حساسیت به خطر 0.4 ed افزایش یافت. به 0.7158 رسیده و از پایین ترین سطح روز جمعه 9/2 در 0.7106 عقب افتاده است.

بازارهای سهام در آسیا روز دوشنبه رونق گرفتند و روز جمعه به پایان قوی تر وال استریت ادامه دادند و اروپا نیز با دنبال کردن این خبر ، چین که دومین اقتصاد بزرگ جهان است ، برای اولین بار هیچ مورد جدیدی از انتقال محلی Covid-19 گزارش نکرده است. از ژوئیه

با این وجود ، این اعتماد مجدد همچنان شکننده به نظر می رسد ، با انتشار تعدادی از نظرسنجی های تولیدی ، چه در اروپا و چه در ایالات متحده ، احتمالاً با توجه به آخرین شیوع موارد کووید -19 ، ناشی از شیوع بسیار بالا ، رشد کندی را نشان می دهد. نوع دلتا

داده های معادل در ژاپن در اوایل روز دوشنبه نشان داد که رشد ژاپن در ماه اوت کند شده است ، در حالی که بخش خدمات با سریع ترین سرعت از ماه مه سال گذشته کاهش یافته است.

این هفته سالانه فدرال رزرو ایالات متحده از 26 آگوست شروع خواهد کرد که امسال به دلیل شیوع کووید 19 به صورت آنلاین برگزار می شود.

انتظار می رود که این گردهمایی نشان دهد که بانک مرکزی امسال برنامه خرید اوراق قرضه گسترده خود را کاهش می دهد ، اگرچه روبرت کاپلان ، عضو برجسته FOMC ، روز جمعه این موضوع را با تردید مواجه کرد و اظهار داشت که در صورت دلتا ممکن است نیاز به اصلاح این دیدگاه داشته باشد. نوع رشد اقتصادی را از نظر مادی کاهش می دهد.

تحلیلگران Nordea در یادداشتی می گویند: “فدرال رزرو در حال نزدیک شدن به کاهش است” ، و “احتمالاً این یک سناریوی قوی دلار است ، همانطور که در 2013/2014 هنگامی که فدرال رزرو برنامه QE3 را کاهش داد ، چنین بود. . »

این بانک در حال حاضر “سطوح حدود 1.10 EUR/USD در افق پیش بینی را هدف قرار داده و انتظار دارد عمده این حرکت دیر یا زود همراه با شروع روند کندتر اتفاق بیفتد.”

پس از استعفای استفان لوفون سوئدی از سمت نخست وزیری سوئد در ماه نوامبر ، 0.2 fell کاهش یافت و به 8.7887 رسید و در ماه نوامبر وزیر خارجه این کشور را ترک کرد ، و جایگزین احتمالی آن مگدالنا اندرسسون ، وزیر دارایی بود که طرفدار احتیاط مالی بود.

کمیته سیاست پولی بانک اسرائیل 0.1 درصد کاهش یافت و به 3.2339 رسید و انتظار می رود در جلسه روز دوشنبه نرخ بهره اصلی خود را بدون تغییر در 0.1 درصد قرار دهد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.