لبه های دلار بالاتر. تمرکز داده های کلیدی قبل از جلسه فدرال رزرو توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار روز سه‌شنبه بالاتر رفت و از پایین‌ترین سطح یک ماهه خود بازگشت، اگرچه پیش از انتشار داده‌های کلیدی اقتصادی و نشست هفته آینده فدرال رزرو، رشدها اندک است. در ساعت 2:55 بامداد به وقت شرقی (0755 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر

کد خبر : 121272
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۳
لبه های دلار بالاتر.  تمرکز داده های کلیدی قبل از جلسه فدرال رزرو توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار روز سه‌شنبه بالاتر رفت و از پایین‌ترین سطح یک ماهه خود بازگشت، اگرچه پیش از انتشار داده‌های کلیدی اقتصادی و نشست هفته آینده فدرال رزرو، رشدها اندک است.

در ساعت 2:55 بامداد به وقت شرقی (0755 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش در 93.882 معامله شد و کمی بالاتر از پایین‌ترین سطح یک ماهه روز دوشنبه صعود کرد.

پس از اینکه ژاپن در سپتامبر 0.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد، با 0.2% افزایش در 113.91 معامله شد. پایین تر به 1.1604 رسید، با اندکی کاهش به 1.3767 رسید، در حالی که ریسک حساس با 0.3% افزایش به 0.7511 رسید.

دلار اواخر هفته گذشته پس از اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو مبنی بر اینکه هنوز زمان شروع افزایش نرخ بهره آمریکا فرا نرسیده، ضربه خورد.

فدرال رزرو پیش از نشست سیاست گذاری هفته آینده، یک گردهمایی مورد انتظار که در آن انتظار می رود بانک مرکزی آغاز خروج محرک خرید اوراق قرضه خود را تایید کند، اکنون وارد دوره خاموشی شده است.

در غیاب هرگونه ارتباط فدرال رزرو، این داده های ایالات متحده است که بازار در این هفته روی آن تمرکز می کند. جدول داده های سه شنبه شامل اعداد سپتامبر و اکتبر است، اما انتشار 3Q در روز پنجشنبه و سپتامبر در جمعه است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

تحلیلگران می‌گویند: «در غیاب سخنرانان فدرال رزرو قبل از نشست FOMC در 3 نوامبر، ما فکر می‌کنیم که تداوم تورم می‌تواند به حمایت از قیمت‌گذاری مجدد بازار منحنی فدرال رزرو ادامه دهد – و از تقویت دلار در برابر بازده‌های پایین حمایت کند.» ING، در یادداشتی.

در جای دیگر، پس از مخالفت با درخواست وی مبنی بر اخراج 10 سفیر غربی از ترکیه به دلیل انتقاد از زندانی شدن یک منتقد دولت، 0.1 درصد کاهش یافت و به 9.5701 رسید.

واحد پول ترکیه پس از سقوط به پایین ترین سطح در برابر دلار در روز دوشنبه، در واکنش به آن، دوباره رشد کرد.

علاوه بر این، پس از تزریق 190 میلیارد یوان خالص (30 میلیارد دلار) توسط بانک مرکزی چین به سیستم مالی، به 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.3819 رسید، که در نتیجه نرخ رپو بین بانکی یک شبه کاهش یافت و به 1.53 درصد رسید که پایین‌ترین میزان از 29 سپتامبر است. نزدیک به پایین ترین سطح 9 ماهه

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.