لبه های دلار بالاتر ؛ کووید با Investing.com به احساسات مصرف کنندگان ضربه می زند

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com-دلار در اوایل معاملات روز دوشنبه در اروپا افزایش یافت ، اما به دلیل پایین آمدن موارد ابتلا به کووید -19 و کاهش اعتماد مصرف کنندگان ایالات متحده ، می تواند فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا برنامه خرید اوراق قرضه خود را به تاخیر بیندازد ، نزدیک

کد خبر : 90882
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۱
لبه های دلار بالاتر ؛  کووید با Investing.com به احساسات مصرف کنندگان ضربه می زند



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com-دلار در اوایل معاملات روز دوشنبه در اروپا افزایش یافت ، اما به دلیل پایین آمدن موارد ابتلا به کووید -19 و کاهش اعتماد مصرف کنندگان ایالات متحده ، می تواند فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا برنامه خرید اوراق قرضه خود را به تاخیر بیندازد ، نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته ای خود باقی ماند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را دنبال می کند ، کمتر از 0.1 درصد در 92.550 معامله شد ، اما این هنوز هم 0.5 درصد کمتر از سطوح مشاهده شده در پایان هفته گذشته

0.2 lower در 109.38 پایین بود ، در 1.1789 تا حدی پایین تر بود ، 0.1 to به 1.3854 کاهش یافت ، در حالی که پس از تمدید قرنطینه استرالیا در تعطیلات آخر هفته ، حساس به خطر 0.4 to به 0.7340 کاهش یافت.

یک نظرسنجی اعتماد که در اواخر هفته گذشته منتشر شد نشان داد که احساس مصرف کننده آمریکایی به دلیل پایین آمدن شتاب در موارد Covid-19 ناشی از نوع سریع delta ، به پایین ترین سطح از 2011 رسیده است.

تعداد کودکانی که در آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده اند ، به بالاترین رکورد رسید و تنها شنبه به بیش از 1900 نفر رسید که با توجه به اینکه ویروس تا کنون آسیب بیشتری به بخش های مسن و ناسالم جمعیت وارد کرده است ، یک پیشرفت هشدار دهنده است. به

این امر باعث می شود معامله گران پس از تورم و آمار اشتغال ، که هفته گذشته منتشر شد ، متوقف شوند و بر انتظارات فزاینده از اعلام کاهش دارایی ها از سوی فدرال رزرو تا پایان امسال افزوده شود.

کنفرانس بانک مرکزی فدرال رزرو در جکسون هول ، وایومینگ ، در اواخر این ماه اکنون کاملاً در کانون توجه قرار گرفته است ، اما پیش از آن جروم پاول ، رئیس جمهور ، سه شنبه سخنرانی می کند و بانک مرکزی یک روز بعد ، صورتجلسه آخرین جلسه سیاستگذاری خود را منتشر می کند.

با این حال ، دلار در محدوده محدودی معامله می شود و سقوط دولت افغانستان معامله گران ریسک گریز را به سمت پناهگاه های امن سوق می دهد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “تحولات ژئوپلیتیک در افغانستان در تعطیلات آخر هفته در سرتیتر خبرهای جهان غالب است ، اما احتمالا هنوز زود است که ارزیابی کنیم چه چیزی می تواند در بازار ارز مبادله شود.”

پیش از بانک ذخیره نیوزلند در روز چهارشنبه ، که می تواند منجر به افزایش نخستین نرخ بهره این کشور از سال 2014 پس از آمارهای قوی اشتغال در هفته گذشته شود ، 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.7022 رسید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.