لبه های دلار بالاتر ؛ سخنرانی پاول “تست لیتموس” توسط Investing.com مشاهده شد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در اوایل معاملات اروپایی روز پنجشنبه تا حدی افزایش یافت ، اما با توجه به ریسک سالم قبل از کلید فدرال رزرو ، در پایین ترین سطح یک هفته قرار گرفت. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار که در برابر سبدی از

کد خبر : 96979
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
لبه های دلار بالاتر ؛  سخنرانی پاول “تست لیتموس” توسط Investing.com مشاهده شد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در اوایل معاملات اروپایی روز پنجشنبه تا حدی افزایش یافت ، اما با توجه به ریسک سالم قبل از کلید فدرال رزرو ، در پایین ترین سطح یک هفته قرار گرفت.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را دنبال می کند ، پس از سقوط یک شبه به 92.801 برای اولین بار از اواسط آگوست ، 0.1٪ افزایش 92.930 داشت.

پس از صعود به بالاترین سطح یک هفته گذشته 1.1775 روز گذشته ، 0.1 lower کاهش یافت و به 1.1761 رسید ، 0.1 at در 110.05 افزایش یافت ، 0.1 fell به 1.3744 کاهش یافت و حساسیت به خطر 0.3 to به 0.7255 کاهش یافت.

این هفته با تصمیم سازمان غذا و داروی ایالات متحده مبنی بر تأیید کامل واکسن کووید توسعه یافته ، اشتهای خطر افزایش یافته است. فایزر (NYSE 🙂 و BioNTech (DE 🙂 ، با فرض بازار که تأیید کامل واکسن های دیگر به زودی دنبال می شود و بنابراین اوج موج کووید نزدیک است.

این حرکت باعث شد دکتر آنتونی فائوچی ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده ، در اوایل هفته جاری بگوید که کووید -19 ممکن است تا اوایل سال آینده تحت کنترل باشد.

علاوه بر خوش بینی ، اخبار روز چهارشنبه این بود که سفارشات جدید برای ایالات متحده ، بدون احتساب تجهیزات حمل و نقل ، در ماه ژوئیه 0.7 grew رشد کرد ، که نتیجه ای بهتر از حد انتظار بود.

داده های مهمتری در دسترس است که پنجشنبه بعد از آن منتشر می شود ، از جمله بازخوانی سه ماهه دوم ، اما تمرکز بر سخنرانی روز جمعه جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در گردهمایی مجازی بانکداران مرکزی ایالات متحده ، که معمولاً در جکسون هول ، وایومینگ برگزار می شود ، باقی می ماند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “سخنرانی پاول قرار است” آزمایش موقت “برای دارایی های خطرناک باشد. “اساساً ، این به ما خواهد گفت که بازگشت احساس خطر تا چه اندازه پایدار است و تا چه حدی ناشی از انتظارات فردای پاول برای احتیاط بیشتر (به عنوان مثال اشاره می کند که کاهش سرعت به تاخیر خواهد افتاد) به دلیل گسترش نوع دلتا است. ”

در سایر نقاط ، 0.6٪ افزایش یافت و به 1.170.58 رسید پس از افزایش نرخ بهره آن با 25 واحد پایه به 0.75٪ ، به این معنی که کره جنوبی اولین اقتصاد بزرگ آسیایی بود که هزینه های استقراض کم سابقه را از زمان شروع همه گیری افزایش داد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل آگاه باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.