لبه های دلار بالاتر ؛ داده های کلیدی تورم ناشی از Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در اوایل روز جمعه در اوج تجارت اروپایی ، در بهترین هفته خود از ماه ژوئن ، افزایش یافت ، زیرا معامله گران برای سیاست پولی شدیدتر ایالات متحده در آینده نزدیک موضع می گیرند. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که

کد خبر : 111396
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۴
لبه های دلار بالاتر ؛  داده های کلیدی تورم ناشی از Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در اوایل روز جمعه در اوج تجارت اروپایی ، در بهترین هفته خود از ماه ژوئن ، افزایش یافت ، زیرا معامله گران برای سیاست پولی شدیدتر ایالات متحده در آینده نزدیک موضع می گیرند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را دنبال می کند ، 0.1٪ بالاتر در 94.315 معامله شد ، نزدیک به بالاترین سطح از سپتامبر 2020 با افزایش بیش از 1٪ در این هفته. ، بزرگترین افزایش هفتگی از اواخر ژوئن.

ین با افزایش روحیه تجاری ژاپن برای پنجمین فصل متوالی در ماه سپتامبر ، 0.1 درصد کاهش یافت و به 111.16 واحد رسید. به پایین ترین سطح خود از ژوئیه 2020 رسید و به 1.1579 رسید ، 0.2٪ به 1.3449 رسید ، درست بالاتر از پایین ترین سطح در 9 ماه گذشته ، در حالی که حساسیت به خطر 0.4٪ کاهش یافت و به 0.7198 رسید ، درست بالای پایین ترین ماه.

معامله گران ارز شروع به تعیین موقعیت برای فدرال رزرو کرده اند تا قبل از پایان سال خرید دارایی های خود را کاهش داده و نرخ بهره را از نیمه دوم سال 2022 آغاز کنند.

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه اظهار داشت که حل “تنش” بین تورم بالا و افزایش بیکاری همچنان فوری ترین مساله ای است که بانک مرکزی در حال حاضر با آن روبروست.

ایالات متحده در روز پنجشنبه کمی بالاتر تجدید نظر شد و روز جمعه تمرکز بر انتشار معیار تورم فدرال رزرو برای تعیین سیاست است.

انتظار می رود که این میزان در ماه اوت 0.2 درصد و در سال 3.6 درصد افزایش یابد ، بدون تغییر سالانه از ژوئیه ، که بالاترین سطح از ماه مه 1991 بود.

در جاهای دیگر ، 21.8660 واحد ثابت معامله شد ، پس از آنکه بانک مرکزی چک روز پنجشنبه افزایش چشمگیری را در پشت بانک ملی چک با 75 واحد افزایش یافت ، که بیشترین افزایش نرخ بهره از سال 1997 پس از افزایش تورم بود.

این افزایش بیشتر از حرکت 50 پایه ای بود که بازارها قیمت گذاری کرده بودند. نرخ بازپرداخت دو هفته ای بانک را به 1.50 درصد رساند.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.