لبه های دلار بالاتر ؛ انتشار حقوق و دستمزد می تواند توسط Investing.com به تدریج کاهش یابد

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار روز جمعه در آستانه انتشار گزارش ماهانه مشاغل مورد انتظار در ایالات متحده افزایش یافت ، که به نظر می رسد فرضیه هایی مبنی بر عادی سازی سیاست های پولی فدرال رزرو در ماه نوامبر را تأیید کند. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص

کد خبر : 114468
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۸
لبه های دلار بالاتر ؛  انتشار حقوق و دستمزد می تواند توسط Investing.com به تدریج کاهش یابد



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار روز جمعه در آستانه انتشار گزارش ماهانه مشاغل مورد انتظار در ایالات متحده افزایش یافت ، که به نظر می رسد فرضیه هایی مبنی بر عادی سازی سیاست های پولی فدرال رزرو در ماه نوامبر را تأیید کند.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ، دلار آمریکا را پشت سر می گذارد ، 0.1٪ پایین تر در 94.305 معامله شد ، اما کمی به پایین ترین رقم در هفته گذشته 94.504 رسید ، بالاترین سطح از سپتامبر 2020.

با 0.3 درصد افزایش به 111.89 واحد ، تنها در کمترین حد در یک ماه گذشته ، به 1.1547 نزدیک شد ، نزدیک به پایین ترین سطح در 14 ماه گذشته ، 0.1 درصد به 1.3603 کاهش یافت ، در حالی که حساسیت به خطر 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.7299 رسید.

فدرال رزرو در آخرین جلسه خود اعلام کرد که احتمالاً از ماه نوامبر کاهش خرید اوراق قرضه ماهانه خود را آغاز کرده و در پی آن نرخ بهره سال آینده افزایش می یابد.

پیش بینی می شود حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه سپتامبر 500 هزار نفر افزایش یابد که نسبت به ماه آگوست 235 هزار نفر افزایش یافته است.

با این حال ، می توان زمینه ای برای ایجاد مشاغل بیشتر ایجاد کرد ، به ویژه پس از اینکه پردازنده حقوق و دستمزد خصوصی گزارش داد که 568،000 شغل توسط بخش خصوصی در ماه سپتامبر اضافه شده است ، بسیار فراتر از انتظار. هفته گذشته همچنین پیشنهاد شد که بازار کار در حال بازیابی از وصله نرم ناشی از نوع دلتا Covid-19 است. مطالبات اولیه بیش از حد انتظار کاهش یافت و به 326،000 رسید (هرچند این پس از نقطه قطع گزارش اشتغال ماه سپتامبر است.

“گزارش مشاغل این ماه ایالات متحده احتمالاً تنها باید کمترین موانع را برطرف کند تا فدرال رزرو در مسیر خود قرار گیرد. در واقع ، برخی از تحلیلگران آن را تا زمانی پیشنهاد می کنند [the] متیو ولر ، سرپرست تحقیقات تحقیقات بازار در GAIN Capital گفت: اقتصاد ایالات متحده حداقل 100 هزار شغل جدید خالص ایجاد می کند ، فدرال رزرو با اعلام برنامه کاهش یافته خود احساس راحتی خواهد کرد.

با توجه به اندکی ارزش دلار در روز جمعه ، این خبری بود که مجلس سنای آمریکا اواخر روز پنجشنبه رای داد تا سقف بدهی ها به طور موقت لغو شود ، بنابراین حداقل یک بدهی فاجعه بار حداقل در حال حاضر جلوگیری می شود.

در سایر نقاط ، پس از بازگشت بخش خدمات چین در ماه سپتامبر ، 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.4493 رسید و در سپتامبر به 53.4 رسید. در ماه اوت تحت فشار شدید قرنطینه های ناشی از کووید -19 به 46.7 رسید. بانک خلق چین پس از تعطیلات هفته طلایی توانست نقدینگی را از سیستم خارج کند بدون اینکه هیچ نوسان قابل توجهی ایجاد کند.

پس از آنکه بانک مرکزی هند برای هشتمین جلسه متوالی نرخ بهره اصلی خود را بدون تغییر در سطح پایین رکورد ، 0.3 درصد افزایش داد و به 75.014 رساند ، در تلاش برای حمایت از روند نوظهور این کشور از آسیب ناشی از همه گیری.

در همین حال ، در اروپا ، یورو 0.4 against در برابر زلوی لهستان تقویت شد ، پس از حکم دادگاه قانون اساسی لهستان که اولویت قوانین اتحادیه اروپا را به چالش کشید. این حکم باعث می شود که اتحادیه اروپا نه تنها وجوهی را که برای بهبود پس از همه گیری در نظر گرفته شده است ، بلکه همه وجوه دیگر را تحت بودجه اتحادیه اروپا اختصاص دهد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.