لایحه جدید ماینینگ مبنی بر اجازه پرداخت های رمزنگاری فرامرزی در پارلمان روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

پیش‌نویس قانونی که برای تنظیم استخراج سکه‌های دیجیتال در روسیه طراحی شده است، استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب‌های بین‌المللی را نیز قانونی می‌کند. این لایحه پس از رد لایحه قبلی که با هدف اجازه دادن به پرداخت ارزهای دیجیتال داخلی نیز انجام شده بود، به پارلمان روسیه ارائه شده است. پیش‌نویس قانون استخراج

کد خبر : 273889
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
لایحه جدید ماینینگ مبنی بر اجازه پرداخت های رمزنگاری فرامرزی در پارلمان روسیه – اخبار استخراج بیت کوین


پیش‌نویس قانونی که برای تنظیم استخراج سکه‌های دیجیتال در روسیه طراحی شده است، استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب‌های بین‌المللی را نیز قانونی می‌کند. این لایحه پس از رد لایحه قبلی که با هدف اجازه دادن به پرداخت ارزهای دیجیتال داخلی نیز انجام شده بود، به پارلمان روسیه ارائه شده است.

پیش‌نویس قانون استخراج کریپتو به ساکنان و کسب‌وکارهای روسیه اجازه می‌دهد با کریپتو در خارج از کشور پرداخت کنند.

قانونگذاران روسی یک پیشنهاد قانونی جدید برای قانونی کردن استخراج ارزهای دیجیتال را بررسی خواهند کرد که طی چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی پارلمان، با اعلام ثبت این لایحه در رادیو اسپوتنیک، خاطرنشان کرد که این سند اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله پرداخت در خارج از کشور می دهد.

ما لایحه‌ای ارائه کرده‌ایم که استخراج را قانونی می‌کند، یعنی انتشار و گردش ارزهای دیجیتال. آکساکوف، همچنین به نقل از RBC Crypto، توضیح داد: اما ارزهای رمزنگاری شده تنها می‌توانند به عنوان وسیله پرداخت در خارج از کشور ما، در حوزه‌های قضایی خارجی استفاده شوند. این معاونت افزود: در حالت آزمایشی نیز می‌توان از دارایی‌های دیجیتال برای پرداخت واردات موازی استفاده کرد و تاکید کرد:

این گامی است که حکایت از جهت گیری جدید در توسعه بازارهای مالی در کشور ما دارد.

فشارهای تحریمی حمایت از ایده مجاز کردن پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی را افزایش داده است، اما اکثر مؤسسات دولتی در مسکو همچنان با قانونی کردن پرداخت‌های بیت‌کوین و موارد مشابه در داخل فدراسیون روسیه مخالف هستند. یکی دیگر از لایحه‌های ماینینگ، که توسط جناح لیبرال New People ارائه شده بود، رد شد زیرا قانونی کردن پرداخت‌های رمزنگاری داخلی را پیش‌بینی می‌کرد.

آخرین پیش نویس قانون هفته گذشته توسط آنتون گورلکین، معاون کمیته سیاست اطلاعاتی در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان و عضو حزب محافظه کار حاکم روسیه واحد اعلام شد. در آن زمان، او اشاره کرد که این سند مفصل تری است که نظرات بانک روسیه و وزارت دارایی را منعکس می کند.

گورلکین اضافه کرد که قانون فدرال “در مورد استخراج در فدراسیون روسیه” وضعیت روبل روسیه را به عنوان تنها ارز قانونی تهدید نمی کند و زمینه را برای توسعه زیرساخت ارزهای دیجیتال خود ایجاد می کند. پس از ماه‌ها بررسی، انتظار می‌رود قانون‌گذاران روسی لایحه «در مورد ارز دیجیتال» را که برای تنظیم جامع‌تر بازار ارزهای دیجیتال روسیه از قانون فعلی «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» طراحی شده است، بررسی کنند.

برچسب ها در این داستان

لایحه، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پیش‌نویس قانون، تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، قانون، قانون‌گذاران، قانون‌گذاری، پیشنهاد قانونی، مجلس سفلی، ماینرها، ماینینگ، لایحه ماینینگ، پارلمان، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، دومای دولتی

آیا فکر می‌کنید روسیه پس از تصویب قانون جدید استخراج کریپتو، استفاده از ارزهای دیجیتال را در تجارت خارجی آغاز خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.