قیمت نفت در معاملات اولیه کاهش یافت

[ad_1] (رویترز) – به دنبال دومین کاهش هفتگی متوالی پس از اعلام برنامه‌های مصرف‌کنندگان جهانی برای آزادسازی نفت خام از ذخایر استراتژیک و ادامه قرنطینه‌های چین، قیمت نفت در اوایل معاملات آسیایی کاهش یافت. تا ساعت 2202 به وقت گرینویچ، نفت خام برنت با 38 سنت کاهش به 102 دلار و 40 سنت در هر

کد خبر : 191434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
قیمت نفت در معاملات اولیه کاهش یافت

[ad_1]

(رویترز) – به دنبال دومین کاهش هفتگی متوالی پس از اعلام برنامه‌های مصرف‌کنندگان جهانی برای آزادسازی نفت خام از ذخایر استراتژیک و ادامه قرنطینه‌های چین، قیمت نفت در اوایل معاملات آسیایی کاهش یافت.

تا ساعت 2202 به وقت گرینویچ، نفت خام برنت با 38 سنت کاهش به 102 دلار و 40 سنت در هر بشکه رسید در حالی که نفت خام آمریکا با 16 سنت کاهش به 98 دلار و 18 سنت رسید. هفته گذشته، برنت 1.5 درصد کاهش داشت در حالی که وست تگزاس اینترمدیت آمریکا 1 درصد کاهش داشت. برای چندین هفته، معیارها در بیشترین نوسان خود از ژوئن 2020 بوده اند.

بازار شاهد تحولات چین بوده است، جایی که مقامات شانگهای، شهری با 26 میلیون نفر را تحت «تحمل صفر» خود برای COVID-19 محبوس نگه داشته اند. چین بزرگترین واردکننده نفت جهان است.

کشورهای عضو آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) ظرف شش ماه آینده 60 میلیون بشکه نفت تولید خواهند کرد و ایالات متحده نیز به عنوان بخشی از انتشار 180 میلیون بشکه‌ای خود که در ماه مارس اعلام شد، با این مقدار برابری خواهد کرد.

تحلیلگران ANZ Research در یادداشتی گفتند که انتشار نفت همچنین می‌تواند تولیدکنندگان از جمله سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و تولیدکنندگان شیل آمریکا را از تسریع افزایش تولید حتی با قیمت‌های حدود 100 دلار در هر بشکه باز دارد.

با این حال، گروه کشورهای صادرکننده نفت اوپک پلاس هیچ تمایلی برای افزایش اهداف تولید خود بیش از 400000 بشکه در روز که به عنوان بخشی از بازگرداندن کاهش عرضه به آن اضافه می‌کند، نشان نداده است.

آزادسازی آژانس بین المللی انرژی برای دو ماه آینده تقریباً 2 میلیون بشکه در روز خواهد بود – به اضافه 1 میلیون بشکه دیگر در روز از ایالات متحده برای چهار ماه پس از آن. مشخص نیست که آیا این امر کمبود نفت خام روسیه را پس از اینکه این کشور تحت تحریم‌های شدید پس از حمله به اوکراین قرار گرفت، جبران می‌کند یا خیر.

تولید نفت و میعانات گازی روسیه از 11 تا 6 آوریل از میانگین 11.01 میلیون بشکه در روز به 10.52 میلیون بشکه در روز کاهش یافت.

(این داستان برای حذف برچسب عنوان، به‌روزرسانی تاریخ تاریخ، مجدداً فایل شده است)

(ویرایش توسط دانیل والیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.