قیمت نفت در آستانه روز شلوغ معاملاتی نوسان داشت

قیمت‌های نقطه‌ای نفت بی‌ثبات است و بازارهای سهام جهانی با کاهش تورم و تنش‌های ژئوپلیتیکی بر احساسات ریسک پیش از یک روز پرمشغله معاملاتی، کاهش می‌یابند. اخبار کلان اقتصادی مارکیت امروز گزارش PMI مارس آلمان را منتشر می کند. بسته به واکنش به نتایج، این رویداد ممکن است EURUSD را جابجا کند. بخش تولید منطقه

کد خبر : 182936
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
قیمت نفت در آستانه روز شلوغ معاملاتی نوسان داشت



قیمت‌های نقطه‌ای نفت بی‌ثبات است و بازارهای سهام جهانی با کاهش تورم و تنش‌های ژئوپلیتیکی بر احساسات ریسک پیش از یک روز پرمشغله معاملاتی، کاهش می‌یابند.

اخبار کلان اقتصادی

مارکیت امروز گزارش PMI مارس آلمان را منتشر می کند. بسته به واکنش به نتایج، این رویداد ممکن است EURUSD را جابجا کند. بخش تولید منطقه یورو با بادهای معکوس به شکل قیمت بالای نفت خام و افزایش هزینه های فرآیندهای صنعتی، علاوه بر عدم اطمینان در مورد آینده تجارت با روسیه در بحبوحه درگیری در اوکراین، مواجه است.

اخبار تجارت انگلستان

گزارش Markit March Services برای بریتانیا امروز با یک اثر ضربه‌ای احتمالی روی ضربات GBP منتشر می‌شود. این معیار درست قبل از تشدید خطرات ژئوپلیتیکی که بر احساسات در ماه مارس تأثیر گذاشت، برای فوریه صعودی بود.

جفت ارز CHF

جفت ارز CHF را قبل از تصمیم بانک ملی سوئیس (SNB) در مورد نرخ بهره امروز صبح تماشا کنید. از آنجایی که فضای سیاست پولی جهانی نسبت به نرخ‌های تورم بالا بدبین می‌شود، نرخ کلیدی فعلی SNB منفی 0.75 درصد است.

USD – سفارشات کالاهای بادوام

آخرین رویداد تجاری با پرچم قرمز برای امروز، گزارش سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده در ماه فوریه است. تورم بالا ممکن است بر احساسات مصرف کننده در این ماه تأثیر بگذارد و دلار ممکن است تغییر کند، بسته به واکنش بازار معاملات به این خبر.

معامله گران نفت خام نسبت به خطرات عرضه حساس هستند

اعصاب سرمایه‌گذاران به دلیل ظهور مجدد ریسک‌های طرف عرضه در دریای خزر، جایی که بیشتر نفت خام روسیه از آنجا حمل می‌شود، ضعیف شده است. قیمت نفت خام به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در عرضه قبل از کاهش، حدود پنج درصد افزایش یافت. در صورت وقوع حوادث مشابه در منطقه و پیش از نشست مهم اوپک، احتمال بروز نوسانات وجود دارد.

اروپا برای کاهش عرضه نفت به اوپک چشم دوخته است و این گروه هفته آینده در 31 مارس تشکیل جلسه می دهد. تاکنون، اوپک در برابر درخواست‌ها برای افزایش عرضه بر این اساس که تقاضای جهانی برای نفت خام بدون تغییر در 4.2 میلیون بشکه در روز است، مقاومت کرده است.

قیمت نقدی طلا حمایت شد

به نظر می رسد قیمت لحظه ای طلا در میانه ابهام ادامه دار حمایت شده است. سرمایه‌گذاری امن در مسیر استوار است زیرا ژئوپلیتیک و تورم احساسات را محتاط نگه می‌دارند و ابزارهای مالی نسبت به اخبار واکنش نشان می‌دهند.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

این ارتباطات بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.

هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.

با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.

تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل اخبار و اقتصاد، سارا فنویک (نویسنده مالی)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل

هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.

محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.