قیمت نفت خام ماهانه پایین است زیرا اوپک برنامه تولید تعدیل شده خود را حفظ می کند

[ad_1] بحث قیمت نفت خام قیمت نفت به پایین ترین حد ماهانه (101.53 دلار) نزدیک می شود سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تعدیل صعودی را در برنامه تولید خود حفظ کنند و تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است نفت خام را تحت فشار نگه دارد زیرا تولید نفت به بالاترین سطح خود از آوریل

کد خبر : 223367
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
قیمت نفت خام ماهانه پایین است زیرا اوپک برنامه تولید تعدیل شده خود را حفظ می کند

[ad_1]

بحث قیمت نفت خام

قیمت نفت به پایین ترین حد ماهانه (101.53 دلار) نزدیک می شود سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تعدیل صعودی را در برنامه تولید خود حفظ کنند و تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است نفت خام را تحت فشار نگه دارد زیرا تولید نفت به بالاترین سطح خود از آوریل 2020 رسیده است.

قیمت نفت خام ماهانه پایین است زیرا اوپک برنامه تولید تعدیل شده خود را حفظ می کند

قیمت نفت در تلاش است تا بالاتر از SMA 50 روزه (110.06 دلار) باقی بماند زیرا عقب نشینی از بالاترین سطح هفتگی (114.05 دلار) را افزایش می دهد و شکست در دفاع از محدوده ژوئن ممکن است منجر به اصلاح بیشتر در نفت خام شود زیرا اوپک در نظر دارد.تولید کلی ماهانه برای ماه آگوست 2022 را 0.648 میلیون بشکه در روز به سمت بالا تنظیم کنید.

تصمیم اوپک باید قیمت نفت را در حالی که افزایش یافته است، حفظ کند تولید 0.432 مگابایت در روز در بیشتر سال 2022اما باید دید که این گروه برنامه فعلی را پس از ماه های تابستان در نیمکره شمالی حفظ خواهد کرد، زیرا تولید ایالات متحده به سطوح قبل از همه گیری نزدیک می شود.

تصویر EIA هفتگی تولید میدانی نفت خام آمریکا

ارقام اخیر اداره اطلاعات انرژی (EIA) نشان می دهد که تولید هفتگی میدانی نفت خام در هفته منتهی به 24 ژوئن پس از چاپ با قیمت 12000 هزار کیلوویت به مدت دو هفته به 12100 هزار هزار تومان رسیده است و قیمت نفت ممکن است در کوتاه مدت با باد مخالف بیشتری روبرو شود. ایالات متحده، بزرگترین مصرف کننده نفت در جهان، در سه ماهه اول سال 2022 1.6 درصد کاهش یافته است.

تصویر مدل GDPNow فدرال رزرو آتلانتا

منبع: فدرال رزرو آتلانتا

با نگاهی به آینده، به نظر می رسد که کندی در فعالیت های اقتصادی همچنان ادامه خواهد داشت زیرا مدل GDPNow فدرال رزرو آتلانتا اکنون بیان می کند که «برآورد رشد تولید ناخالص داخلی واقعی (نرخ سالانه تعدیل فصلی) در سه ماهه دوم سال 2022 -1.0 درصد در 30 ژوئن است که از 0.3 درصد در 27 ژوئن کاهش یافته است.و تهدید رکود ممکن است منجر به اصلاح بیشتر در قیمت نفت شود زیرا چشم انداز مصرف را کاهش می دهد.

با این اوصاف، قیمت نفت در مسیر ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی برای اولین بار در سال جاری قرار دارد و ممکن است نفت خام در آستانه اوپک بعدی با اصلاح بیشتری روبرو شود. اجلاس وزیران on اوت 3 اگر نتواند از محدوده ژوئن دفاع کند.

نمودار روزانه قیمت نفت خام

تصویر نمودار قیمت روزانه نفت

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد قیمت نفت در مسیر آزمایش پایین ترین سطح ماهانه (101.53 دلار) قرار دارد، زیرا تلاش می کند تا بالاتر از SMA 50 روزه (110.06 دلار) باقی بماند، با شکستن / نزدیک شدن به زیر منطقه 100.20 دلار (38.2٪ گسترش) که پایین ترین سطح ماه می را به ارمغان می آورد. (98.20 دلار) در رادار.
  • ناکامی در دفاع از پایین ترین حد ممکن (98.20 دلار) ممکن است قیمت نفت را به سمت همپوشانی فیبوناچی در حدود 93.50 دلار (61.8 درصد اصلاح) به 95.30 دلار (23.6 درصد انبساط) سوق دهد، با شکستن پایین ترین سطح آوریل (92.93 دلار) منطقه 91.60 دلار (100 درصد گسترش) را باز می کند.
  • با این حال، اگر نفت خام بتواند از پایین ترین سطح ژوئن (101.53 دلار) دفاع کند، ممکن است با شرایط محدود محدوده مواجه شود، با حرکت به بالای منطقه 108.10 دلار (61.8 درصد گسترش) که همپوشانی را در اطراف ایجاد می کند. 112.80 دلار (161.8 درصد گسترش) تا 113.70 دلار (78.6 درصد گسترش) بازگشت به رادار

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.