قیمت نفت خام در حال افزایش است زیرا اروپا برای کمک به اوپک روی می آورد

[ad_1] در بحبوحه ابهامات ژئوپلیتیکی که باعث نوسانات بازارهای جهانی انرژی می شود، اروپا به اوپک برای کاهش نفت خام چشم دوخته است. معاملات آتی نفت خام بار دیگر در معاملات قبل از بازار در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران از چشم انداز اختلال در عرضه یکی از بزرگترین تامین کنندگان نفت خام جهان

کد خبر : 182066
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
قیمت نفت خام در حال افزایش است زیرا اروپا برای کمک به اوپک روی می آورد

[ad_1]

در بحبوحه ابهامات ژئوپلیتیکی که باعث نوسانات بازارهای جهانی انرژی می شود، اروپا به اوپک برای کاهش نفت خام چشم دوخته است.

معاملات آتی نفت خام بار دیگر در معاملات قبل از بازار در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران از چشم انداز اختلال در عرضه یکی از بزرگترین تامین کنندگان نفت خام جهان – روسیه ناراحت هستند. رهبران اتحادیه اروپا از اوپک خواسته اند که عرضه خود را افزایش دهد و جدول زمانی این گروه برای حذف تدریجی کاهش کووید-19 را به سرعت پیش ببرد.

عربستان سعودی بزرگترین ظرفیت مازاد در اوپک را دارد، علاوه بر این که اگر شیوع کووید-19 منجر به قرنطینه بیشتر شود – و تقاضای کمتری برای سوخت، با بیشترین میزان قرار گرفتن در معرض مواجه خواهد شد. وضعیت به دلیل این واقعیت پیچیده است که اوپک و روسیه به طور کلی سیاست های عرضه نفت خام خود را از سال 2016 هماهنگ کرده اند.

در همین حال، اقتصادهای جهان در حال بهبودی از رکودهای COVID-19 هستند و تقاضا برای سوخت ممکن است سریعتر از عرضه افزایش یابد و طوفان تورمی کامل ایجاد کند. از نظر واقع بینانه، قیمت نفت خام چقدر می تواند بالا رود؟ آنها هنوز به سطح 147 دلار در هر بشکه نرسیده اند که در سال 2008 مشاهده شد، اما اگر خطرات عرضه کاهش نیابد، نوسانات احتمالا ادامه خواهد داشت.

در اخبار دیگر، بازارهای سرمایه‌گذاری همچنان از دلار امن حمایت می‌کنند، زیرا فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره چشم دوخته است و جروم پاول، رئیس بانک مرکزی، گفت که تورم بسیار بالاست. شاخص دلار آمریکا همچنان توسط لفاظی های جنگ طلبانه حمایت می شود زیرا دارایی های دلاری از پس انداز به خزانه داری جذب می شود.

قیمت لحظه ای طلا

قیمت‌های لحظه‌ای طلا همچنان نسبتاً بالا باقی می‌ماند، اما گاوهای نر طلا با تقویت دلار آمریکا که این فلز گرانبها را به دارایی گران‌تری در زمان نگارش مقاله تبدیل کرده، کاهش می‌دهند.

بازارهای سهام در اروپا فشار ناشی از رویدادهای ژئوپلیتیک و افزایش قیمت سوخت را احساس می کنند زیرا سرمایه گذاران به دنبال جهت گیری بیشتر در تحولات اقتصادی هستند. با افزایش ترس از رکود و تورم، یورو همچنان تحت فشار است. رویدادهای مالی که امروز باید تماشا کنید شامل سخنرانی لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا می شود که ممکن است سرنخ هایی از برنامه های بانک مرکزی برای کاهش QE در اواخر امسال ارائه دهد.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

سوالات متداول

اوپک چیست؟

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) یک گروه قدرتمند متشکل از 15 صادرکننده سوخت فسیلی از جمله عربستان سعودی، امارات متحده عربی و نیجریه است.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

این ارتباطات بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.

هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.

با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.

تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل اخبار و اقتصاد، سارا فنویک (نویسنده مالی)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل

هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.

محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.