قیمت نفت به دلیل ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه همچنان آسیب پذیر است

بحث قیمت نفت با وجود کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا، قیمت نفت برای سومین بار در ماه نوامبر کاهش یافت، و اقدامات اخیر قیمت، زمینه را برای اصلاح بیشتر در نفت خام افزایش می‌دهد، زیرا نتوانست از محدوده بازگشایی ماه نوامبر دفاع کند. قیمت نفت به دلیل ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه همچنان آسیب

کد خبر : 131433
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
قیمت نفت به دلیل ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه همچنان آسیب پذیر است


بحث قیمت نفت

با وجود کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا، قیمت نفت برای سومین بار در ماه نوامبر کاهش یافت، و اقدامات اخیر قیمت، زمینه را برای اصلاح بیشتر در نفت خام افزایش می‌دهد، زیرا نتوانست از محدوده بازگشایی ماه نوامبر دفاع کند.

قیمت نفت به دلیل ناکامی در دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه همچنان آسیب پذیر است

قیمت نفت به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده به پایین ترین حد ماهانه (76.44 دلار) می رسد جو بایدن قصد همکاری با چین را داردبرای رسیدگی به منابع انرژی جهانی، و نفت خام ممکن است در باقیمانده ماه با عقب نشینی بیشتری روبرو شود زیرا برای اولین بار از سپتامبر تا کنون زیر SMA 50 روزه (78.58 دلار) معامله می شود.

باید دید که آیا سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش برنامه خروجی را برای سال 2022 مطابق با برنامه ریزی گروه تنظیم می کند.تولید کلی ماهانه را 0.4 میلیون بشکه در روز برای ماه دسامبر به سمت بالا تنظیم کنید“، اما موارد مشابه اوپک پلاس ممکن است قیمت نفت را به عنوان جدیدترین قیمت شناور نگه دارد گزارش ماهانه بازار نفت (MOMR) برجسته می کند که “برآورد می شود که تقاضای کل جهان در سال 2022 به 100.6 میلیون بشکه در روز برسد که حدود 0.5 میلیون بشکه در روز بالاتر از سطح سال 2019 است..

در نتیجه، نشانه‌هایی از تقاضای قوی‌تر ممکن است اوپک و متحدانش را به افزایش تولید با سرعت بیشتری وادار کند، به‌خصوص که ذخایر آمریکا به‌طور غیرمنتظره‌ای در هفته منتهی به 12 نوامبر کاهش می‌یابد و ذخایر 2.101 میلیون در مقابل پیش‌بینی افزایش 1.398 میلیونی کاهش می‌یابد.

به نوبه خود، قیمت نفت ممکن است پیش از دوره بعدی با یک اصلاح بزرگتر مواجه شود نشست وزیران اوپک و غیراوپک در 2 دسامبر، در حالی که ایالات متحده و چین به دنبال استفاده از معکوس های استراتژیک هستند، اما شرایط فعلی بازار ممکن است به عنوان پشتوانه ای برای نفت خام در میان بهبود ضعیف تولید ایالات متحده عمل کند.

تصویر EIA هفتگی تولید میدانی نفت خام آمریکا

نگاهی عمیق تر به ارقام اداره اطلاعات انرژی نشان می دهد که محصول میدانی هفتگی نفت خام از 11500 هزار در هفته منتهی به 5 نوامبر به 11,400 هزار هزار و 11 هزار و 500 هزار و 400 هزار تومان کاهش یافته است و قیمت نفت ممکن است همچنان روند صعودی را در باقیمانده سال منعکس کند. نشانه هایی از تقاضای قوی با نشانه هایی از عرضه محدود مواجه می شوند.

با توجه به آنچه گفته شد، ضعف اخیر در قیمت نفت ممکن است به عنوان اصلاحی در روند گسترده تر تبدیل شود اوپک و متحدانش در مسیری از پیش تعیین شده قرار دارند، اما اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای اصلاح بیشتر در نفت خام افزایش می دهد، زیرا نتوانست از محدوده بازگشایی ماه نوامبر دفاع کند.

نمودار روزانه قیمت نفت

تصویر نمودار قیمت روزانه نفت

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید که قیمت نفت با SMA 50 روزه پس از دفاع از پایین ترین سطح ماه مه (61.56 دلار) به بالاترین سطح جولای (76.98 دلار) رسید.78.58 دلار) ایجاد شیب مثبت در همان دوره زمانی که نفت خام از کانال نزولی خارج شد از اوایل امسال.
  • در نتیجه، رالی از پایین ترین سطح ماه اوت (61.74 دلار) باعث شد شاخص قدرت نسبی (RSI) برای اولین بار از ژوئیه به بالای 70 رسید، اما قیمت نفت خام قبل از رسیدن به بالاترین رقم اکتبر 2014 (92.96 دلار) به عنوان نوسانگر معکوس شد. سقوط بازگشت از قلمروی که بیش از حد خرید شده است برای نشان دادن سیگنال فروش کتاب درسی.
  • در همان زمان، تیاو در تلاش برای آزمایش ناموفق بود ماه گذشته بالا (85.41 دلار) باعث ایجاد شکاف قیمتی در نفت خام شده است مبارزه می کندد برای حفظ بالای منطقه 84.20 دلاری (78.6٪ گسترش)، باقیمت معاملات نفت زیر SMA 50 روزه (78.58 دلار) برای اولین بار از سپتامبر پس از بستن زیر «
  • نیاز به بستن زیر منطقه مقاومت سابق در حدود 76.90 دلار (50٪ اصلاح) تا 77.30 دلار (78.6٪ گسترش) برای باز کردن 74.00 دلار (61.8٪ گسترش) تا 74.40 دلار (50٪ گسترش) منطقه، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 70.40 دلار (38.2٪ گسترش) تا 71.70 دلار (50٪ گسترش).
  • با این حال، نفت خام ممکن است تلاش کند شکاف قیمتی را از اوایل این هفته پر کند، اگر نتواند به زیر قیمت بسته شود منطقه مقاومت سابق در حدود 76.90 دلار (50 درصد اصلاح) تا 77.30 دلار (78.6 درصد گسترش)، با نزدیک بالای 78.50 دلار (61.8 درصد گسترش) تا 78.80 دلار (50 درصد اصلاح) منطقه آوردن 84.20 دلار (78.6 درصد گسترش) منطقه بر روی رادار.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.