قیمت طلا ممکن است بر داده های مشاغل ایالات متحده کاهش یابد ، حتی اگر حقوق و دستمزد ناامید کننده باشد

مشاهده قیمت طلا: قیمت طلا پس از صعود جکسون هول با افزایش روبرو شد در صورت تداوم تورم دستمزد ، گزارش مشاغل ایالات متحده ممکن است بر طلا تأثیر بگذارد واگرایی RSI نشان می دهد که افزایش ماه آگوست ممکن است در حال محو شدن باشد و پس از آن افتی در پی داشته باشد

کد خبر : 100565
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
قیمت طلا ممکن است بر داده های مشاغل ایالات متحده کاهش یابد ، حتی اگر حقوق و دستمزد ناامید کننده باشد


مشاهده قیمت طلا:

  • قیمت طلا پس از صعود جکسون هول با افزایش روبرو شد
  • در صورت تداوم تورم دستمزد ، گزارش مشاغل ایالات متحده ممکن است بر طلا تأثیر بگذارد
  • واگرایی RSI نشان می دهد که افزایش ماه آگوست ممکن است در حال محو شدن باشد و پس از آن افتی در پی داشته باشد

قیمت طلا در این هفته مشخص شد در پی برگزاری سمپوزیوم جکسون هول ، صدای جیغ بیشتری بلند شدبه به نظر می رسد معامله گران سخنرانی فدرال رزرو پاول را “دویشی” می خوانند که در آن او شروع خریدهای دارایی QE را از افزایش نرخ بهره بعدی جدا کرده است و می گوید که دومی همچنان دور است ، زیرا ممکن است اوایل امسال شروع شود.

فقدان پیگیری ها گویا است. معامله گران با موضع محتاطانه آقای پاول تشویق شدند ، به این معنی که آنها انتظار تعهد قوی تری برای عادی سازی سیاست را داشتند. با این وجود ، به نظر می رسد عدم تمایل آنها برای ادامه این روایت در این هفته بیانگر این واقعیت است که رئیس بانک مرکزی هنوز از زمان شیوع بیماری کووید -19 ، سختگیرانه ترین ارزیابی سیاست های آینده را ارائه کرده است.

در واقع ، بازارها تنها با اشاره به در نظر گرفتن عقب نشینی QE فقط چند ماه پیش دچار مشکل شدند. این که آنها در حال حاضر شاهد شروع چنین روندی در چهار ماه کوتاه به عنوان “dovish” هستند ، نشان دهنده استراتژی ارتباطی فدرال رزرو است که به نظر می رسد با موفقیت سرمایه گذاران را مجبور به عقب نشینی پشتیبانی اضطراری کرده است. این می تواند مقامات را تشویق به تشدید بیشتر کند ، به شرط رعایت شرایط اقتصادی.

چگونه داده های مشاغل ایالات متحده شرط های سیاست فدرال رزرو را شکل می دهند؟

این بیت اخیر در کانون توجه قرار می گیرد زیرا گزارش اشتغال آگوستز در ایالات متحده امروز از بین می رود. انتظار می رود با کاهش 750 هزار در حقوق و دستمزد ، کوچکترین افزایش در چهار ماه گذشته را به دنبال داشته باشد. انتظار می رود نرخ بیکاری پایین بیاید در حالی که تورم دستمزد همچنان 4 درصد ترسناک در سال باقی می ماند. روی هم رفته ، این نشان می دهد که ضعف در تعداد سرفصل ها به جای تضعیف تقاضا ، نشان دهنده کمبود نیروی کار است.

این ممکن است نگرانی هایی را در مورد افزایش تورم دستمزدها ایجاد کند ، به این ترتیب که شرکت ها با افزایش قیمت ، هزینه نیروی کار بیشتری را به مصرف کنندگان منتقل می کنند ، و کارگران با تقاضای دستمزدهای بالاتر برای مقابله پاسخ می دهند. چنین پویایی ممکن است آنچه که فدرال رزرو مدعی است افزایش “گذرا” در رشد قیمت را به چیزی پایدار تبدیل کند ، که بانک مرکزی را از مسیر خارج کرده و سعی می کند تورم را به میزان 2 درصد (به طور متوسط) کاهش دهد.

اگر بازارها احتمال وقوع چنین سناریویی را پس از گزارش مشاغل ، خطر قابل ملاحظه ای پیدا کنند ، ممکن است به این نتیجه برسند که کاهش QE ممکن است به محض نشست FOMC این ماه رسمی شود. به احتمال زیاد قیمت طلا در چنین زمینه ای با افزایش ارزش دلار در کنار بازدهی اوراق خزانه خسارت وارد می کند و جذابیت فلز زرد غیرسازنده و دائمی ضد فیات را تضعیف می کند.

تجزیه و تحلیل GOLD TECHNICAL – RSI DIVERGENCE هشدار می دهد که ممکن است بالا برود

قیمت طلا در آگوست پس از برآوردن پایین ترین سطح در چهار ماه گذشته ، در زیر مقاومت معمول در 1834.14 قرار دارد. واگرایی منفی RSI هشدار می دهد که حرکت صعودی در حال کاهش است ، اما ممکن است زمینه را برای برگشت به سمت پایین فراهم کند.

حمایت روزانه زیر 1787.37 ممکن است زمینه را برای پشتیبانی چالش برانگیز در 1755.50 آماده کند. اگر این مانع نیز برطرف شود ، ممکن است کاهش در رقم 1700.00 برای بازدید مجدد از طبقه 2021 در 1676.91 رخ دهد. متناوبا ، فشار بیشتر از مقاومت فوری مانع کلیدی بعدی را در 1870.75 مشاهده می کند.

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView

منابع بازرگانی طلا

— نوشته شده توسط ایلیا اسپیواک ، رئیس استراتژیست ، APAC برای DailyFX

برای تماس با ایلیا ، از قسمت نظرات زیر یا IlyaSpivak در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.