قیمت طلا با قیمت دلار و سود خزانه داری مورد آزمایش قرار می گیرد

[ad_1] تجزیه و تحلیل XAU/USD همبستگی طلا/خزانه داری آمریکا در حال افزایش است. دلار در کانون توجه است قیمت طلای نقدی سطوح کلیدی بلند مدت را آزمایش می کند. پشت زمینه طلا پایه روابط معکوس تاریخی بین طلا و دلار آمریکا و آمریکا تیبازده خزانه داری به ترتیب روی فلز گرانبها وزن می کنند این

کد خبر : 93905
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
قیمت طلا با قیمت دلار و سود خزانه داری مورد آزمایش قرار می گیرد

[ad_1]

نمودار طلا

تجزیه و تحلیل XAU/USD

  • همبستگی طلا/خزانه داری آمریکا در حال افزایش است.
  • دلار در کانون توجه است
  • قیمت طلای نقدی سطوح کلیدی بلند مدت را آزمایش می کند.

پشت زمینه طلا پایه

روابط معکوس تاریخی بین طلا و دلار آمریکا و آمریکا تیبازده خزانه داری به ترتیب روی فلز گرانبها وزن می کنند این شاخص دلار (DXY) همبستگی منفی بالایی با طلا داشته است در حالی که بازده اوراق قرضه از اواخر آوریل 2021 تغییر قلب داده است. (همبستگی توجه داشته باشید به معنی علیت نیست!).

نمودار زیر این پدیده را نشان می دهد که با همزمانی سبز و سفید در سمت راست نمودار مشاهده می شود. به نظر می رسد که دلار محرک اصلی قیمت طلا بین این دو است. شرایط کنونی نرخ بهره پایین نیز قیمت طلا را بالاتر می برد ، اما متأسفانه برای گاو طلا ، قیمت ها در حال حاضر منعکس کننده اصول اساسی نیستند.

عملکرد طلای خالص 10 ساله ایالات متحده در مقابل DXY:

قیمت طلا با قیمت دلار و سود خزانه داری مورد آزمایش قرار می گیرد

منبع: Refinitiv Datastream

اساساً ، ممکن است شاهد افزایش قیمت طلا با نوع دلتا باشیم که بخش اعظم کشورهای در حال توسعه و بسیاری از قطبهای مهم مالی و لجستیکی مانند تعطیلی اخیر بندر چین و همچنین رویکرد “تحمل صفر” استرالیا و نیوزلند در برابر ویروس کرونا را درگیر کرده است. 19 این پناهگاه امن قرابت با طلا از زمان فروش دو هفته قبل به قیمت ها کمک کرده است تا قیمت خود را بالاتر از سطح اصلی نگه دارند.

این FOMC دقایقی که هفته گذشته چهارشنبه برگزار شد ، به شرکت کنندگان در بازار راهنمایی داد که کاهش QE قبل از پایان سال 2021 از سر گرفته خواهد شد. در سال 2013 ، صحبت های کوتاه مدت منجر به افزایش بازده خزانه شد که قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داد. رویکرد از فدرال رزرو این بار با احتیاط بیشتری بازارها نسبت به نشست هفته گذشته واکنش نشان ندادند.

بسیاری از مردم باریک شدن را با سفت شدن پیوند می دهند که نباید چنین باشد ، زیرا کاهش به سادگی به کند شدن خرید دارایی اشاره می کند و نه افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت و میان مدت. بنابراین ، شرایط کنونی نرخ بهره پایین برای مدتی به عنوان زمینه ای میان مدت برای انعطاف پذیری طلا باقی خواهد ماند. متأسفانه ، صحبت های مخروطی ، بهبود داده های اقتصادی ایالات متحده و تنش های ژئوپلیتیک به طور همزمان به نفع دلار آمریکا است – که ممکن است برای طلا خالص به خوبی ظاهر نشود.

تقویم اقتصادی طلا

تقویم هفته آینده تحت تسلط سمپوزیوم اقتصادی Jackson Hole در روز پنجشنبه همراه با چند اعلامیه مرتبط با دلار است – چاپ داده های مطلوب احتمالاً بر روی طلا نقدی منعکس خواهد شد.

قیمت طلا با قیمت دلار و سود خزانه داری مورد آزمایش قرار می گیرد

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار طلا قیمت هفتگی

نمودار طلا

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار طلایی نقطه ای هفتگی بالا ، حمایت خط روند ثابت (مشکی) را نشان می دهد که در چند سال گذشته بدون وقفه موفقیت آمیز شمع در زیر نشان داده شده است. هفته گذشته قیمت ها کاهش یافت اما به زودی بهبود یافت و هفته بالاتر از حمایت پایان یافت. این تمدید شد شمع فتیله ای بلند (آبی) اغلب در سطوح کلیدی در همه بازارها ظاهر می شود و به طور سنتی قبل از یک حرکت بالاتر پیش می رود. یک تأییدیه نزدیک به پشتیبانی ممکن است فضا را برای نزول بیشتر باز کند در حالی که یک بسته نزدیک بالا می تواند قیمت ها را از دست بدهد.

نمودار روزانه قیمت طلا

نمودار طلا

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

تمرکز بر روی نمودار روزانه ، کلید فیبوناچی سطح با 61.8 at در آزمایش شده است 1689.66 نگه داشتن به عنوان پشتیبانی افقی تجمیع کنونی که با خوشه شمعهای کوچک روزانه در این هفته نشان داده شده است ، بلاتکلیفی گاوها و خرسها را در انتظار تحریک جهت دار نشان می دهد. این حرکت جانبی ممکن است یک پتانسیل ایجاد کند الگوی پرچم گاو نر و صعود می تواند از حمایت نزدیک خط روند بالا (سیاه) به سمت 1800.00 سطح روانیبه

مقاومت سطوح:

پشتیبانی سطوح:

— نوشته شده توسط وارن ونکتاس برای DailyFX.com

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: WVenketas



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.