قیمت طراحی سایت چگونه تعیین می شود؟

امروزه تمام مدیران و صاحبان کسب و کارها از اهمیت و مزایای فعالیت در بستر اینترنت باخبر هستند. اما بسیاری از آنها تصور می کنند هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی بسیار زیاد است که اینطور نیست. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب عوامل موثر در قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس را بررسی کنیم.

کد خبر : 505274
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
قیمت طراحی سایت چگونه تعیین می شود؟


امروزه تمام مدیران و صاحبان کسب و کارها از اهمیت و مزایای فعالیت در بستر اینترنت باخبر هستند. اما بسیاری از آنها تصور می کنند هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی بسیار زیاد است که اینطور نیست. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب عوامل موثر در قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس را بررسی کنیم.

محاسبه قیمت طراحی سایت

سایت ها در انواع مختلف طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، فروش فایل، پزشکی و … برای کاربردهای گوناگون راه اندازی می شوند. این سایت ها از لحاظ قیمت و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال سایت های شرکتی معرفی کننده یک مجموعه و خدمات آنها است. در مقابل سایت های فروشگاهی دارای دسته بندی های گوناگون می باشند و ویژگی های خاص فروش را پوشش می دهند. از طرفی نوع طراحی سایت نیز تاثیر زیادی در هزینه آن دارد. برای مثال طراحی سایت اختصاصی و با کدنویسی یا طراحی سایت با وردپرس.

همین ویژگی ها باعث تمایز سایت ها از یکدیگر و تفاوت قیمت راه اندازی آنها می شود.

اقدامات قبل از طراحی سایت

پیش از آن که برای طراحی سایت اقدام کنید، ابتدا از امکانات و ویژگی های مورد نیاز سایتتان یک لیست تهیه کنید. سپس بر اساس میزان بودجه ای که برای راه اندازی سایت در نظر گرفته اید، مشخص کنید کدام ویژگی ها اولویت بیشتری دارند و با یک شرکت طراحی سایت وارد قرارداد شوید.

نحوه تعیین قیمت طراحی سایت (عوامل موثر)

علاوه بر نوع طراحی سایت و امکاناتی که برای سایت خود در نظر می گیرید، برخی عوامل مهم دیگر نیز در قیمت راه اندازی سایت تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  1. نوع تکنولوژی مورد استفاده برای طراحی سایت

    نوع زبان برنامه نویسی، استفاده از طراحی اختصاصی یا آماده و یا استفاده از سایت ساز ها بیش از 80% هزینه طراحی سایت را تعیین میکند. معمولا سایت ها به 3 روش طراحی می شوند:
    طراحی با کد نویسی اختصاصی (گران قیمت)
     استفاده از سایت ساز ها (قیمت متوسط)
    استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (ارزان قیمت)

    روش طراحی سایت و هزینه آن

  2. نوع سیستم مدیریت محتوا یا CMS

سیستم مدیریت محتوا نوعی سایت آماده است که توسط آن می توان محتوای سایت را مدیریت کرد. این سیستم ها کار طراحی و مدیریت سایت را آسان کرده اند و دارای انواع مختلفی همچون وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو و … می باشند که در این مطلب روی صحبت ما cms وردپرس است. تعرفه طراحی سایت با سیستم دیریت محتوا بسیار ارزان تر از طراحی سایت اختصاصی با کد نویسی است. توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توان سایت های گوناگونی با قیمت اقتصادی راه اندازی کرد.

هزینه طراحی سایت وردپرسهزینه طراحی سایت وردپرس

اما چرا طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد میکنیم؟

  • زیر ا وردپرس متن باز و رایگان است

  • دارای افزونه های متعددی است

  • نصب و مدیریت آن آسان است

  •  برای موتورهای جستجو بهینه است

  • امکان استفاده از صفحه ساز را دارد

  • و …

طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی؟

شاید برایتان سوال شود که طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا طراحی اختصاصی؟ اگر به دنبال راه اندازی یک سایت مقرون به صرفه با مدیریت آسان هستید، طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کنیم. اما در صورتی که بودجه کافی دارید و می خواهید سایتتان امکانات منحصر بفردی داشته باشد، طراحی اختصاصی بهتر است.

بودجه برای طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسبودجه برای طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس

در قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس عوامل گوناگونی تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • شرکت طراح سایت

  • تک زبانه یا چند زبانه بودن سایت

  • نوع خدمات پشتیبانی سایت

  • افزونه ها و امکانات مورد نیاز سایت

  • طراحی قالب اختصاصی

  • امکاناتی جانبی همچون فروشگاه، نوبت دهی، کلاس آنلاین و …

  • و …

اطلاعات جامع تر در مورد هزینه طراحی سایت با وردپرس در منبع زیر:

https://www.webpouya.com/blog/the-cost-of-web-design-wordpress

  1. هزینه تولید محتوا در طراحی سایت

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت سایت تاثیر می گذارد، هزینه تولید محتوا برای آن می باشد. تولید محتوا یک امر ضروری پس از اتمام طراحی سایت است. تولید محتوا به سایت شما برای دیده شدن توسط کاربران کمک می کند و در واقع آغاز رتبه گرفتن در نتایج جستجو با تولید محتوا است.

  1. قیمت سئو سایت در طراحی سایت

سئو یک روش بازاریابی محسوب می شود که توسط آن می توانید در نتایج بالاتر جستجو به کاربران نمایش داده شوید. اهمیت قرار گرفتن در اولین نتایج جستجو این است که احتمال کلیک بر سایت شما افزایش می یابد. بنابراین پس از دریافت سایت خود نباید دست روی دست بگذارید و منتظر مشتریان باشید. هزینه خدمات سئو بستگی به شدت رقابتی بودن کلید واژه های حوزه کاری شما دارد. هر چه در حوزه کسب و کار شما رقابت بیشتری در اینترنت باشد مدت زمان سئو بیشتر و  هزینه آن نیز گران تر است.

  1. هزینه پشتیبانی سایت در طراحی سایت

مورد دیگری که در قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد، نوع خدمات پشتیبانی از شرکت طراح سایت است. شرکت طراحی سایت وظیفه دارد به شما خدمات پشتیبانی ارائه دهد تا در صورتی که هنگام مدیریت سایت خود با مشکل مواجه شدید، بتوانید آن را برطرف کنید. برخی شرکت ها پشتیبانی تلفنی 24 ساعته دارند و هزینه خدمات پشتیبانی آنها گران تر است. برخی پشتیبانی تیکتینگ دارند و هزینه خدمات پشتیبانی آنها ارزان تر است.

  1. طراحی واکنشگرا و تاثیر آن بر قیمت طراحی سایت

یک سایت ممکن است با نمایشگرهای مختلفی باز شود. قبلا بسیاری از کاربران از طریق دسکتاپ از سایت ها بازدید می کردند. به همین خاطر مفهوم موبایل فرندلی بودن اهمیت چندانی نداشت. اما با استفاده روزافزون از تلفن همراه، کاربران بازدید از سایت ها را نیز توسط موبایل انجام می دهند. به همین خاطر باید سایت ها به گونه ای راه اندازی شوند که در نمایشگر موبایل نیز اجزای آن به درستی نمایش داده شود. معمولا هزینه طراحی سایت هایی با واکنشگرایی و ux ، ui استداندارد، گران تمام میشود.

هزینه طراحی سایت با وردپرسهزینه طراحی سایت با وردپرس

  1. هزینه وارد کردن اطلاعات به سایت

برخی شرکت های طراحی سایت مسئولیت وارد کردن صفحات و محصولات شما را نیز به عهده میگیرند. همین مورد نیز در تعرفه طراحی سایت نهایی شما تاثیر گذار  است. هزینه آن بستگی به حجم اطلاعات شما و تعداد محصولاتی دارد که باید برایتان در سایت وارد شود.

چکیده

در این مطلب سعی کردیم به طور شفاف تمام عواملی که در قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارند را مورد بررسی قرار دهیم. نوع طراحی سایت، نوع پسوند دامنه و سرور هاستینگ، قالب اختصاصی و … از عوامل مهم در هزینه کامل طراحی سایت است. اما در آخر باید بگوییم از آنجا که راه اندازی وب سایت برای کسب و کار مزایای زیادی دارد، صرف هزینه برای آن نوعی سرمایه گذاری سودمند می باشد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.