| ۲۰۰۸ |
۱۳۹۸ | ایران خودرو |
صفر |
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۰۸ |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۲ |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۲ |
۱۴۰۰ | ایران خودرو |
صفر |
۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۲ |
۱۳۹۹ | با سی دی پلیر و سنسور عقب – ایران خ… |
صفر |
۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۵ |
۱۳۹۹ | ترمز عقب دیسکی، سی دی پلیر، سنسور ع… |
صفر |
۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ تیپ ۵ |
۱۳۹۹ | ترمز عقب کاسه ای، بدون سی دی پلیر … |
صفر |
۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ SD V۸ |
۱۳۹۹ | بدون سنسور عقب و ترمز عقب کاسه ای … |
صفر |
۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۶ SD V۸ |
۱۴۰۰ | بدون سنسور عقب و ترمز عقب کاسه ای … |
صفر |
۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ MC اتوماتیک |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر (قیمت نمایندگی) |
۳۱۸,۷۷۵,۰۰۰ |
| ۲۰۷ MC اتوماتیک |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ |
۱۴۰۰ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر |
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ |
۱۳۹۹ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر |
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ |
۱۳۹۹ | با رینگ آلومینیومی – ایران خودرو |
صفر |
۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ |
۱۴۰۰ | با رینگ فولادی – ایران خودرو |
صفر |
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی – ایران خودرو |
صفر |
۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۱ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر |
۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۰ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر |
۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۳۹۹ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر |
۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۱ | فرمان برقی – ایران خودرو |
صفر (قیمت نمایندگی) |
۲۱۵,۹۹۶,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۱ | فرمان برقی – ایران خودرو |
صفر |
۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۰ | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز … |
صفر |
۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز … |
صفر |
۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۰ | با رینگ فولادی – ایران خودرو |
صفر |
۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی – ایران خودرو |
صفر |
۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ دنده ای |
۱۴۰۱ | پانوراما – ایران خودرو |
صفر (قیمت نمایندگی) |
۲۳۶,۵۱۲,۰۰۰ |
| ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی – ایران خودرو |
صفر |
۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰۷ صندوقدار دنده ای |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ GLX بنزینی |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ GLX دوگانه سوز |
۱۴۰۱ | تاکسی – ایران خودرو |
صفر |
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ GLX دوگانه سوز |
۱۴۰۰ | تاکسی – ایران خودرو |
صفر |
۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ GLX دوگانه سوز |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ SLX |
۱۴۰۰ | ایران خودرو |
صفر |
۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰۵ SLX |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰۸ GT لاین |
۲۰۱۷ | ایران خودرو |
صفر |
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس ELXTU۵ |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس ELXXU۷P |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۲۰۹,۱۲۵,۰۰۰ |
| پارس ELXXU۷P |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس LX |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس LX |
۱۴۰۰ | با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای -… |
صفر |
۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس LX |
۱۳۹۹ | با رینگ آلومینیومی، ترمز عقب دیسکی … |
صفر |
۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس LX |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای -… |
صفر |
۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷ |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷ |
۱۴۰۰ | ایران خودرو |
صفر |
۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷ |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷P |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۱۸۵,۱۷۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷P |
۱۴۰۱ | سال – ایران خودرو |
صفر (قیمت نمایندگی) |
۱۶۵,۸۶۲,۰۰۰ |
| پارس XU۷P |
۱۴۰۱ | ایران خودرو |
صفر |
۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس XU۷P |
۱۴۰۱ | سال – ایران خودرو |
صفر |
۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس اتوماتیک |
۱۳۹۹ | با رینگ فولادی |
صفر |
۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس دوگانه سوز |
۱۴۰۰ | ایران خودرو |
صفر |
۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| پارس دوگانه سوز |
۱۳۹۹ | ایران خودرو |
صفر |
۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| منبع: باما |
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰