قیمت دلار در اروپا پس از سخنرانی تدبیر پاول پاول توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جفری اسمیت Investing.com – دلار در هفته خود کمی تغییر کرده است ، اما پس از کاهش قیمت روز جمعه در پاسخ به سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، هیچ تغییری واقعی صورت نگرفته است. پس از اشاره پاول به این نکته که بانک مرکزی امسال شروع به برداشتن

کد خبر : 97908
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
قیمت دلار در اروپا پس از سخنرانی تدبیر پاول پاول توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جفری اسمیت

Investing.com – دلار در هفته خود کمی تغییر کرده است ، اما پس از کاهش قیمت روز جمعه در پاسخ به سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، هیچ تغییری واقعی صورت نگرفته است.

پس از اشاره پاول به این نکته که بانک مرکزی امسال شروع به برداشتن محرک های پولی خود می کند ، دلار آمریکا در برابر شرکای تجاری اصلی خود حدود نیم درصد کاهش یافته بود ، اما تاکید کرد که این به معنای زمان بندی سریع برای افزایش نرخ بهره نیست.

تا ساعت 2:45 بامداد ET (0645 GMT) ، دلار ، که دلار را در برابر شش ارز اقتصادی پیشرفته دنبال می کند ، از اواخر روز جمعه در 92.707 بدون تغییر بود.

جان ولیس ، استراتژیست ارز در بانک نیویورک ملون ، در یادداشتی می گوید: “ما انتظار نداریم در ماه سپتامبر اعلامیه کاهش یابد ، اما در ماه نوامبر انتظار داریم ، با این احتمال که کاهش واقعی سرعت خریدها در ماه دسامبر آغاز شود.” به مشتریان

نزدیکترین پاول با اعلام هرگونه کاهش در خرید دارایی های فدرال رزرو ، که از بهار 2020 به 120 میلیارد دلار رسیده است ، اعلام کرد که “اگر اقتصاد به طور گسترده ای همانطور که پیش بینی می شد پیشرفت کند ، می توان کاهش سرعت خرید دارایی ها را مناسب دانست. امسال.”

این خطی بسیار ملایم تر از آن چیزی بود که توسط تعداد انگشت شماری از روسای فدرال رزرو در طول هفته خواسته شده بود ، که استدلال می کردند کاهش سرعت “زودتر از دیر” آغاز می شود.

دلیل واضح احتیاط پاول در داده های روز جمعه برای هزینه های شخصی در ماه ژوئیه مشهود بود ، که در آن هزینه های کالاها بیش از حد انتظار کاهش یافته و هزینه خدمات نیز کمتر از حد انتظار افزایش یافته است که در نتیجه تاثیر فزاینده موج جدید کووید -19 بر مصرف کننده بوده است. فعالیت. اقتصاددانان در سراسر وال استریت – به ویژه گلدمن ساکس – از ابتدای ماه پیش بینی خود را برای رشد سه ماهه سوم به دلیل اعداد مشابه تجدید نظر کرده اند.

این معامله یکی از بزرگترین سودها در معاملات اولیه بود و قبل از عقب نشینی تا حدی به بالاترین سطح سه هفته گذشته 1.1810 دلار رسید. یورو با عملکرد قوی اولاف شولتز در مناظره تلویزیونی روز یکشنبه بین رهبران احزاب اصلی آلمان حمایت شد. این مناظره اولین بحثی بود که قبل از انتخابات ماه آینده برگزار شد و به نظر می رسد که نظرسنجی حزب سوسیال دمکراتیک چپ میولتز را تثبیت کرده است. به این ترتیب ، آلمان در صدد است برای اولین بار در 16 سال گذشته ، اتحادیه دموکراتیک مسیحی راست میانه را از قدرت خارج کند. برای بازارها ، مستقیم ترین پیامد آن ، ترک سیاست مالی است که از زمان بحران بزرگ مالی ، استقراض دولت را به حداقل رسانده است.

طبق آمار منتشر شده ، نرخ تورم اسپانیا به 3.3 درصد افزایش یافت ، در حالی که اطلاعات اولیه تورم آلمان در اواخر روز آینده اعلام می شود. به نظر می رسد هیچ یک از این دو بانک مرکزی اروپا را از رکود مخرب خود دور نخواهد کرد. فیلیپ ویلرو دو گالائو ، رئیس بانک فرانسه ، در تیترهای نخست روزنامه ها اظهار داشت که هیچ خطر داغ شدن بیش از حد یا افزایش بیش از حد تورم در منطقه یورو وجود ندارد.

با بسته شدن بازار فارکس لندن برای تعطیلات تابستانی بانکی ، این امر باعث کاهش حجم معاملات در سراسر قاره شد. تا ساعت 3 بامداد ET ، در برابر دلار کمتر از 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.3769 دلار رسید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.