قوهای سیاه بازار سهام آمریکا. – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 27 دسامبر 2022

[ad_1] پست دیمیتری مدودف در کانال تلگرامی مورخ 26 دسامبر 2022 یک فرضیه آینده نگر نیست. به نظر من، این پست یک بردار واقعی تحولات آینده است، به خصوص در مورد نکات 8، 9 و 10. اجرای بند 8 مثلاً می تواند اینگونه باشد. ایالات متحده خود را دشمن دولت روسیه نامید و از این

کد خبر : 298731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
قوهای سیاه بازار سهام آمریکا.  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 27 دسامبر 2022

[ad_1]

پست دیمیتری مدودف در کانال تلگرامی مورخ 26 دسامبر 2022 یک فرضیه آینده نگر نیست. به نظر من، این پست یک بردار واقعی تحولات آینده است، به خصوص در مورد نکات 8، 9 و 10.

اجرای بند 8 مثلاً می تواند اینگونه باشد.

آلاسکا تابع فدراسیون روسیه است

ایالات متحده خود را دشمن دولت روسیه نامید و از این طریق خود را به نابودی محکوم کرد، زیرا کل تاریخ دولت روسیه نشان می دهد که دشمنان آن همیشه توسط مردم روسیه بزرگ سرنگون می شوند.

پیروزی بر دشمن باید در همه جبهه ها – نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، اقتصادی صورت گیرد. هر چیزی که امکان بقا را برای دشمن ما فراهم می کند باید از بین برود، از جمله در بخش مالی.

هدف ایالات متحده روشن است – کنترل جهان از طریق یک سیستم مالی مبتنی بر هژمونی دلار. سیاست به اصطلاح هرج و مرج کنترل شده، که درگیری های مسلحانه دائماً در حال دود شدن را تحریک می کند و به مرحله ای سوزان تبدیل می شود، در اوراسیا و آفریقا برای تضعیف همه کشورها و تبدیل آمریکا به جزیره ثبات برای سرمایه جهانی طراحی شده است. یک سیستم مالی جهانی مبتنی بر چاپ غیرقابل کنترل و بنابراین جنایتکارانه کاغذ سبز، صندلی ای است که ایالات متحده روی آن نشسته است. کسانی که از آمریکا می خواهند از روی این صندلی بلند شوند، توسط آنها به فحاشی فرستاده می شوند. کوبیدن صندلی از زیر یک فرد نشسته کار دشواری است که نیاز به تلاش زیاد و حرکات ناگهانی دارد، واژگون کردن یک فرد نشسته با اره کردن پایه این صندلی بسیار ساده تر است.

منظور از زیر ساق صندلی، بازار سهام آمریکا است که سقوط آن در یک نقطه به فقیر شدن جمعیت ایالات متحده و کاهش ارزش دارایی های مالی به دلار آمریکا منجر می شود. گفتن اینکه این امر تأثیر مثبتی بر اخراج ایالات متحده از اوکراین، لهستان، رومانی، کشورهای بالتیک و همچنین حذف زرادخانه های هسته ای آمریکا از ترکیه، آلمان، ایتالیا، بلژیک و هلند خواهد داشت. چیزی نگفتن

بازار سهام در سیستم مالی آمریکا با میله ای در هرم کودکان قابل مقایسه است که بیرون می کشد و با از دست دادن ثبات، وقتی به آرامی لمس می شود فرو می ریزد.

برای از بین بردن هر چیزی، درک ساختار جسم در حال تخریب (هسته آن) و شناسایی نقاط ضعف به منظور اعمال تلاش در جهت لازم برای این تخریب ضروری است.

فرض کنید یک قطعه سنگی عظیم که حتی با یک ضربه همزمان صد هزار پتک هم نمی توان آن را از بین برد، معلوم می شود که با زدن یک چکش کوچک در جای مناسب و در جهت درست، با دانستن درونی آن می توان آن را از بین برد. ساختار و نقاط ضعف محل ضربه زدن مثلاً فرود سنگ هایی با حجم 25 میلیون متر مکعب. متر در رودخانه Bureya در 11 دسامبر 2018 ممکن است به دلیل سمی باشد که در مکان نامناسب و در زمان نامناسب توسط یک بز کوهی دویده است.

همه اینها نه تنها در مورد اشیاء مادی صادق است، به عنوان مثال، نابودی “اتحادیه جمهوری های فنا ناپذیر آزادگان” با حداقل تلاش در زمان مناسب و در مکان مناسب با امضای سه سند غیرقانونی ناچیز اتفاق افتاد.

ایالات متحده به هیچ وجه از این قاعده مستثنی نیست. هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما شما نمی توانید منتظر بمانید تا بز مناسب در مکان مناسب و در زمان مناسب بدود تا بز مناسب را پایین بیاورد. این روند به کمک نیاز دارد – برای جمع آوری بزهای لازم و سازماندهی عبور آنها در کنار باغ آمریکایی.

در مورد بحران های مالی، من کاملاً مطمئن هستم که ظهور قوهای سیاه در بورس فقط اتفاق نمی افتد، زمان ظهور آنها را می توان با تعریف نسبتاً دقیقی از هزینه و بازه های زمانی پیش بینی کرد. در این فواصل زمانی مشخص است که قوهای سیاه می توانند از راه برسند و زمانی که این اتفاق می افتد شرایطی پیش می آید که سنگریزه کوچکی که از باد از کوه به پایین افتاده است باعث ایجاد سونامی سنگی در پای این کوه می شود.

رکود بزرگی که در دهه 30 قرن گذشته در آمریکا رخ داد تأیید خوبی بر این امر است. این مورد زمانی است که ایالات متحده به طور کامل از ورود قوهای سیاه نوشید.

ویدئوی زیر ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز را قبل از سقوط بازار سهام در سال 1929 و رکود بزرگ قریب الوقوع نشان می دهد.

فاصله زمانی بعدی که قرار بود قوهای سیاه به بازار سهام آمریکا پرواز کنند، سال 1945 است. با این حال، ایالات متحده که 70 درصد از ذخایر طلای جهان را در قلمرو خود متمرکز کرده بود، با اعلام این خبر از سقوط در بازار سهام جلوگیری کرد. دلار آمریکا ارز جهانی با پشتوانه طلا.

ویدئوی زیر ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز را نشان می دهد که در آستانه کنفرانس برتون وودز شکل گرفت.

فاصله زمانی بعدی تخمین زده شده برای ورود قوهای سیاه به بازار سهام آمریکا سال 1973 بود. اما این بار نیز ایالات متحده از آن کنار آمد و دلار آمریکا را از طلا جدا کرد و انتشار بی رویه و رشد جنایتکارانه بی بند و بار بدهی عمومی را آغاز کرد.

ویدئوی زیر ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز را نشان می دهد که در آستانه کنفرانس جامائیکا شکل گرفت.

فاصله زمانی که از 2 سپتامبر 2021 آغاز شد، به فاصله زمانی تخمینی بعدی برای ورود قوهای سیاه به بازار سهام ایالات متحده تبدیل شد. برای روسیه، دریچه‌ای از فرصت برای درخواست از آمریکا برای تمام جنایات مرتکب، با کنار گذاشتن تمام مرزهای نجابت باز شده است.

وظیفه اصلی باید این باشد که این بار از دست آمریکا جلوگیری شود. آمریکا باید مجبور شود تمام بدهی های انباشته شده به جهان را بپردازد و به ویژه پاسخگوی جنگ آغاز شده در اوکراین با خروج کامل از قاره اوراسیا باشد.

ویدئوی زیر ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز را نشان می دهد که در آستانه دوم سپتامبر 2021 شکل گرفت.

من معتقدم که شرایط برای یک اصلاح بسیار عمیق در بازار سهام آمریکا آماده است که ممکن است تا سال 2028 ادامه یابد و در آن ارزش کل شرکت های آمریکایی ممکن است بیش از 2.5 برابر کاهش یابد و من مطمئن هستم که روسیه در قدرت است. تا به این فرآیند شتاب قدرتمندی بدهد.

نظرات خود را در مورد پیش بینی قیمت در بازار مالی در مقاله “آپوفنی به عنوان یک معذرت خواهی برای روشن بینی در بازارهای سرمایه” بیان کردم.

در مقاله “چه زمانی داو کم می شود؟” جنبه‌های نظری روش مدل‌سازی بازار مالی شرح داده شده و کاربرد عملی آن بر روی مثالی از پویایی ارزش‌های شاخص سهام آمریکایی داو جونز نشان داده شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.