«قطار گلوله» با 30.1 میلیون دلار اولین عرضه می‌شود، «یکشنبه عید پاک» دچار مشکل شد.

[ad_1] “قطار گلوله” در تلاش است ثابت کند که یک فیلم اکشن که بر اساس یک کتاب کمیک یا یک خط اسباب‌بازی ساخته نشده است، می‌تواند شانس‌ها را به چالش بکشد و در بین مخاطبان طنین‌انداز شود. اما بخشی از مسئله فیلم این است که منتقدان در این مورد حضور نداشتند. «قطار گلوله» در وب‌سایت

کد خبر : 238727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۲۶
«قطار گلوله» با 30.1 میلیون دلار اولین عرضه می‌شود، «یکشنبه عید پاک» دچار مشکل شد.

[ad_1]

“قطار گلوله” در تلاش است ثابت کند که یک فیلم اکشن که بر اساس یک کتاب کمیک یا یک خط اسباب‌بازی ساخته نشده است، می‌تواند شانس‌ها را به چالش بکشد و در بین مخاطبان طنین‌انداز شود. اما بخشی از مسئله فیلم این است که منتقدان در این مورد حضور نداشتند. «قطار گلوله» در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، رتبه متوسط ​​۴۱ درصدی را از آن خود کرد و بسیاری از منتقدان فیلم را به دلیل مشتق شدن بیش از حد از آثار گای ریچی و کوئنتین تارانتینو مقصر می‌دانند. پیتر دبروژ، منتقد اصلی فیلم ورایتی، در فیلم «قطار گلوله» نقش آفرینی کرد و نوشت که «نه شخصیت‌ها و نه فیلمی که در آن زندگی می‌کنند عمیق نیستند».

«قطار گلوله» توسط دیوید لیچ کارگردانی شد که زمانی به عنوان بدلکار پیت عمل کرد و سپس به نظارت بر فیلم‌هایی مانند «بلوند اتمی» و «ددپول ۲» پرداخت. این فیلم درباره یک قاتل بدبخت است که ماموریتش برای گرفتن یک چمدان پر از پول نقد در قطار سریع السیر در ژاپن، به صلیب های دوگانه و درگیری های وحشیانه با ارتشی از قاتلان، دزدان و منحرفان اجتماعی تبدیل می شود.

«یکشنبه عید پاک» از یونیورسال و آمبلین، دیگر اکران مهم آخر هفته، در اولین فریم خود شکست خورد و درآمد ناچیز 5.3 میلیون دلاری را برای جایگاه هشتم در چارت های داخلی به دست آورد. «یکشنبه عید پاک» استندآپ کمیک جو کوی را در نقش بازیگری بازی می‌کند که در جشن یکشنبه عید پاک خانواده آمریکایی فیلیپینی ناکارآمد خود شرکت می‌کند. خبر خوب برای یونیورسال و آمبلین این است که «یکشنبه عید پاک» شرط بندی متوسطی بود و قیمتی معادل 17 میلیون دلار داشت.

انیمیشن DC League of Super-Pets، انیمیشنی از کمپانی برادران وارنر، با ۱۱.۲ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. پس از دو هفته، “Super-Pets” به فروش داخلی 45.1 میلیون دلاری می بالد که با توجه به بودجه تولید 90 میلیون دلاری، نتیجه ناامیدکننده ای است. شرکت برادران وارنر دیسکاوری تحت مالکیت جدید خود، به دنبال تکان دادن دنیای سینمایی خود از شخصیت‌های کمیک DC است، تغییر مسیری که منجر به تصمیم بحث‌برانگیز این شرکت در این هفته برای کنار گذاشتن «Batgirl» پس از اتمام فیلم شد. این فیلم به جای نمایش در HBO Max همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود یا به طور مجدد برای نمایش در سینما تجهیز شد، اکنون تبدیل به یک بخش کاهش مالیات خواهد شد.

«نه» از یونیورسال با 8.5 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت. این باعث می‌شود فیلم هیجان‌انگیز یوفو از جردن پیل به 97.9 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی برسد. «ثور: عشق و تندر» از دیزنی و مارول و «مینیون‌ها: ظهور گرو» از یونیورسال و ایلومینیشن به ترتیب با فروش 7.6 و 7.1 میلیون دلار در رتبه‌های اول قرار گرفتند. به این ترتیب مجموع فروش بعدی ثور به 316.1 میلیون دلار می رسد، در حالی که اسپین آف “من نفرت انگیز” اکنون 334.6 میلیون دلار در داخل کشور به دست آورده است.

در اکران محدود، «Bodies Bodies Bodies» در 6 اکران در نیویورک و لس آنجلس 226526 دلار فروخت که به میانگین 37754 دلار در هر صفحه رسید. فیلم ترسناک A24 یک گروه 20 ساله ثروتمند را در یک مهمانی طوفانی در یک عمارت دورافتاده خانوادگی دنبال می کند که به محل خون ریزی های زیادی تبدیل می شود. بازیگران گروه شامل پیت دیویدسون، ستاره سابق “SNL”، آماندلا استنبرگ از “The Hate U Give” و ماریا باکالووا، بازیگر اصلی “Borat 2” هستند.

در نقطه عطف، «تاپ گان: ماوریک» پارامونت با فروش ۶۶۲ میلیون دلاری، جای «تایتانیک» را به عنوان هفتمین فیلم بزرگ تاریخ باکس آفیس داخلی گرفت. این دنباله که اکنون در یازدهمین هفته اکران خود قرار دارد، ۷ میلیون دلار به مجموع فروش خود اضافه کرد.

باکس آفیس داخلی در ماه های اخیر جهش قابل توجهی را تجربه کرده است. این یک تجدید حیات است که با موفقیت هایی مانند “Top Gun: Maverick” و “Jurassic World: Dominion” تقویت شده است. خبر بد برای سینماها این است که «قطار گلوله» آخرین فیلم استودیویی پرهزینه و بزرگ تابستان امسال است و در مورد یک بیابان واقعی در مورد فیلم‌های پوپولیستی وجود دارد. مدیران استودیو و صاحبان تئاتر به طور خصوصی می گویند که تا زمانی که «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» در 11 نوامبر اکران شود، فیلم بلاک باستر دیگری وجود نخواهد داشت. این مدت زمان زیادی برای انتظار است، به خصوص برای صنعت نمایشگاهی که هنوز در تلاش است تا تاثیر ماندگار را از بین ببرد. تعطیلی COVID و کاهش حضور.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.