قسمت آسان تمام شد

[ad_1] پیش بینی هفتگی قیمت طلا پایه: خنثی رکود اخیر قیمت طلا پیش از کاهش قابل توجه محرک های مالی و پولی خارج از ایالات متحده است.: مزایای بیکاری دوران همه گیری به پایان رسید ؛ و اعلامیه مخروط فدرال رزرو به نظر می رسد نزدیک است. داده های آتی تورم مجموعه ای متفاوت از

کد خبر : 103568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
قسمت آسان تمام شد

[ad_1]

پیش بینی هفتگی اساسی قیمت طلا: قسمت آسان به پایان رسید

پیش بینی هفتگی قیمت طلا پایه: خنثی

  • رکود اخیر قیمت طلا پیش از کاهش قابل توجه محرک های مالی و پولی خارج از ایالات متحده است.: مزایای بیکاری دوران همه گیری به پایان رسید ؛ و اعلامیه مخروط فدرال رزرو به نظر می رسد نزدیک است.
  • داده های آتی تورم مجموعه ای متفاوت از قیمت طلا را ارائه می دهد: انتظار می رود تورم ایالات متحده کندتر شود ، در حالی که انتظار می رود فشارهای قیمت در کانادا ، منطقه یورو و انگلیس بیشتر افزایش یابد.
  • این شاخص احساسات مشتری IGپیشنهاد میکند که قیمت طلا به دلار (XAU/دلار آمریکا) دارای سوگیری تجاری نزولی هستند

هفته قیمت طلا در حال بررسی است

افزایش مجدد دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پس از گزارش ناامید کننده NFP ایالات متحده در ماه اوت به کاهش درخشان قیمت طلا در هفته گذشته کمک کرد. و با کاهش قابل توجه محرک های مالی و پولی در خارج از ایالات متحده رسیده است – صمزایای بیکاری دوران اندمیک به پایان رسید، و اعلامیه مخروط فدرال رزرو به نظر می رسد نزدیک است به نظر می رسد که پس زمینه امیدوارکننده ای برای قیمت طلا در آینه عقب وجود دارد. اگر بحث سقف بدهی ایالات متحده ضعیف به پایان برسد (در سال 2011) ممکن است قیمت طلا سود ببرد ، اما فراتر از آن ، به نظر می رسد در چند ماه آینده تعداد کمی کاتالیزور مثبت وجود دارد.

با این حال ، ضرر طلا در اولین هفته کامل ماه سپتامبر فقط دلار آمریکا نبود. در حالی که گقدیمی در دلار آمریکا-مقررات (XAU/USD)-2.27 fell کاهش یافت ، ضعف گسترده بود: gقدیمی در یورو-مقررات (XAU/EUR) رها شده توسط -1.56٪ ؛ طلا که درGBP-مقررات (XAU/GBP)قرارداد -1.94٪ ؛ و طلا در JPY-مقررات (XAU/JPY) سقوط کرد توسط -1.96

هفته تقویم اقتصادی در پیش است

این هفته دوم ماه سپتامبر ، با دور شدن از تعطیلات فدرال و مذهبی متعدد که حجم معاملات را کاهش داد ، تقویم اقتصادی دیگر را نشان می دهد. در واقع ، چندین گزارش تورمی که طی روزهای آینده منتشر می شود ، می تواند تا حدی قیمت طلا را تسکین دهد ، البته در کوتاه مدت.

-روز سه شنبه با انتشار گزارش اشتغال بریتانیا در ماه جولای طلا (GBP/GBP) در کانون توجه قرار دارد ، در حالی که طلا به دلار (XAU/USD) ممکن است قبل از باز شدن حقوق خالص نقدی ایالات متحده هنگام باز شدن ناپایدار باشد. مهلت گزارش تورم ایالات متحده در ماه آگوست (CPI) اعلام شد.

– روز چهارشنبه ، طلا با نرخ پوند (XAU/GBP) بار دیگر با انتشار گزارش تورم اوت انگلیس (CPI) در کانون توجه قرار گرفت. بعداً در این جلسه ، طلا در قالب CAD (XAU/CAD) توجه گزارش تورم اوت کانادا (CPI) را جلب خواهد کرد. سرانجام ، طلا در شرایط NZD (XAU/NZD) با انتشار گزارش 2Q’21 تولید ناخالص داخلی نیوزلند سروکار دارد.

– روز پنجشنبه ، طلا در شرایط AUD (XAU/AUD) برای اولین بار در طول هفته با انتشار گزارش اشتغال اوت استرالیا در کانون توجه قرار گرفت. در آستانه باز شدن حقوق نقدی ایالات متحده ، طلا به دلار (XAU/USD) دوباره در کانون توجه قرار می گیرد ، زمانی که داده های خرده فروشی ایالات متحده در ماه اوت فرا می رسد.

-روز جمعه ، هنگامی که آخرین گزارش تورم منطقه یورو (HICP) منتشر می شود ، طلا در واحد یورو (XAU/EUR) به عنوان اصلی ترین صعود طلا تبدیل می شود.

قیمت طلا در مقابل COT NET موقعیت تجاری غیر تجاری: زمانبندی روزانه (سپتامبر 2020 تا سپتامبر 2021) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی اساسی قیمت طلا: قسمت آسان به پایان رسید

بعد ، یک نگاه در موقعیت یابی در بازار آتی بر اساس COT CFTC داده ها، برای هفته به پایان رسید 7 سپتامبر ، دلالان افزایش یافت آنها خالص موقعیتهای آتی طلا به 228،975 قراردادها ، از 199،380 بیشتر است خالص-طولانی جمعاملات برگزار شده در هفته قبل بازار آتی از هفته 14 ژوئن 2021 بیشترین خالص ترین بازار است.

IG CLIENT SENTIMENT INDEX: پیش بینی قیمت طلا (10 سپتامبر 2021) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی اساسی قیمت طلا: قسمت آسان به پایان رسید

طلا: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 80.31 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 4.08 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 0.58٪ بیشتر از دیروز و 5.07 higher بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 5.36 درصد کمتر از دیروز و 33.93 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران می گویند قیمت طلا ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته خالص تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما تعصب معاملات متقابل نزولی طلا را قوی تر می کند.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.