قزاقستان قوانین ثبت نام برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال را اصلاح می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] دولت قزاقستان الزامات ثبت نام برای افراد و شرکت‌هایی را که در استخراج ارز دیجیتال دخیل هستند، تجدید نظر کرده است. مقررات به روز شده در بحبوحه سرکوب مداوم صنعت در این کشور آسیای مرکزی آمده است، جایی که هجوم معدنچیان به دلیل کمبود مداوم برق مقصر شناخته شده است. ماینرهای رمزنگاری گزارش های

کد خبر : 202798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
قزاقستان قوانین ثبت نام برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال را اصلاح می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

دولت قزاقستان الزامات ثبت نام برای افراد و شرکت‌هایی را که در استخراج ارز دیجیتال دخیل هستند، تجدید نظر کرده است. مقررات به روز شده در بحبوحه سرکوب مداوم صنعت در این کشور آسیای مرکزی آمده است، جایی که هجوم معدنچیان به دلیل کمبود مداوم برق مقصر شناخته شده است.

ماینرهای رمزنگاری گزارش های فصلی خود را با مقامات قزاقستان ارسال می کنند

دستور صادر شده توسط وزیر توسعه دیجیتال قزاقستان، بگدات موسین، شرایط ثبت و گزارش را برای کسانی که سکه های دیجیتال ضرب می کنند، گسترش داده است. این سند، کارآفرینان فردی و اشخاص حقوقی را که قصد ماینینگ رمزارز را دارند، موظف می‌کند که حداقل 30 روز قبل از شروع فعالیت، به رگولاتورها اطلاع دهند. همین امر در مورد شرکت ها و اشخاصی که به چنین شرکت هایی خدمات ارائه می دهند نیز صدق می کند.

اکنون از ماینرهای ارزهای دیجیتال خواسته می‌شود که داده‌های خاصی از جمله نام، شماره ثبت، و اطلاعات تماس شرکت‌های خود و همچنین اطلاعات بانکی و آدرس IP خود را ارسال کنند. آنها همچنین باید نیازهای انرژی تاسیسات معدنی خود، سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده و تعداد کارکنان را مشخص کنند.

از جمله مدارک مورد نیاز، کپی اظهارنامه های گمرکی یا سایر مدارک مربوط به مالکیت تجهیزات معدن، اسنادی که تأیید می کند افراد درگیر در این تعهد ساکن قزاقستان هستند، اطلاعاتی که موقعیت مزرعه استخراج معدن در این کشور را نشان می دهد، و شرح فنی نحوه کار می باشد. سخت افزار به شبکه برق متصل خواهد شد.

معدنچیانی که قبلاً فعالیت خود را آغاز کرده اند و ارائه دهندگان خدمات نگهداری آنها موظفند هر سه ماه یکبار گزارش های مشابه را به دولت ارائه کنند. علاوه بر این، مؤسسات معدنی که از تجارت خارج می شوند باید ظرف ده روز پس از پایان فعالیت خود به ایالت اطلاع دهند.

الزامات گزارش‌دهی جدید در حالی است که مقامات نورسلطان در حال محدود کردن صنعت ماینینگ کریپتو هستند، یک سال پس از آن که قزاقستان در بحبوحه تهاجم چین علیه این بخش به یک آهنربا برای استخراج‌کنندگان تبدیل شد. دولت ماینرهای غیرقانونی را هدف قرار داده است، اما حتی مزارع مجاز بیت کوین نیز از قطع برق ناشی از کسری فزاینده برق رنج می برند.

کمبودها قبلاً برخی از شرکت ها را مجبور به ترک کشور کرده است در حالی که ده ها تأسیسات معدنی در سال جاری تعطیل شده اند و بسیاری از آنها قطع شده اند. حسابرسان همچنین سعی کرده‌اند خلأهای مالیاتی را که توسط برخی استخراج‌کنندگان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، ببندند، در حالی که مقامات آماده می‌شوند تا بار مالیاتی را برای کسانی که در قزاقستان باقی مانده‌اند افزایش دهند و قصد دارند این مالیات را به ارزش ارز دیجیتال ضرب‌شده گره بزنند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، مزارع بیت کوین، رمزارز، مزارع کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دولت، قزاقستان، استخراج کنندگان، استخراج، ثبت، مقررات، مقررات، گزارش، الزامات، قوانین

آیا انتظار دارید که ماینرهای رمزنگاری بیشتری قزاقستان را به دنبال تصویب قوانین ثبت نام و گزارش سخت‌تر ترک کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.