قانون برای ایجاد شغل و اجرای حمایت هدفمند COVID-19 موافقت سلطنتی را دریافت می کند

17 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، از موافقت سلطنتی در پارلمان لایحه C-2 استقبال کرد. این لایحه تضمین می‌کند که کارگران و کسب‌وکارها برای مقابله با تأثیر نوع Omicron از کمک فوری نیاز دارند: در مزایای قرنطینه کارگران کانادا، ارائه 300

کد خبر : 143962
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۴
قانون برای ایجاد شغل و اجرای حمایت هدفمند COVID-19 موافقت سلطنتی را دریافت می کند


17 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، از موافقت سلطنتی در پارلمان لایحه C-2 استقبال کرد. این لایحه تضمین می‌کند که کارگران و کسب‌وکارها برای مقابله با تأثیر نوع Omicron از کمک فوری نیاز دارند:

  • در مزایای قرنطینه کارگران کانادا، ارائه 300 دلار در هفته به عنوان حمایت از درآمد برای کارگران واجد شرایط که به طور مستقیم تحت تأثیر قرنطینه بهداشت عمومی مرتبط با COVID-19 در منطقه خود قرار گرفته اند تا 7 می 2022.
  • در برنامه قفل محلی، ارائه مشاغلی که با محدودیت‌های موقت محلی جدید تا حداکثر میزان موجود از طریق برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره مواجه می‌شوند.
  • گسترش دادن مزایای مراقبتی بهبودی کانادا و مزایای بیماری بهبودی کانادا تا 7 مه 2022 و افزایش حداکثر مدت مزایا به مدت 2 هفته. این باعث افزایش مزایای مراقبت از 42 به 44 هفته و مزایای بیماری از 4 به 6 هفته می شود. افراد می‌توانند به‌طور عطف به هفته 21 نوامبر 2021 درخواست دهند. درخواست‌های دوره 61 از 20 دسامبر 2021 آغاز می‌شود.
  • در برنامه بازیابی گردشگری و هتلداری، ارائه حمایت از طریق یارانه دستمزد و اجاره به عنوان مثال، هتل ها، اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی و رستوران ها، با نرخ یارانه تا 75 درصد. انواع مشاغل واجد شرایط در قوانین و پیشینه مربوطه به تفصیل آمده است.
  • در سخت ترین برنامه بازیابی کسب و کار، ارائه حمایت از طریق یارانه دستمزد و اجاره به سایر مشاغلی که با زیان های عمیق مواجه شده اند، با نرخ یارانه تا 50 درصد.
  • گسترش دادن برنامه استخدامی ریکاوری کانادا تا 7 می 2022، برای کارفرمایان واجد شرایط با زیان درآمد فعلی بالای 10 درصد و افزایش نرخ یارانه به 50 درصد. این تمدید به کسب و کارها کمک می کند تا به استخدام مجدد کارگران، افزایش ساعات کاری و ایجاد مشاغل اضافی که کانادا برای بهبودی قوی نیاز دارد، ادامه دهند.

موافقت سلطنتی بیل C-2 به کانادایی ها و مشاغل کانادایی در مواجهه با نوع Omicron اطمینان می دهد. در صورتی که وضعیت بهداشت عمومی به قرنطینه های آینده نیاز داشته باشد، پشتیبانی بحرانی قرنطینه اضطراری به کارگران و مشاغلی که قادر به کار یا تجارت نیستند کمک می کند. همچنین برای مشاغلی که هنوز عمیقاً تحت تأثیر این بیماری همه گیر هستند، حمایت اساسی و هدفمند ارائه می کند. دولت به کمک به کانادایی ها در گذر از همه گیری ادامه خواهد داد و اطمینان حاصل می کند که بهبود اقتصادی کانادا هیچ کس را پشت سر نمی گذارد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.