قانون ارائه ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق و افزایش حمایت ها برای کارکنان مراقبت های بهداشتی، موافقت سلطنتی را دریافت می کند

[ad_1] 17 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا در طول یک سال و نیم گذشته، همه‌گیری COVID-19 تعدادی از مسائلی را که کانادایی‌ها در محل کار خود با آن مواجه هستند برجسته کرده است. برای مدت طولانی، بسیاری از کانادایی‌ها مجبور بوده‌اند بین رفتن به سر کار بیمار یا پرداخت صورت‌حساب‌های خود

کد خبر : 143940
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۲۳
قانون ارائه ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق و افزایش حمایت ها برای کارکنان مراقبت های بهداشتی، موافقت سلطنتی را دریافت می کند

[ad_1]

17 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

در طول یک سال و نیم گذشته، همه‌گیری COVID-19 تعدادی از مسائلی را که کانادایی‌ها در محل کار خود با آن مواجه هستند برجسته کرده است. برای مدت طولانی، بسیاری از کانادایی‌ها مجبور بوده‌اند بین رفتن به سر کار بیمار یا پرداخت صورت‌حساب‌های خود یکی را انتخاب کنند، در حالی که دیگران، به‌ویژه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، هنگام تلاش برای ارائه یا دسترسی به خدمات بهداشتی، تهدید یا ترس را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل است که دولت کانادا با معرفی لایحه C-3، قانونی برای اصلاح قانون کیفری و قانون کار کانادا که ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق را برای همه کارکنان بخش خصوصی تحت نظارت فدرال ارائه می‌کند و حمایت‌های مراقبت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهد، اقدام کرد. کارگران و کسانی که به خدمات بهداشتی دسترسی دارند. این قانون همچنین مرخصی سوگ را تحت قسمت سوم قانون اصلاح می کند قانون کار کانادا تا هشت هفته مرخصی برای کارمندانی که فرزند خود را از دست می دهند یا مرده زایی را تجربه می کنند.

امروز، بیل C-3 موافقت سلطنتی را دریافت کرد. وزیر کار، سیموس اورگان جونیور، و وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، دیوید لامتی، این گام مهم را در جهت ادامه مبارزه با کووید-19 و بازسازی بهتر مشخص کردند. این اصلاحات نشان دهنده تغییر دائمی برای حمایت از کارگران در صنایع تحت نظارت فدرال و بخش مراقبت های بهداشتی است.

دولت با کارفرمایان تحت نظارت فدرال، از جمله شرکت‌های کوچک و متوسط، برای اجرای مرخصی استعلاجی با حقوق در کانادا تعامل خواهد داشت. این اصلاحات در تاریخی که با دستور فرماندار در شورا تعیین می شود لازم الاجرا می شود. این به کارفرمایان فرصت می دهد تا تغییرات حقوق و دستمزد را اعمال کنند و در صورت نیاز با اتحادیه ها برای تنظیم قراردادهای جمعی همکاری کنند.

علاوه بر این، دولت کانادا استان ها و مناطق را در اوایل سال 2022 تشکیل خواهد داد تا یک برنامه اقدام ملی برای وضع مرخصی استعلاجی با حقوق برای همه کارگران در سراسر کشور تدوین کند، در حالی که به صلاحیت استانی-منطقه ای احترام می گذارد و به وضوح نیازهای منحصر به فرد صاحبان مشاغل کوچک را تشخیص می دهد.

اصلاحات به کد جنایی ایجاد یک جرم تهدید آمیز جدید با هدف قرار دادن کسانی که از ترس استفاده می کنند تا کارمند مراقبت های بهداشتی را متوقف کنند یا کسانی که به آنها در انجام وظایف خود کمک می کنند یا مانع از دریافت خدمات بهداشتی توسط شخص می شوند. همچنین یک جرم خاص برای جلوگیری از ممانعت از دسترسی افراد به مراکز درمانی ایجاد شده است. علاوه بر این، مقررات جدید مجازات، دادگاه ها را ملزم می کند تا مجازات های جدی تری را برای مجرمانی که کارکنان مراقبت های بهداشتی را هدف قرار می دهند یا دیگران را از دریافت خدمات بهداشتی ممانعت می کنند، در نظر بگیرند. این اصلاحات 30 روز پس از موافقت سلطنتی لازم الاجرا می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.