قانون احترام به اولین ملل، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس، دومین سالگرد خود را جشن می گیرد

اتاوا، انتاریو (6 ژانویه 2022) – پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی امروز بیانیه زیر را صادر کرد: «ژانویه 2022 دو سال از اجرای آن است قانون احترام به اولین ملل، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس (عمل). این قانون تاریخی و توسعه‌یافته صلاحیت ملل اول، گروه‌های اینویت و متیس، جوامع و مردم را

کد خبر : 152213
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
قانون احترام به اولین ملل، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس، دومین سالگرد خود را جشن می گیرد


اتاوا، انتاریو (6 ژانویه 2022) – پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

«ژانویه 2022 دو سال از اجرای آن است قانون احترام به اولین ملل، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس (عمل). این قانون تاریخی و توسعه‌یافته صلاحیت ملل اول، گروه‌های اینویت و متیس، جوامع و مردم را در رابطه با خدمات کودک و خانواده تأیید می‌کند و اصول ملی را برای بهترین منافع کودک، تداوم فرهنگی و برابری اساسی برای کمک به راهنمایی تعیین می‌کند. ارائه خدمات به کودکان بومی کانادا متعهد است که با سرمایه‌گذاری در مسیری که توسط ملل اول، اینویت و متیس هدایت می‌شود، به مسئله جاری در مورد حضور بیش از حد کودکان بومی در مراقبت پایان دهد تا کودکان بومی این فرصت را داشته باشند که در جوامع خود، در محاصره عزیزان و غوطه‌ور شوند. در فرهنگ آنها

از زمان لازم‌الاجرا شدن دو سال پیش، 59 نهاد حاکمیتی بومی اعلامیه‌ها و درخواست‌هایی درباره اعمال صلاحیت قضایی در رابطه با خدمات کودک و خانواده ارائه کرده‌اند که بیش از 120 گروه، جامعه و مردم بومی را نمایندگی می‌کنند. از این تعداد، 18 میز بحث توافقنامه هماهنگی ایجاد شده است.

جداول بحث توافقنامه هماهنگی فرصتی را برای یک گروه بومی، جامعه یا مردم فراهم می‌کند تا با دولت‌های استانی، منطقه‌ای و فدرال مربوطه برای تعیین مسئولیت‌ها، فرآیندها و هماهنگی خدمات برای کمک به اطمینان از اجرای روان و مؤثر صلاحیت قضایی در رابطه با کودکان و کودکان کار کنند. خدمات خانواده

در جولای 2020، Cowessess First Nation اولین توافقنامه هماهنگی را بر اساس قانون با دولت کانادا و دولت ساسکاچوان امضا کرد. Cowessess قانون Miyo Pimatisowin بر پیشگیری تمرکز می‌کند و اطمینان می‌دهد که خانواده‌ها منابعی را که برای درمان آسیب‌های بین نسلی نیاز دارند، در اختیار دارند. ما مشتاقانه منتظر نقاط عطف بیشتری مانند این هستیم زیرا گروه های دیگر قوانین خدمات کودک و خانواده خود را تصویب می کنند و موافقت نامه های هماهنگی را با کانادا و استان ها و مناطق در سال های آینده امضا می کنند.

برای حمایت از اجرای این قانون، بودجه ظرفیت‌سازی برای حمایت از گروه‌ها، جوامع و مردم بومی وجود دارد که در داخل و در سراسر جوامع خود برای ایجاد پایه‌های قوی برای اعمال صلاحیت در رابطه با خدمات کودک و خانواده تلاش می‌کنند. تا به امروز، دولت کانادا بیش از 56 میلیون دلار به 115 گروه بومی که برای انجام بحث های مربوط به توافقنامه هماهنگی آماده می شوند، اعطا کرده است.

همچنین، همانطور که در 4 ژانویه 2022 اعلام شد، دولت کانادا و طرف‌ها به توافق‌های اصولی درباره قطعنامه‌ای جهانی مربوط به غرامت برای کسانی که از عدم تمویل تبعیض‌آمیز خدمات کودکان و خانواده ملل متضرر می‌شوند و برای دستیابی به اصلاحات بلندمدت دست یافتند. از برنامه خدمات کودک و خانواده اولین ملل و اصل اردن، برای اطمینان از اینکه هیچ کودکی دوباره با تبعیض مواجه نمی شود. از جمله بسیاری از چیزها، این اعلامیه همچنان پایه و اساس را برای اولین ملل ایجاد می کند که به دنبال اعمال صلاحیت قضایی در رابطه با خدمات کودک و خانواده از طریق این قانون هستند.

این قانون یک قانون تاریخی است و تأثیرات ماندگاری در آینده خواهد داشت و تضمین می کند که کودکان و خانواده های بومی می توانند در کنار هم، در جوامع خود و در محاصره فرهنگ خود بمانند. مهم‌تر از همه، تضمین می‌کند که صلاحیت بومی به رسمیت شناخته شده و تأیید می‌شود، و مسیر پیش‌رو به رهبری اولین ملل، تحت رهبری اینویت و متیس است.»

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب سایت Indigenous Service Canada مراجعه کنید: کاهش تعداد کودکان بومی تحت مراقبت.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.