قانونگذاران ایالات متحده درباره استخراج کریپتو تگزاس و تأثیرات آن بر به اصطلاح بحران آب و هوایی به مدیر عامل ERCOT تحقیق می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] تعدادی از سیاست گذاران دموکرات ایالات متحده نامه ای به مدیر عامل شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) نوشته اند تا در مورد عملیات استخراج ارزهای دیجیتال در این ایالت پرس و جو کنند. در نامه ای که از دفتر سناتور الیزابت وارن نشات می گیرد، آمده است که قانونگذاران نگران بحران اقلیمی هستند

کد خبر : 267071
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
قانونگذاران ایالات متحده درباره استخراج کریپتو تگزاس و تأثیرات آن بر به اصطلاح بحران آب و هوایی به مدیر عامل ERCOT تحقیق می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

تعدادی از سیاست گذاران دموکرات ایالات متحده نامه ای به مدیر عامل شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) نوشته اند تا در مورد عملیات استخراج ارزهای دیجیتال در این ایالت پرس و جو کنند. در نامه ای که از دفتر سناتور الیزابت وارن نشات می گیرد، آمده است که قانونگذاران نگران بحران اقلیمی هستند و سیاستمداران به دنبال اطلاعاتی در مورد استخراج کنندگان کریپتو هستند که «مقادیر قابل توجهی از برق استفاده می کنند».

دفتر الیزابت وارن نامه ای به مدیر اجرایی ERCOT درباره استخراج کریپتو و اثرات آن بر تغییرات آب و هوا ارسال کرد.

تعداد انگشت شماری از بوروکرات های ایالات متحده نامه ای به پابلو وگاس، مدیر اجرایی شبکه تگزاس به نام ERCOT ارسال کرده اند. نامه مشترک به دنبال اطلاعات مرتبط با عملیات استخراج کریپتو است و قانونگذاران می گویند که در مورد اثرات استخراج بر تغییرات آب و هوا بسیار نگران هستند. این نامه از دفتر سناتور الیزابت وارن (D-MA) سرچشمه می گیرد و شامل سناتورها و اعضای کنگره ادوارد مارکی (D-MA)، رشیده طلیب (D-MI)، آل گرین (D-TX)، جرد هافمن (D-MA) است. کالیفرنیا)، کیتی پورتر (D-CA)، و شلدون وایت هاوس (D-RI).

قانون‌گذاران ادعا می‌کنند که داده‌های تقریباً هفت تأسیسات مختلف ماینینگ کریپتو نشان می‌دهد که آنها با تقریباً 1045 مگاوات برق کار می‌کنند و به گفته آنها، ظرفیت آن برای «تغذیه یک شهر با 830000 مسکن» کافی است. از میان تمام نهادهایی که از منابع الکتریکی ERCOT استفاده می‌کنند، نامه بوروکرات‌ها نشان نمی‌دهد که چرا سیاست‌گذاران ایالات متحده استخراج ارزهای دیجیتال را متمایز کرده‌اند. این نامه بارها و بارها به تغییرات آب و هوایی اشاره می کند، زیرا به نظر می رسد دلیل اصلی پشت تحقیق سیاستمداران دموکرات باشد.

با 1045 مگاوات (مگاوات) نقطه داده، که ظاهراً مقدار استفاده شده توسط هفت شرکت است، قانونگذاران ادعا می کنند که “همه این مصرف انرژی منجر به انتشار مقادیر قابل توجهی کربن و سایر اثرات نامطلوب بر کیفیت هوا می شود.” در این نامه از نقل‌قول‌های مطالعات قانونی استفاده نمی‌شود، بلکه از مقالات رسانه‌های جریان اصلی نشریاتی مانند chron.com استناد می‌کند تا از اظهارات ذکر شده در مورد مصرف برق و کیفیت نامطلوب هوا پشتیبانی کند. در نامه قانونگذاران از مقالات دیگری از رسانه های خبری مانند بلومبرگ، The Verge، CNBC و Techcrunch استفاده شده است.

تنها مطالعه ای که نامه از آن برای استناد استفاده می کند، گزارش اخیر آب و هوا است که توسط کاخ سفید منتشر شده است. بوروکرات ها بر این باورند که هجوم معدنچیان به منابع برق ERCOT فشار شدیدی را بر شبکه برق تگزاس وارد کرده و به اصطلاح بحران آب و هوایی را تشدید می کند. این قانونگذار در جزئیات نامه می گوید: «این موضوع به ویژه نگران کننده است، زیرا رویدادهای شدید آب و هوایی که به دلیل تغییرات آب و هوایی تشدید می شوند، قبلاً مصرف برق را افزایش داده و سیستم برق تگزاس را تحت فشار قرار داده اند – از موج گرمای اخیر در جولای 2022 تا طوفان زمستانی فوریه 2021».

در نامه بوروکرات ها به هیچ یک از مزایا و مزایای ESG که استخراج کریپتو می تواند مانند تکنیک های پاسخگویی به تقاضا و طرح های کاهش شعله ها ارائه دهد اشاره نشده است.

در حالی که نامه قانونگذاران به جای مطالعات، مملو از نکات منفی و سرفصل های رسانه های اصلی است، اما به مزایای استخراج کریپتو به شبکه و توانایی این فناوری برای کاهش انتشار کربن اشاره ای نمی کند. به عنوان مثال، در طول موج گرمای جولای 2022، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین توانستند از تکنیک‌های پاسخ مستقیم (DR) برای کمک به شبکه تگزاس برای مدیریت بار استفاده کنند. در نامه دفتر وارن به مزیت سیستم‌های DR اشاره نشده است، اما دومین شرکت بزرگ انرژی ایالات متحده در حال مطالعه استخراج بیت‌کوین است که برای تکنیک‌های DR استفاده می‌شود.

در این نامه به مزایای استخراج بیت کوین در کاهش انتشار کربن اشاره ای نشده است زیرا برخی از مطالعات معتقدند این فناوری یکی از قوی ترین راه ها برای جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای است. دانیل باتن، تحلیلگر ESG، جزئیات مطالعه خود را نشان می دهد که استخراج بیت کوین می تواند انتشار کربن در جهان را تا 5.32 درصد کاهش دهد.

نامه بوروکرات‌ها در مورد طرح‌های کاهش شعله‌های دیجیتال (DFM) و اینکه چگونه می‌توان از گاز فلر برای استخراج بیت کوین به جای انتشار در جو استفاده کرد، صحبتی نمی‌کند. به عنوان مثال، شرکت DFM Crusoe Energy در این هفته خاطرنشان کرد که ظرفیت این شرکت که اخیراً مستقر شده است، سالانه 800000 تن معادل CO2 یا معادل حذف 170000 خودرو از جاده ها را کاهش می دهد.

برچسب ها در این داستان

آل گرین، استخراج بیت کوین، بلومبرگ، بوروکرات ها، تغییرات آب و هوایی، بحران آب و هوا، cnbc، کروزو انرژی، استخراج ارز دیجیتال، پاسخ به تقاضا، کاهش شعله های دیجیتال، دوک انرژی، ادوارد مارکی، الیزابت وارن، مدیر عامل ERCOT، استخراج ارز دیجیتال ERCOT، تحلیلگر ESG، کاهش شعله، جرد هافمن، کتی پورتر، ماینینگ بیت کوین، راشیدا طلیب، شلدون وایت هاوس، مطالعات، TechCrunch، تگزاس، شبکه برق تگزاس، The Verge

نظر شما در مورد نامه اخیر دفتر سناتور الیزابت وارن که به مدیر عامل ERCOT ارسال شده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.