فین تک مصری MNT-Halan 400 میلیون دلار سرمایه تضمین می کند، ارزش آن به بیش از 1 میلیارد دلار می رسد – فین تک بیت کوین نیوز

فین‌تک مصر MNT-Halan در 1 فوریه اعلام کرد که بیش از 340 میلیون دلار از طریق بدهی و سهام جمع‌آوری کرده است و انتظار دارد 60 میلیون دلار اضافی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی پیشرو جذب کند. در آخرین دور مالی، ارزش MNT-Halan به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش یافته است که طبق گزارش ها، آن

کد خبر : 315584
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فین تک مصری MNT-Halan 400 میلیون دلار سرمایه تضمین می کند، ارزش آن به بیش از 1 میلیارد دلار می رسد – فین تک بیت کوین نیوز


فین‌تک مصر MNT-Halan در 1 فوریه اعلام کرد که بیش از 340 میلیون دلار از طریق بدهی و سهام جمع‌آوری کرده است و انتظار دارد 60 میلیون دلار اضافی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی پیشرو جذب کند. در آخرین دور مالی، ارزش MNT-Halan به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش یافته است که طبق گزارش ها، آن را به “تنها شرکت خصوصی میلیارد دلاری” تبدیل می کند.

“بزرگترین داستان موفقیت فین تک مصر”

MNT-Halan، یک شرکت فین‌تک مصری که به جمعیت بدون بانک کشور خدمات می‌دهد، در 1 فوریه اعلام کرد که نزدیک به 340 میلیون دلار از طریق بدهی و تامین مالی سهام جمع‌آوری کرده است. فین‌تک همچنین گفت که در مراحل پیشرفته با سرمایه‌گذاران بین‌المللی پیشرو برای جذب 60 میلیون دلار سرمایه اولیه است. با این کار کل سرمایه تضمین شده به بیش از 400 میلیون دلار می رسد.

فین‌تک گفت که در تکمیل این دور تأمین مالی، ارزش MNT-Halan متعاقباً به بیش از یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد. طبق بیانیه ای، Chimera Abu Dhabi، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی که بر مجموعه ای متشکل از سهام بورسی و غیر بورسی نظارت دارد، بیش از 200 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. در عوض، Chimera Abu Dhabi معادل بیش از 20 درصد از سهام شرکت اعطا شد. سیف فکری، مدیرعامل این شرکت سرمایه‌گذاری درباره سرمایه‌گذاری Chimera ابوظبی گفت:

ما از اینکه بخشی از بزرگترین داستان موفقیت فین تک مصر هستیم، هیجان زده هستیم. سیر صعودی و حرکت MNT-Halan منعکس کننده تحقق چشم انداز فوق العاده تیم مدیریت برای تغییر یک تجارت با لمس بالا با القای یکپارچه یک پلت فرم بی نظیر فناوری اختصاصی و در عین حال افزایش عمق محصول برای بخش مشتریان هدف خود است.

به نوبه خود، منیر نخلا، بنیانگذار و مدیر عامل MNT-Halan، حمایت Chimera ابوظبی و زمان سرمایه گذاری را به عنوان دلیلی بر اعتماد دومی به استارت آپ فین تک معرفی کرد.

در همین حال، این بیانیه نشان داد که 140 میلیون دلار باقی مانده سرمایه از طریق دو انتشار اوراق بهادار شده تضمین شده است. شرکت تامین مالی خرد تصاحیل، یکی از دو شرکت زیرمجموعه MNT-Halan، در دومین انتشار از برنامه اوراق بهادارسازی خود، 100 میلیون دلار از دفتر وام خود را اوراق بهادار کرد. از سوی دیگر، Halan Consumer Finance “40 میلیون دلار از دفتر وام خود را در اولین اوراق بهادارسازی خود از زمان شروع فعالیت خود در سال 2021 به اوراق بهادار تبدیل کرده است.”

بر اساس گزارش Techcrunch، ارزش بیش از یک میلیارد دلاری MNT-Halan “آن را به تنها شرکت خصوصی میلیارد دلاری مصر تبدیل می کند.”

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.