فیل اسپنسر، مدیر عامل بازی در مایکروسافت و رئیس ایکس باکس، انتقاداتی را به ایده متاورس و نحوه اجرای آن وارد کرد. اسپنسر خاطرنشان کرد که برای او، متاورس فعلی یک «بازی ویدیویی ضعیف» است، اما همچنین این بخش هنوز در مراحل اولیه خود بود و مطمئناً تکامل خواهد یافت. فیل اسپنسر متاورس امروزی را
کد خبر : 273538
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
فیل اسپنسر، مدیر عامل بازی در مایکروسافت و رئیس ایکس باکس، انتقاداتی را به ایده متاورس و نحوه اجرای آن وارد کرد. اسپنسر خاطرنشان کرد که برای او، متاورس فعلی یک «بازی ویدیویی ضعیف» است، اما همچنین این بخش هنوز در مراحل اولیه خود بود و مطمئناً تکامل خواهد یافت.
فیل اسپنسر متاورس امروزی را منفجر می کند
در حالی که مفهوم هنوز نامشخص “متاور” توسط چندین شرکت که می خواهند از مزیت پیشگام بودن در یک صنعت استفاده کنند، استفاده شده است، شخصیت های مهم دیگری از بخش فعلی انتقاد کرده اند. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مایکروسافت، فناوری متاورس امروزی را در جریان کنوانسیون WSJ Live مورد انتقاد قرار داد و اشاره کرد که هنوز صیقل نشده است.
در مورد متاورز امروزی، اسپنسر بیان کرد:
این یک بازی ویدئویی ضعیف است.
بسیاری این بیانیه را به عنوان یک ضربه غیرمستقیم در متا تفسیر کردند، که قبلاً به دلیل گرافیک ضعیفی که برنامه برجسته متاورس Horizon Worlds در مقایسه با بازیهای ویدیویی مدرن ارائه کرده بود، مورد انتقاد قرار گرفته بود. اسپنسر بعداً در مورد اظهارات خود توضیح داد و توضیح داد که «سازندگان بازیهای ویدیویی توانایی شگفتانگیزی برای ساختن جهانهای قانعکنندهای دارند که میخواهیم زمانی را در آن بگذرانیم. ساختن یک متاورس که مانند یک اتاق نشیمن است، آنگونه نیست که من بخواهم وقتم را بگذرانم.»
با این حال، اسپنسر هنوز مفهوم فرا وجهی را به حساب نمی آورد. برای مدیران اجرایی، هنوز روزهای اولیه این صنعت است و او معتقد است که متاورس تکامل خواهد یافت تا شبیه بازی های ویدیویی فعلی شود.
نقد متاورس قبلی اسپنسر
این اولین بار نیست که اسپنسر نسبت به هیاهوی مفهوم کنونی متاوره ابراز تردید می کند. در ماه آگوست، اسپنسر توضیح داد که برای او متاورس چیز جدیدی نیست و بیش از 30 سال در حال ساخت است، از جمله بازی های سه بعدی به عنوان بخشی از این فناوری. او همچنین گفت که مدلهای بازی برای کسب درآمد (P2E) «چکشی هستند که به دنبال میخ میگردند».
به همین ترتیب، اسپنسر مدل بازی NFT (توکن غیرقابل تعویض) را رد کرده و آن را استثماری و مملو از «گمانزنی و آزمایش» میداند. در ماه ژانویه، مایکروسافت خرید اکتیویژن بلیزارد را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار فاش کرد و اظهار داشت که بازی نقش کلیدی در توسعه پلتفرمهای متاورس خواهد داشت.
Bitcoin.com News همچنین اخیرا گزارش داد که مایکروسافت در حال کار بر روی پل زدن فناوریهای بیشتری مانند Microsoft Cloud با برنامههای متاورس است تا به عنوان لایه هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل برای برنامههای مختلف عمل کند.
نظر شما در مورد برداشت فیل اسپنسر از متاورز چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰