فیلم جومانجی ۴ در چه تاریخی اکران می‌شود؟

به نظر می‌رسد که نسخه بعدی سری فیلم‌های جومانجی، یعنی جومانجی ۴ خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌کنیم ساخته و اکران خواهد شد. فیلم جومانجی با درخشش رابین ویلیامز فقید در سال ۱۹۹۵ میلادی دنیا را تکان داد و چند سال پیش نیز مشخص شد که قرار است دواین جانسون (راک) و کوین هارت

کد خبر : 126322
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
فیلم جومانجی ۴ در چه تاریخی اکران می‌شود؟


به نظر می‌رسد که نسخه بعدی سری فیلم‌های جومانجی، یعنی جومانجی ۴ خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌کنیم ساخته و اکران خواهد شد.

فیلم جومانجی با درخشش رابین ویلیامز فقید در سال ۱۹۹۵ میلادی دنیا را تکان داد و چند سال پیش نیز مشخص شد که قرار است دواین جانسون (راک) و کوین هارت در نسخه ی جدید جومانجی با نام Jumanji: Welcome to the Jungle بازی کنند. با این‌که این فیلم اصلا نظرمثبت طرفداران فیلم اصلی را جلب نکرد، اما توانست به فروش ۸۰۰ میلیون دلاری در گیشه ی سینما ها دست یابد. هم اکنون تهیه کننده‌ی فیلم‌های Jumanji: Welcome to the Jungle و Next level یعنی هیرام گارسیا قرار است نسخه ی چهارم این سری را بسازد و ظاهرا این فیلم زودتر از چیزی که فکر می‌کنیم، عرضه خواهد شد.

 

او گفته که ما ایده‌ی بسیار فان و جذابی برای این فیلم داریم و می‌خواهیم این ایده را به سونی اطلاع دهیم. در حال حاضر گارسیا و تیمش مشغول ساخت فیلم Red Notice برای شبکه‌ی نتفلیکس هستند. این فیلم در حال حاضر در سینما‌های منتخب در حال اکران است و در تاریخ دوازدهم نوامبر (مصادف با ۲۱ آبان) در نتفلیکس منتشر می‌شود.

گارسیا در مصاحبه ای گفته که: برای جومانجی ۴ بسیار هیجان زده است و چشم‌انداز بزرگی را برای این فیلم تصور می‌کند. و جیک کاسدان قرار است بعد ازاتمام ساخت فیلم Red One مراحل تولید جومانجی ۴ را آغاز کند. او فکر می‌کند که همه چیز برای نسخه بعدی حاضر است.

فیلم Red One در تابستان اخیر معرفی شد و قرار است یک فیلم اکشن ماجراجویی با حضور دواین جانسون و با کارگردانی آقای کاسدان باشد. این فیلم قرار است سال آینده در آمازون منتشر شود. پس از انتشار این فیلم نیز تمامی نگاه‌ها روی جومانجی ۴ خواهد رفت. همچنین قرار است بازیگرانی مثل دنی دویتو و دونالد گلاور به دواین جانسون، جک بلک، کوین هارت و کارن جیلان در این فیلم اضافه شوند.

آقای گارسیا اضافه کرده که:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.