فیلمنامه فصل چهارم Daredevil درصورت ساخت روی چه موضوعی تمرکز داشت؟

چارلی کاکس در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Comic Book به فیلمنامه فصل چهارم Daredevil پرداخت و درباره‌اش گمانه‌زنی کرد. پیش از اینکه مارول تصمیم بگیرد سریال‌های Marvel Cinematic Universe را از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند، با سرویس‌های استریم و شبکه‌های مختلف مشارکت می‌کرد. اگرچه سریال‌های تولیدی بخشی از MCU

کد خبر : 125487
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
فیلمنامه فصل چهارم Daredevil درصورت ساخت روی چه موضوعی تمرکز داشت؟


چارلی کاکس در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Comic Book به فیلمنامه فصل چهارم Daredevil پرداخت و درباره‌اش گمانه‌زنی کرد.

پیش از اینکه مارول تصمیم بگیرد سریال‌های Marvel Cinematic Universe را از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند، با سرویس‌های استریم و شبکه‌های مختلف مشارکت می‌کرد. اگرچه سریال‌های تولیدی بخشی از MCU بودند، ارتباط چندانی با فیلم‌ها نداشتند. یکی از اولین سریال‌ها، Daredevil بود که نخستین بار در آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی از طریق نتفلیکس منتشر شد و توانست طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. با این حال، مارول مجبور شد به تولیدش پایان دهد تا بتواند موج جدیدی از سریال‌های تلویزیونی خود را بسازد.

داستان Daredevil درباره فردی به نام مت مورداک است. در حالی که سن و سال چندانی نداشت، جان فردی را نجات دهد اما خودش دچار یک سانحه رانندگی شد و در اثر تماس مواد شیمیایی با صورتش، بینایی خود را از دست داد. او در ادامه متوجه شد حواس دیگرش از جمله بویایی و شنوایی به میزان عجیبی پیشرفت کرده و حالا به راحتی می‌تواند متوجه اتفاقات اطرافش شود. او در دوران بزرگسالی تصمیم گرفت در کنار فعالیت به عنوان یک وکیل، در قالب پارتیزانی ناشناخته به مبارزه با جرم جنایت بپردازد. مطابق انتظار، شخصیت اصلی در مسیر رسیدن به هدف خود با فراز و نشیب‌های متعددی مواجه می‌شود.

چارلی کاکس (Charlie Cox) نقش اصلی سریال دردویل را بر عهده داشت. او اخیرا در کامیک کان لندن حاضر شد و مصاحبه‌ای را با وب سایت Comic Book انجام داد. بازیگر انگلیسی در بخشی از صحبت‌های خود به گمانه‌زنی پیرامون فیلمنامه فصل چهارم Daredevil پرداخت و گفت ادامه سریال در صورت ساخته شدن ممکن بود چه مواردی را به تصویر بکشد. در ضمن، کاکس در ابتدای صحبت‌های خود به احیای سریال اشاره داشت و از آینده کاراکتر مت مورداک ابراز بی‌اطلاعی کرد:

زمان زیادی گذشته است. بنابراین، خدا می‌داند آیا اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر. اصلا اطلاعی در این باره ندارم. اگر اتفاقی رخ بدهد، طبیعتا هیجان‌انگیز خواهد بود. از آنجایی که مدت زیادی گذشته، احتمال می‌دهم یک نوع ریبوت باشد.

خط‌های داستانی زیادی وجود دارد که می‌توان به تصویر کشید. [برای مثال] چندان بولزآی را مورد کندوکاو قرار ندادیم. همچنین یک ماجرای نیمه‌کاره بین مت و کارن وجود دارد.

خط‌های داستانی زیادی وجود دارد که نیازمند پایان‌بندی هستند. با وجود این [ضعف]، به کاری که انجام دادیم، افتخار می‌کنم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.