فیلمبرداری سریال Ironheart چه زمانی آغاز خواهد شد؟

[ad_1] اطلاعاتی که اخیرا روی خروجی وب سایت Production Weekly قرار گرفته، زمان آغاز فیلمبرداری سریال Ironheart را فاش کرده است. [در صورتی که هنوز Avengers: Endgame را تماشا نکرده‌ایید، از مطالعه خبر خودداری فرمایید] تونی استارک با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در Avengers: Endgame خود را قربانی کرد تا انتقامجویان بتوانند

کد خبر : 135928
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
فیلمبرداری سریال Ironheart چه زمانی آغاز خواهد شد؟

[ad_1]

اطلاعاتی که اخیرا روی خروجی وب سایت Production Weekly قرار گرفته، زمان آغاز فیلمبرداری سریال Ironheart را فاش کرده است.

[در صورتی که هنوز Avengers: Endgame را تماشا نکرده‌ایید، از مطالعه خبر خودداری فرمایید] تونی استارک با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در Avengers: Endgame خود را قربانی کرد تا انتقامجویان بتوانند نبرد علیه تانوس را با پیروزی به انتها برسانند. تونی، یکی از مهم‌ترین کاراکترهای Marvel Cinematic Universe بود و قوس شخصیتی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. همین موضوع باعث شد کنار آمدن با مرگش کار ساده‌ای برای مخاطبان نباشد. البته گروه دیگری از مخاطبان ترجیح دادند تمرکز خود را روی یک بحث بسیار مهم قرار دهند: چه کسی جایگزین آیرون من در فاز چهارم خواهد بود؟ پاسخ این سوال اواخر سال گذشته میلادی به صورت رسمی مشخص شد.

مارول و والت دیزنی در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی یک رویداد ویژه برگزار کرده و در جریان آن تعدادی از پروژه‌های جدید خود را رونمایی کرد که یکی از آن‌ها IronHeart بود. کمیک بوک‌های آیرون هارت درباره دختری به نام ریری ویلیامز است که ۱۵ سال سن داشته و با مادر خود زندگی می‌کند. او به شدت باهوش بوده و یکی از دانشجویان بورسیه موسسه فناوری ماساچوست به شمار می‌رود. در پی علاقه‌ای که به آیرون من دارد، به تنهایی یک زره مشابه با او ساخته و به مبارزه با خلافکاران و جنایتکاران می‌پردازد. تونی استارک در کمیک بوک‌ها به ملاقات ریری رفته و به او در آپگرید زره کمک می‌کند اما از آنجایی که آیرون من در MCU مرده، قطعا شخصیت دیگری جای تونی را خواهد گرفت.

به لطف اطلاعاتی که چندی پیش در وب سایت Production Weekly قرار گرفت، زمان شروع فیلمبرداری سریال Ironheart مشخص شده است. طبق آنچه در متن آمده، اولین صحنه در شیکاگو و در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی (مصادف با ۱۲ فروردین سال ۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱) ضبط خواهد شد. خبری از تاریخ دقیق نیست اما نویسنده تاکید دارد پروژه اواخر ماه وارد فاز فیلمبرداری می‌شود. بد نیست بدانید چایناکا هاج (Chinaka Hodge) به عنوان شورانر بر روند ساخت نظارت دارد. او فیلمنامه‌نویس جوانی بوده و کمتر از ۴۰ سال سن دارد. از آثاری که هاج رویشان کار کرده می‌توان سریال Snowpiercer را نام برد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.