فیات، یکی از برندهای خودروسازی Stellantis، اولین فروشگاه مبتنی بر متاورس خود را راه اندازی کرده است، که این شرکت ادعا می کند اولین نمایشگاه در نوع خود است. این تجربه که با فناوری ارائه شده توسط تاچکست و مایکروسافت توسعه یافته است، با هدف تعاملی تر کردن فرآیند مجازی بررسی یک خودرو است. فیات
کد خبر : 289107
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فیات، یکی از برندهای خودروسازی Stellantis، اولین فروشگاه مبتنی بر متاورس خود را راه اندازی کرده است، که این شرکت ادعا می کند اولین نمایشگاه در نوع خود است. این تجربه که با فناوری ارائه شده توسط تاچکست و مایکروسافت توسعه یافته است، با هدف تعاملی تر کردن فرآیند مجازی بررسی یک خودرو است.
فیات فروشگاه مبتنی بر متاورس را معرفی کرد
فیات، یکی از برندهای خودروسازی یکی از ده خودروساز برتر جهان، Stellantis، اولین فروشگاه مجازی متاورس خود را راه اندازی کرده است. این شرکت به مشتریان اجازه می دهد تا از طریق شبیه سازی مجازی مدل، تجربه ای را که در داخل و خارج از یکی از مدل های خود، New 500 La Prima by Bocelli خواهند داشت، امتحان کنند.
این نمایشگاه به کاربران این امکان را می دهد که خودرو را از طریق یک نمای 360 درجه از مدل خودرو بررسی کنند و سیستم ها و آرایه سرگرمی اطلاعاتی را که این شرکت در این خودرو ارائه می دهد آزمایش کند. همچنین مشتریان می توانند ظاهر و تجهیزات خودرو را بسته به نسخه و امکانات اضافی انتخابی تغییر دهند و حتی خودرو را از طریق یک دوره مجازی رانندگی کنند.
اولیویه فرانسوا، مدیر عامل فیات و مدیر عامل شرکت گلوبال Stellantis، در مورد اهمیت این نوع تجربه برای توسعه برند اشاره کرد. او بیان کرد:
فروشگاه متاورس فیات اولین در نوع خود در بخش خودرو است. این یک تجربه جادویی است: سفری غوطه ور با محوریت انسان به دنیای فیات. ساده و کاربرپسند، به دنبال ایده “تکنولوژی آسان” و قابل دسترس برای همه است.
برای تولید این تجربه، این شرکت از پلتفرم Touchcast استفاده کرد که از Microsoft Cloud به عنوان ستون فقرات برای ارائه یک تجربه متاورس بدون هدست استفاده میکند.
کمک های انسانی و گسترش برنامه
شرکتهای دیگر نیز چنین برنامههایی را آزمایش کردهاند تا دامنه محصولات خود را بسیار فراتر از آنچه که فروشندگان خودرو در فروشگاهها میتوانند انجام دهند، گسترش دهند. با این حال، فیات خود را از سایر مارکها متمایز میکند و به مشتریان اجازه میدهد با آنچه «نابغه محصول» مینامد همراهی کنند، شخصی واقعی که میتواند به سؤالاتی که خریدار بالقوه در مورد قابلیتهای خودرو و ویژگیهای آن خواهد داشت پاسخ دهد. از فرآیند فروش
این یک ایراد دارد و آن این است که نمایشگاه متاورس به عنوان یک نمایشگاه واقعی عمل می کند و 24/7 در دسترس مشتریان نیست.
این برند قصد دارد تعداد مدلهای موجود در نمایشگاه را تا پایان سال 2022 افزایش دهد و تعداد بیشتری از خودروها در نیمه اول سال 2023 در نمایشگاه متاورس در دسترس خواهند بود. در شرکت.
سایر شرکت های خودروسازی نیز از متاورس به عنوان بخشی از عملیات خود استفاده می کنند. رنو از یک متاورس صنعتی برای بهینه سازی تولید خود استفاده می کند و هدف آن صرفه جویی 330 میلیون دلاری تا سال 2025 است. در ماه سپتامبر، فورد 19 درخواست علامت تجاری را برای محافظت و توسعه تصویر برند خود در متاورس ثبت کرد.
نظر شما در مورد فروشگاه متاورس که توسط فیات راه اندازی شده است چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Robson90 / Shutterstock.com
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰