فلفل دلمه ای عمو جک برای بیت کوین خوب است

تامی را در X دنبال کنید. این مصاحبه در قسمت 263 پادکست دنی جونز، هر دو احساس می‌کردم که از مغز خودم هدایت می‌شود، در حالی که اطلاعات جدید زیادی به من وارد می‌کند. به عنوان کسی که مدت‌ها بر این عقیده بود که همه جنگ‌های مدرن و عملیات روانی نشانه‌های پول‌های بی‌سابقه هستند و

کد خبر : 504950
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
فلفل دلمه ای عمو جک برای بیت کوین خوب است


تامی را در X دنبال کنید.

این مصاحبه در قسمت 263 پادکست دنی جونز، هر دو احساس می‌کردم که از مغز خودم هدایت می‌شود، در حالی که اطلاعات جدید زیادی به من وارد می‌کند. به عنوان کسی که مدت‌ها بر این عقیده بود که همه جنگ‌های مدرن و عملیات روانی نشانه‌های پول‌های بی‌سابقه هستند و اینکه دولت صرفاً بزرگترین کارتل جنایتکار است که به اندازه‌ای بزرگ می‌شود که به خود مشروعیت بخشیده است و فرض می‌کند که نقش اقتدار اخلاقی Kruse فرض می‌کند که هدف فراانسان‌گرایان جهانی این است که قانون اساسی ایالات متحده را جایگزین کنند، سندی که برای محافظت از افراد در برابر دولت طراحی شده است، با منشور سازمان ملل متحد، سندی که برای غصب آن و ارائه قدرت ظالمانه به نمایندگان مجتمع نظامی صنعتی طراحی شده است.

من احتمالاً قبل از اینکه با سرگئی برین بنشینم با آدولف هیتلر می‌نشینم.»

وقتی شروع به گوش دادن کردم، انتظار نداشتم در مورد بیت کوین بشنوم، اما از شنیدن اینکه او آن را زودتر و غالباً مطرح می کرد، به شکل کریپتونیت برای فراانسانیانی که او به عنوان «دشمن فانی خود» معرفی می کرد، بسیار شگفت زده شدم.

دلیل حذف محتوای بیت کوین این است که دارپا به بیت کوین علاقه ای ندارد. انرژی آنها برای تامین سوخت کل فرآیندشان پول فیات ارزان است.”

عمو جک در موضوعاتی مانند قانون کلیبر، ثروت آلودیال، دارپا، MK-ULTRA (و نسخه‌های بعدی آن)، آزمایش مارشمالو استنفورد، ترور JFK، داروی نور خورشید، SV40، سرطان، کووید و جرقه‌ها، و حتی نامرئی بودن، به نوعی ارتباط برقرار می‌کند. همه چیز به صورت نامحسوس به بیت کوین، با زیرمتن «پول را درست کن، دنیا را درست کن».

«الگویی با مجتمع نظامی صنعتی وجود دارد. وقتی می‌خواهند کاری را انجام دهند، استغفار نمی‌کنند، اجازه هم نمی‌خواهند، فقط انجام می‌دهند.»

عنصر اصلی اساساً این بود که سیستم فیات فدرال یک طرح پونزی بزرگ است که به طور خاص به Roth IRA و صندوق های بازنشستگی اشاره می کند. و اینکه دولت جنگی مرگبار علیه ما به راه انداخته است تا مطمئن شود به اندازه کافی از ما در اثر سرطان ها، جنگ ها یا موارد دیگر جان خود را از دست می دهیم تا همه ما در معرض خطر قرار نگیریم.

مجتمع نظامی صنعتی ماشینی است که با پول ارزان کار می کند: پول فیات. Kruse بیت کوین را به عنوان راه حلی برای ماشین جنگ فیات تراز می کند، که برای من به گروه کر موعظه می کند، اما شنیدن در یک نمایش غیر بیت کوینی با مخاطبان زیادی مانند پادکست دنی جونز هیجان انگیز است.

این مقاله یک بگیر. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به نویسنده است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.