«فلایتیو» تندیس زرین رضایتمندی مشتری گرفت

چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کارآفرینان برتر کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان و همچنین تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری در تولید ملی، فرصتی برای تبادل دانش و تجربیات میان شرکت‌های پیشرو فراهم

کد خبر : 533705
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۱۱
«فلایتیو» تندیس زرین رضایتمندی مشتری گرفت



چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کارآفرینان برتر کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این رویداد با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان و همچنین تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری در تولید ملی، فرصتی برای تبادل دانش و تجربیات میان شرکت‌های پیشرو فراهم آورد و موضوعاتی همچون رعایت حقوق مصرف‌کننده و استانداردسازی خدمات، آشنایی با تکنیک‌های جهانی در تعامل با مشتریان و تقویت استراتژی‌های پاسخگویی به نیازهای مشتریان در ارزیابی شرکتهای برتر، اهمیت ویژه ای داشت.

حاضران در این رویداد، مباحث کلیدی از جمله نقش مشتری‌مداری، رهبری نوین در بازار و افزایش سهم بازار را مورد بحث و بررسی قرار دادند چراکه تاثیر مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد.

در ادامه این همایش ملی، شرکت‌های برتر کشور در حوزه رضایتمندی مشتری توسط کمیته علمی متشکل از کارشناسان و مدیران ارشد انتخاب و از آن‌ها تقدیر شد که از جمله برگزیدگان این رویداد، شرکت فلایتیو بود که موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری گردید.

فلایتیو به عنوان یکی از باسابقه ترین و بزرگترین پلتفرم‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و تور، تلاش کرده خدمات متمایز و نوآورانه‌ای در این حوزه ارائه دهد که به دلیل عملکرد برجسته در مشتری‌مداری و توجه به جلب رضایت کاربران، این جایزه ارزشمند را به دست آورد.

معیارهای ارزیابی برترین‌ شرکتها در حوزه رضایتمندی مشتری، شامل بررسی دقیق کیفیت خدمات، قیمت‌گذاری مناسب، مدیریت بررسی شکایات و رضایتمندی مشتریان و برندینگ و تعامل قابل اعتماد با مشتریان بود که شرکتهایی همچون فلایتیو، بانک سامان و گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با دریافت تندیس زرین، بار دیگر اعتبار خود در جلب رضایت حداکثری مشتریان اثبات کردند.

فلایتیو متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی “دورپرواز” است که قدمتی ۶۰ ساله‌ داشته و هم اکنون با بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را برای کاربران خود فراهم کرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.