فصل جدید One-Punch Man تاخیر خورد

به لطف یکی از طراحان انیمه‌های ژاپنی، یوسوکه موراتا، خبرهایی از فصل جدید One-Punch Man بر سر زبان‌ها افتاده است که آیا فصل بعدی‌اش منتشر می‌شود یا خیر. با اینکه از هنرنمایی یوسوکه زمان زیادی نگذشته، اما همین مدت کوتاه هم علاقه‌مندان را برای دیدن هر قسمت از سریال مرد تک مشتی با شخصیت قدرتمند

کد خبر : 111815
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
فصل جدید One-Punch Man تاخیر خورد


به لطف یکی از طراحان انیمه‌های ژاپنی، یوسوکه موراتا، خبرهایی از فصل جدید One-Punch Man بر سر زبان‌ها افتاده است که آیا فصل بعدی‌اش منتشر می‌شود یا خیر.

با اینکه از هنرنمایی یوسوکه زمان زیادی نگذشته، اما همین مدت کوتاه هم علاقه‌مندان را برای دیدن هر قسمت از سریال مرد تک مشتی با شخصیت قدرتمند و فراانسانی سایتاما مشتاق نگه داشته است. منتها طرفداران برای تماشای فصل بعدی این سریال باید بیشتر از آن چه که انتظار داشتند، صبوری کنند.

یکی از سریال‌های بسیار محبوب برای طرفداران مانگای ژاپنی سریال ابرقهرمانی وان پانچ من است. سریالی که در آن مرد تک مشتی به نام سایتاما را خواهید دید که در یک شهر خیالی زندگی می‌کند. او تنها با یک مشتش از پس هر حریفی بر می‌آید، اما بعد از مبارزات و درگیری‌های خسته‌کننده‌اش، دنبال حریف سرسختی می‌گردد که سر ذوقش بیاورد.

شخصی با نام مستعار وان نویسندگی و یوسوکه موراتا طراحی کامیک مرد تک مشتی را برعهده داشتند. رفته‌رفته هنرنمایی این دو آن‌قدر به طرفداران این سریال شور و هیجان نشان داد که بخواهند منتظر پخش کارتونی‌اش باشند. همین‌طور هم شد. شبکه تی‌وی توکوی و ای‌تی-ایکس سریال مرد تک مشتی را از ۵ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۰ مهر ۱۳۹۴) روی آنتن بردند. با گذشت چند سال و پخش دو فصل از این سریال، طرفداران آن می‌گفتند که فصل بعدی‌اش حتما در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. بیراه هم نمی‌گفتند، چون فصل سوم سریال One-Punch Man قرار بود به طور رسمی در ۲۵ ژولای ۲۰۲۱ (۳ مرداد ۱۴۰۰) منتشر شود. اما هیچ خبری نشد و شور طرفداران هم خوابید. تعلل در تمدید یا کنسل کردن فصل سوم سریال وان پانچ من خیلی‌ها را نگران کرد.

موراتا طراح سریال وان پانچ من در توئیتر گفت:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.