فصلی بودن از تغییر کابل در ماه آوریل پشتیبانی می کند

اخبار و تحلیل پوند استرلینگ (GBP). آوریل بهترین ماه سال برای افزایش ارزش پوند در برابر دلار است سطوح فنی کلیدی GBP/USD در نظر گرفته شده است واگرایی گسترده بین احساسات سازمانی و احساسات مشتری IG آوریل از برگشت بالقوه GBP/USD، از نظر تاریخی پشتیبانی می کند در غیاب رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده قابل

کد خبر : 187914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
فصلی بودن از تغییر کابل در ماه آوریل پشتیبانی می کند


اخبار و تحلیل پوند استرلینگ (GBP).

  • آوریل بهترین ماه سال برای افزایش ارزش پوند در برابر دلار است
  • سطوح فنی کلیدی GBP/USD در نظر گرفته شده است
  • واگرایی گسترده بین احساسات سازمانی و احساسات مشتری IG

آوریل از برگشت بالقوه GBP/USD، از نظر تاریخی پشتیبانی می کند

در غیاب رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده قابل توجهی در این هفته، پوند ممکن است مطابق با عملکرد تاریخی خود در ماه آوریل، که در نقشه حرارتی زیر نشان داده شده است، کاهش یابد. با استفاده از داده‌های GBP/USD از ابتدای سال 2010 تاکنون، آوریل به عنوان قوی‌ترین ماه کابل و بلافاصله ماه می، بدترین ماه، به‌طور متوسط، ظاهر می‌شود. به طور متوسط، از سال 2010، پوند در ماه آوریل 1.39 درصد افزایش یافت، در حالی که ماه می شاهد کاهش 1.80 درصدی نسبت به دلار بود.

GBP/USD Heatmap فصلی (1 ژانویه 2020 – فعلی)

منبع: Refinitiv، آماده شده توسط ریچارد اسنو

GBP/USD سطوح فنی کلیدی

اگر تاریخ تکرار شود، کابل در موقعیت اصلی برای یک حرکت بلندتر به سمت بالا قرار دارد. GBP/USD از ژوئن 2021 فروخته شده است و در حال حاضر در محدوده پایین کانال نزولی بلندمدت معامله می شود – به این معنی که اگر شاهد حرکت صعودی قابل توجهی باشیم، فضای زیادی برای صعود وجود دارد.

در حالی که نمودار فعلی همچنان نزولی به نظر می رسد، به نظر می رسد استرلینگ از سطح 1.3080 – یک سطح حمایت قبلی – برگشته است. حرکت کوتاه مدت پوند ممکن است قیمت ها را به 1.3190 به عنوان نزدیک ترین سطح مقاومت نزدیک کند و پس از آن منطقه مقاومت در اطراف 1.3265 قرار گیرد.

چیزی که باید در نظر داشت مراحل نسبی چرخه افزایش نرخ بین فدرال رزرو و بانک انگلستان (BoE) است. با در نظر گرفتن احتمال افزایش 50 واحد پایه در ماه های می و ژوئن، دلار انعطاف پذیری نشان داده است و احتمالاً در سطوح بالا باقی خواهد ماند. در مقابل، BoE قبلاً در تمام سه جلسه اخیر خود افزایش یافته است (هیچ یک از آنها به بزرگی 50 واحد پایه نبوده است) و ممکن است با توجه به اثرات منفی اقتصادی جنگ در اوکراین، تمایلی به افزایش با همان سرعت نداشته باشد. به طور عمده قیمت های انرژی بالا سرسختانه.

نمودار روزانه GBP/USD

پیش بینی قیمت پوند: فصلی بودن از تغییر کابل در آوریل پشتیبانی می کند

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

احساسات متفاوت سازمانی و مشتری IG

طبق آخرین گزارش تعهد معامله‌گران، موسسات سفته‌بازی بزرگ مانند صندوق‌های تامینی، به طور فزاینده‌ای با پوند کوتاه‌تر هستند، در حالی که احساسات مشتریان IG نشان می‌دهد که موقعیت‌های خرید بیش از 2.5 برابر بیشتر از شورت هستند. این موضوع برای قدردانی کابل نگران‌کننده است زیرا مشتریان، در مجموع، تلاش می‌کنند تا در طول روندهای متحرک قوی به ضرر خود، معکوس شوند، در حالی که موسسات سفته‌بازی بزرگ تمایل دارند در جهت روند غالب معامله کنند.

موقعیت یابی خالص پوند با پوشش GBP/USD

پیش بینی قیمت پوند: فصلی بودن از تغییر کابل در آوریل پشتیبانی می کند

منبع: CFTC، گزارش CoT

  • GBP/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 71.67 درصد از معامله گران دارای معاملات خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.53 به 1.
  • ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

پیش بینی قیمت پوند: فصلی بودن از تغییر کابل در آوریل پشتیبانی می کند

  • تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 0.92 درصد و نسبت به هفته گذشته 7.61 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 4.21 درصد بیشتر از دیروز و 9.77 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته است.
  • موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.