فشار برای افزایش حقوق برای برخی از بخش ها افزایش خواهد یافت

© رویترز. بن برادبنت معاون بانک انگلستان در کنفرانس خبری بانک انگلستان در شهر لندن، بریتانیا در 1 نوامبر 2018 شرکت می کند. کرستی اوکانر/پول از طریق رویترز لندن (رویترز) – بن برادبنت معاون رئیس بانک مرکزی انگلیس روز سه‌شنبه گفت که کمبود کارگران پس از قرنطینه در بریتانیا هزینه‌های دستمزد را در برخی بخش‌ها

کد خبر : 127355
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
فشار برای افزایش حقوق برای برخی از بخش ها افزایش خواهد یافت



© رویترز. بن برادبنت معاون بانک انگلستان در کنفرانس خبری بانک انگلستان در شهر لندن، بریتانیا در 1 نوامبر 2018 شرکت می کند. کرستی اوکانر/پول از طریق رویترز

لندن (رویترز) – بن برادبنت معاون رئیس بانک مرکزی انگلیس روز سه‌شنبه گفت که کمبود کارگران پس از قرنطینه در بریتانیا هزینه‌های دستمزد را در برخی بخش‌ها افزایش می‌دهد و به طور بالقوه به تورم کوتاه‌مدت دامن می‌زند، اما بازار کار با گذشت زمان آرام خواهد شد.

برادبنت به هیئتی از قانونگذاران با توجه به کمبود کارگر در بخش‌های غذا و کشاورزی گفت: «من فکر می‌کنم این فشارها به مرور زمان کاهش می‌یابد.

“تأثیر (منفی) بر مشارکت ممکن است از بین برود. اما در نهایت، بله، بخشی از این – قطعاً در بخش‌های خاصی، بسیار واضح است – منجر به افزایش دستمزدها می‌شود.

هفته گذشته، BoE اعلام کرد که انتظار دارد تورم در بریتانیا در ماه آوریل به تقریباً 5 درصد برسد، یعنی بیش از دو برابر هدف 2 درصدی خود، و Broadbent گفت که فشار دستمزدها عاملی برای افزایش تورم در کوتاه مدت است.

او گفت، اما افزایش قیمت‌ها برای شرکت‌های متاثر از کمبود کارگران احتمالاً منجر به تولید کمتر در این بخش‌ها می‌شود.

برادبنت گفت: “در پایان، این بازارها روشن می شوند. اگر افراد بیشتری را اضافه نکنید، و آنها بسیار متخصص هستند، در این صورت کمبود برخی فناوری های صرفه جویی در نیروی کار، تولید در این بخش محدود خواهد شد.”

و ابزاری که از طریق آن محدود می شود، دستمزدها و قیمت های بالاتر خواهد بود.»

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.