فروش یورو در حال حاضر متوقف شده است و چشم به تورم ایالات متحده است

[ad_1] این چیزی است که باید در روز جمعه 10 ژوئن بدانید: به نظر می‌رسد قیمت یورو که در کنفرانس مطبوعاتی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در روز پنجشنبه در اوایل روز جمعه برگزار شد، شروع شد. پیش از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه می از ایالات متحده،

کد خبر : 214888
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
فروش یورو در حال حاضر متوقف شده است و چشم به تورم ایالات متحده است

[ad_1]

این چیزی است که باید در روز جمعه 10 ژوئن بدانید:

به نظر می‌رسد قیمت یورو که در کنفرانس مطبوعاتی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در روز پنجشنبه در اوایل روز جمعه برگزار شد، شروع شد. پیش از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه می از ایالات متحده، جو بازار با معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در منطقه مثبت در صبح اروپا، همچنان خوشبین است. هیچ گونه اطلاعات سطح بالایی از منطقه یورو منتشر نخواهد شد، اما نظرات مقامات بانک مرکزی اروپا در مورد چشم انداز سیاست از نزدیک توسط فعالان بازار مشاهده خواهد شد.

پس از نشست سیاستی خود در ژوئن، بانک مرکزی اروپا همانطور که انتظار می‌رفت، نرخ‌های کلیدی خود را بدون تغییر رها کرد و اعلام کرد که در ماه جولای نرخ‌ها را 25 واحد پایه (bps) افزایش خواهد داد. این بانک در سپتامبر از افزایش 50 واحدی در ثانیه خودداری کرد و پیش بینی رشد خود را برای سال 2022 به 2.8 درصد کاهش داد. از 3.7٪.

تجزیه و تحلیل سریع بانک مرکزی اروپا: فرصت فروش EUR/USD؟ راهنمایی کوتاه مدت Dovish بر همه چیز برتری دارد.

سرمایه گذاران پیش بینی کردند که CPI سالانه در ایالات متحده بدون تغییر در 8.3٪ در ماه مه باقی بماند در حالی که انتظار دارند CPI اصلی از 6.2٪ به 5.9٪ کاهش یابد. جوزف ترویسانی، تحلیلگر FXStreet، در پیش نمایش این رویداد، گفت: «اگرچه سیاست فدرال رزرو حداقل برای دو جلسه بعدی تحت تأثیر نتایج CPI در ماه مه یا ژوئن قرار نخواهد گرفت، بسته به انحراف از پیش بینی ها، فضای قابل توجهی برای واکنش بازار وجود دارد. . دلایل خوبی برای مشکوک بودن وجود دارد که بخشی از افزایش قیمت نفت و گاز در ماه می در نظرسنجی های تحلیلگرانی که پیش بینی ها را ایجاد می کنند، ثبت نشده است.

پیش‌نمایش CPI ایالات متحده: هسته نرم برای کاهش ارزش دلار تنظیم شده است و دو سناریو دیگر.

یورو/دلار آمریکا در روز پنجشنبه بیش از 100 پیپ از دست داد قبل از اینکه در اوایل جمعه یک بازگشت متوسط ​​به سمت 1.0650 انجام داد. فرانسوا ویلروی دی گالهو، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا، پیشتر در روز گذشته گفت که بانک مرکزی اروپا به تدریج نرخ بهره را تا رسیدن به نرخ خنثی، که چیزی بین 1 تا 2 درصد است، افزایش خواهد داد.

USD/CAD در روز پنجشنبه با افزایش قدرت دلار به بالاترین سطح خود در بیش از 10 روز گذشته صعود کرد و آخرین بار در نزدیکی 1.2700 حرکت کرد. اداره آمار کانادا گزارش مشاغل ماه می خود را بعداً در جلسه منتشر خواهد کرد. سرمایه گذاران می بینند که نرخ بیکاری در کانادا بدون تغییر در 5.2٪ باقی می ماند و تغییر خالص در اشتغال 30000 افزایش می یابد.

USD/JPY در ساعات معاملات آسیایی روز جمعه به سمت جنوب چرخید و به زیر 133.50 رسید. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال کاهش است و این امر باعث می شود این جفت ارز به سختی جذب شود.

GBP/USD لغزش خود را برای دومین روز متوالی در روز پنجشنبه افزایش داد و به زیر 1.2500 بسته شد. این جفت در روز جمعه در پشت پا می مانند.

طلا قبل از اینکه روز جمعه وارد فاز ادغام زیر 1850 دلار شود، زیان روزانه کوچکی را ثبت کرد. واکنش بازده اوراق قرضه T ایالات متحده به داده های تورم ایالات متحده می تواند نوسانات XAU/USD را در آستانه آخر هفته افزایش دهد.

بیت کوین همچنان در محدوده تنگ نزدیک به 30000 دلار در نوسان است اتریوم آسیاب جانبی خود را در حدود 1800 دلار گسترش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.