فروش هفتگی NFT به کاهش خود ادامه می دهد، داده های Google Trends نشان می دهد که پرس و جوهای NFT در 30 روز 45 درصد کاهش یافته است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از یک هفته ضعیف که شاهد کاهش 29.35 درصدی فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در هفته گذشته بودیم، هفت روز گذشته فروش NFT بیش از 7 درصد کاهش یافت. از بین 12 بلاک چین مختلف که از NFT پشتیبانی می کنند، Solana تنها برنده از نظر فروش NFT در هفته گذشته بود. کاهش

کد خبر : 171260
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
فروش هفتگی NFT به کاهش خود ادامه می دهد، داده های Google Trends نشان می دهد که پرس و جوهای NFT در 30 روز 45 درصد کاهش یافته است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از یک هفته ضعیف که شاهد کاهش 29.35 درصدی فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در هفته گذشته بودیم، هفت روز گذشته فروش NFT بیش از 7 درصد کاهش یافت. از بین 12 بلاک چین مختلف که از NFT پشتیبانی می کنند، Solana تنها برنده از نظر فروش NFT در هفته گذشته بود.

کاهش فروش NFT به دنبال اقدام هفته گذشته در بازار ناامیدکننده

در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال در دو هفته گذشته با نوسانات شدید روبرو بوده اند، فروش NFT به طور کلی خشم طوفان را احساس کرده است. در 16 فوریه، Bitcoin.com News گزارش داد که فروش 29.35٪ کاهش یافته است و 9 روز بعد، فروش NFT بیش از 7٪ کمتر از هفته قبل است.

آمار هفت روزه NFT از این گزارش از معیارهای ثبت شده cryptoslam.io و dappradar.com سرچشمه می گیرد. در هفته گذشته، 546 میلیون دلار حجم فروش NFT وجود داشت که 7.71 درصد از فروش NFT در هفته گذشته کاهش داشت. معیارها نشان می دهد که 307508 خریدار NFT در 1540140 تراکنش معامله کرده اند.

فروش هفتگی NFT به اسلاید ادامه می‌دهد، داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که درخواست‌های NFT در 30 روز 45 درصد کاهش یافته است.
آمار فروش هفت روزه NFT طبق cryptoslam.io در 25 فوریه 2022.

اتریوم با 474.8 میلیون دلار بیشترین فروش NFT هفته گذشته را به خود اختصاص داد، اما این میزان تقریباً 3.51 درصد کمتر از هفته قبل است. از بین 12 پلتفرم برتر بلاک چین NFT، Solana شاهد تنها افزایش فروش NFT از این دسته بود که طی هفته گذشته 3.03 درصد افزایش یافت.

بزرگترین بازنده ها در هفته گذشته شامل کاهش ۷۶.۶۸ درصدی زنجیره هوشمند بایننس و کاهش ۵۴.۵۶ درصدی آوالانچ از نظر فروش هفتگی NFT است. بر اساس cryptoslam.io، مجموعه ای که بیشترین فروش را در این هفته داشته است، 3landers با 40,828,994 دلار فروش است. پس از فروش NFT 3landers، Tubby Cats (35.9 میلیون دلار)، Invisible Friends (32 میلیون دلار)، Mfer (23.7 میلیون دلار) و Bored Ape Yacht Club (BAYC) با 23،688،179 دلار فروش هفتگی قرار گرفتند.

Bored Ape #4580 به قیمت 1.74 میلیون دلار فروخته می شود، جستجوهای جستجوی Google برای NFT ها پس از سود بالا در ژانویه سقوط می کنند

بیشترین فروش در طول هفت روز گذشته Bored Ape #4580 به قیمت 666 اتر یا 1.74 میلیون دلار در زمان تسویه حساب بود. Bored Ape #4580 پنج ساعت پیش در Opensea فروخته شد و کمتر از آن فروش گران قیمت BAYC NFT دیگری بود. Bored Ape #1837 13 ساعت پیش به قیمت 1.5 میلیون دلار یا تقریباً 569 اتر فروخته شد.

آمار Dappradar.com نشان می دهد که Opensea برترین بازار NFT از نظر فروش در هفته گذشته بود. پس از فروش Opensea بازارهای Looksrare، Bloctobay، Axie Infinity Ronin و Magic Eden Solana قرار گرفتند.

طی هفت روز گذشته، پنج بلاک چین برتر از نظر حجم فروش NFT شامل اتریوم، سولانا، رونین، فلو و آوالانچ بودند. آمار هفت روزه Bloctobay Flow نشان می دهد که فروش NFT 215.66٪ با 73.78 میلیون دلار فروش هفتگی افزایش یافته است.

فروش هفتگی NFT به اسلاید ادامه می‌دهد، داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که درخواست‌های NFT در 30 روز 45 درصد کاهش یافته است.
داده‌های Google Trends (GT) در سراسر جهان نشان می‌دهد که عبارات جستجو برای عبارت «NFT» در 30 روز 45 درصد کاهش یافته است. اسکرین شات در 25 فوریه 2022 گرفته شده است.

با این حال، داده‌های Google Trends (GT) در سراسر جهان نشان می‌دهد که علاقه به NFT‌ها تا جایی که افرادی که عبارت NFT را در اینترنت جستجو می‌کنند کاهش یافته است. در هفته دوم ژانویه، جستجوی NFT به 100 رسید، که بالاترین امتیاز روندی است که یک پرس و جو می تواند در GT کسب کند. این هفته، داده‌های جهانی GT نشان می‌دهد که جستجوی NFT دارای امتیاز کلی 55 است.

برچسب ها در این داستان

3landers، فروش 7 روزه، Avalanche، BAYC، Blockchain، Bloctobay، Bored Ape #1837، Bored Ape #4580، Bored Ape Yacht Club، cryptoslam.io، dappradar.com، Ethereum، Flow، Google Trends (GT)، Invisible Friends , looksrare, Magic Eden, Marketplaces, Markets, nft, NFT Marketplaces, NFT sales, NFTs, Opensea, Prices, ronin, Solana, Top Sales, Tubby Cats, فروش هفتگی

نظر شما در مورد کاهش بیش از 7 درصدی فروش هفتگی NFT نسبت به هفته گذشته چیست؟ نظر شما در مورد کاهش علاقه به NFT ها از اواسط ژانویه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Bored Ape #4580، Bored Ape #1837

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.