فروش نرخ ارز NZD/USD RSI را به سرزمین اورسدل ارسال می کند

[ad_1] نقاط بحث دلار نیوزلند NZD/USD پس از تصمیم گیری نرخ بهره بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) با توجه به قدرت دلار آمریکا ، کاهش را تمدید می کند و اقدامات اخیر قیمت نشان دهنده کاهش بیشتر نرخ ارز است زیرا مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح را از شروع ماه فروش نرخ ارز

کد خبر : 92856
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
فروش نرخ ارز NZD/USD RSI را به سرزمین اورسدل ارسال می کند

[ad_1]

نقاط بحث دلار نیوزلند

NZD/USD پس از تصمیم گیری نرخ بهره بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) با توجه به قدرت دلار آمریکا ، کاهش را تمدید می کند و اقدامات اخیر قیمت نشان دهنده کاهش بیشتر نرخ ارز است زیرا مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح را از شروع ماه

فروش نرخ ارز NZD/USD RSI را به سرزمین اورسدل ارسال می کند

NZD/USD پایین ترین سطح ژوئیه (0.6881) را به خود اختصاص داده است زیرا RBNZ نرخ نقدی رسمی (OCR) را در کمترین میزان 0.25٪ نگه داشته است و دلار نیوزلند ممکن است همچنان در برابر ارزش دلار آمریکا در حال افزایش باشد. مقامات فدرال رزرو تمایل بیشتری برای تعویض دنده نشان می دهد.

در مقابل ، تجدید قفل ها در سراسر آسیا/اقیانوسیه ممکن است RBNZ را در حاشیه نگه دارد.نیاز به بازگرداندن اقدامات مهار COVID-19 در برخی مناطق خطرات جدی سلامتی و اقتصادی ناشی از این ویروس را برجسته می کند، “و ممکن است بانک مرکزی در جلسه بعدی خود در 6 اکتبر به همان خط”کمیته نسبت به اختلالاتی که در عرضه کووید -19 ایجاد می کند هشدار می دهد. »

با این وجود ، به نظر می رسد که زمان عادی شدن سیاست پولی RBNZ به عنوان فرماندار زمان خواهد بود آدریان اور و شرکت تصدیق می کند که “اقتصاد نیوزلند قوی تر از اکثر کشورها رشد کرده بود ،“و به نظر می رسد بانک مرکزی در تلاش است تا OCR را از کمترین سطح” t “خارج کندکمیته موافقت کرد که کمترین پشیمانی از موضع سیاست آنها کاهش بیشتر سطح محرک پولی است. »

تا آن زمان ، NZD/USD ممکن است پیش پرداخت خود را از پایین ترین سطح نوامبر 2020 (0.6589) به عنوان پس از آن ادامه دهد. از پایین ترین ماه ژوئیه (0.6881)اما کاهش بیشتر نرخ ارز ممکن است باعث تغییر در احساسات خرده فروشی شود مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

تصویر احساس مشتری IG برای نرخ NZD/USD

این گزارش IG Client Sentiment نشان می دهد 60.80 trad از معامله گران هستند در حال حاضر خالص NZD/USD ، با نسبت معامله گران طولانی به کوتاه ایستاده در 1.55 تا 1.

تعداد معامله گران خالص 4.89 درصد کمتر از دیروز و 18.89 درصد بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 12.10 درصد کمتر از دیروز و 14.55 درصد کمتر از هفته گذشته است. افزایش موقعیت خالص باعث تغییر احساسات خرده فروشی شده است زیرا 45.78 درصد معامله گران هفته گذشته NZD/USD خالص بوده اند ، در حالی که کاهش موقعیت کوتاه مدت می تواند تابعی از رفتار سودآوری به عنوان نرخ ارز باشد. به پایین ترین سطح سالانه (0.6809) رسید.

با توجه به آنچه گفته شد، اقدام اخیر قیمتنشان دهنده کاهش بیشتر در NZD/USD همانطور که مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح را از ابتدای ماه گسترش می دهددر صورتی که نوسان ساز برای دومین بار در سال 2021 وارد نوسان ساز شود ، تحولات آشکار در شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است نشان دهنده کاهش بیشتر نرخ ارز باشد.

نمودار روزانه نرخ NZD/USD

تصویر نمودار نرخ روزانه NZD/USD

منبع: نمای تجاری

  • به خاطر داشته باشید ، تشکیل سر و شانه در سه ماهه اول سال 2021 با افزایش NZD/USD به زیر SMA 50 روزه تحقق یافت (0.6998) برای اولین بار از ماه نوامبر و کاهش از بالاترین میزان سالانه (0.7465) ممکن است تغییری در روند گسترده تر از آنجا که نرخ ارز زیر SMA 200 روزه معامله می شود (0.7108) برای اولین بار از ژوئن 2020.
  • به نوبه خود ، NZD/USD به بازپرداخت پیش پرداخت از پایین ترین سطح نوامبر 2020 (0.6589) ادامه دهید به عنوان SMA 50 روزه (0.6998) در حال حاضر منعکس کننده یک شیب منفی ، و تحولات آشکار در شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است اگر نوسان ساز برای دومین بار در سال 2021 وارد قلمرو فوق فروخته شود ، سرعت جمع آوری حرکت نزولی را نشان می دهد.
  • برای افتتاح/بستن زیر 0.6810 (38.2 expansion توسعه) نیاز به باز کردن 0.6700 (38.2 retracement اصلاح) تا 0.6710 (61.8 expansion توسعه) ، و منطقه مورد علاقه بعدی 0.6640 (23.6 expansion توسعه) است.

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.