فروش داخلی Encanto در هفته افتتاحیه بالاتر از رقبا بوده است

[ad_1] وب سایت Deadline در بخشی از تازه گزارش اختصاصی خود پیرامون باکس آفیس به فروش داخلی Encanto در هفته افتتاحیه پرداخته است. بخش انیمیشن والت دیزنی قطعا از روزهای اوج خود در قرن بیستم میلادی فاصله گرفته اما همچنان یکی از شاخص‌ترین فعالان حوزه‌اش به شمار می‌رود. محصولات این استودیو نه تنها نظر مثبت

کد خبر : 135771
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
فروش داخلی Encanto در هفته افتتاحیه بالاتر از رقبا بوده است

[ad_1]

وب سایت Deadline در بخشی از تازه گزارش اختصاصی خود پیرامون باکس آفیس به فروش داخلی Encanto در هفته افتتاحیه پرداخته است.

بخش انیمیشن والت دیزنی قطعا از روزهای اوج خود در قرن بیستم میلادی فاصله گرفته اما همچنان یکی از شاخص‌ترین فعالان حوزه‌اش به شمار می‌رود. محصولات این استودیو نه تنها نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب می‌کنند، بلکه فروش بالایی در باکس آفیس داشته و سود کلانی را برای سازندگان خود به ارمغان می‌آورند. Encanto جدیدترین انیمیشن والت دیزنی بوده و در میان رسانه‌های ایرانی با نام افسون شناخته می‌شود. این اثر درباره خانواده مادریگال است که تمامی اعضای آن جز میرابل از قدرت‌های جادویی برخوردار هستند. میرابل حس خوبی نسبت به خود نداشته و ترجیح می‌دهد مانند دیگران باشد. در همین حین، پروتاگونیست متوجه می‌شود اتفاق شومی در آستانه رخ دادن بوده که می‌تواند به نزدیک‌ترین اشخاص زندگی‌اش صدمه وارد کند.

وب سایت Deadline اخیرا یک گزارش درباره باکس آفیس کار کرده که بخشی از آن درباره فروش داخلی Encanto در هفته افتتاحیه است. استودیوها معمولا جمعه را به عنوان اولین روز اکران عمومی انتخاب می‌کنند اما از آنجایی که چهارشنبه روز شکرگزاری و تعطیل رسمی بود، والت دیزنی محصول جدیدش را در این روز روی پرده نقره‌ای برد. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، فروش ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری در یک بازه ۵ روزه بوده است. افسون همچنین بیشترین درآمد را داشته و رتبه نخست پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته را تصاحب کرد. در ضمن، Encanto در بازارهای خارجی ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروخت تا مجموع فروشش حدودا ۷۰ میلیون دلار باشد.

رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته به Ghostbusters: Afterlife رسید. جدیدترین قسمت شکارچیان روح موفق شد ۳۵ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش در گیشه داخلی را به ۹۰ میلیون دلار نزدیک کند. Afterlife یک اثر با محوریت مقابله با موجودات فراطبیعی بوده و برخلاف انتظار، داستانی کاملا خانوادگی را روایت می‌کند. از همین رو، رقیب مستقیم Encanto بود اما رقابت را نهایتا به آن باخت. البته نباید فراموش کرد محصول جدید سونی پیکچرز دومین هفته اکران خود را پشت سر گذاشت، در حالی که افسون اولین هفته اکرانش بود. با در نظر گرفتن این مورد، منطقی است که مخاطبان تمایل بیشتری برای تماشای افسون داشته باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.