فروش این داروی کمیاب به چند برابر قیمت در برخی داروخانه‌ها

[ad_1] به‌گزارش هوشمند نیوز، قرعه بدنام کمبود دارو هربار به‌نام یک بیماری می‌افتد، از سرطان گرفته تا تالاسمی. اما حالا افراد مبتلا به دیابت گرفتار کمبود دارو هستند، آن‌ها که مدتی قبل با هشتک انسولین نیست در فضای مجازی صدای خود را به‌گوش مسئولین رساندن این‌بار با کمبود «ویکتوزا» برای بیماران نوع دو دیابت مواجه

کد خبر : 138211
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۰۸
فروش این داروی کمیاب به چند برابر قیمت در برخی داروخانه‌ها

[ad_1]

به‌گزارش هوشمند نیوز، قرعه بدنام کمبود دارو هربار به‌نام یک بیماری می‌افتد، از سرطان گرفته تا تالاسمی. اما حالا افراد مبتلا به دیابت گرفتار کمبود دارو هستند، آن‌ها که مدتی قبل با هشتک انسولین نیست در فضای مجازی صدای خود را به‌گوش مسئولین رساندن این‌بار با کمبود «ویکتوزا» برای بیماران نوع دو دیابت مواجه شده‌اند، دارویی که وزارت بهداشت می‌گوید موجود نیست اما می‌شود آن را به چند برابر قیمت در داروخانه‌ها خریداری کرد.

 دراین‌باره «فرشته» که خود مبتلا به دیابت نوع دو است به هوشمند نیوز می‌گوید: «چرا با جان بیماران بازی می‌شود، من با اطلاعات دارویی ۱۹۰ تماس گرفتم و آنها گفتند موجودی این دارو در داروخانه‌ها صفر است. اما حالا برخی داروخانه‌ها به‌طور پنهانی این دارو را با قیمت آزاد می‌فروشند، من امروز به سختی توانستم هر قلم ویکتوزا را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از یک داروخانه خریداری کنم، درحالی اواسط مهرماه سه قلم داروی ویکتوزا را از داروخانه خریدم یک میلیون تومان. حالا برای سه قلمِ آن حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول پرداخت کردم. برخی داروخانه‌ها بدون نسخه این دارو را با قیمت زیاد به بیماران می‌فروشند، از قلمی ۲.۵ میلیون به من قیمت دادند تا همین ۱.۵ میلیونی که من توانستم تهیه کنم. جالب این‌که داروخانه‌ها نسخه‌ی دارو را قبول نمی‌کنند چون می‌خواهند آزاد بفروشند و موقع تحویل دارو فاکتور خرید را هم تحویل نمی‌دهند، تنها رسید خریدی را که از دستگاه کارت خوان چاپ شد، به من دادند. من چیزی حدود ۷ میلیون حقوق می‌گیرم که فقط ۴.۵ میلیون آن را برای خریدن داروی مورد نیازم پرداخت کردم و این برای من خیلی سخت است.»

متن کامل این گزارش را این‌جا بخوانید.

۴۷۲۳۳

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.