فروشندگان هندی در اعتراض به Reliance تهدید به اختلال در عرضه کردند

رویترز ماه گذشته گزارش داد که فروشندگان هندی نمایندگی شرکت هایی مانند Reckitt Benckiser، Unilever و Colgate-Palmolive گفتند که فروش آنها در سال گذشته 20 تا 25 درصد کاهش یافته است زیرا فروشگاه های مام و پاپ به طور فزاینده ای با میلیاردر هندی Mukesh Ambani’s Reliance همکاری می کنند. تخفیف‌های شدید آمبانی باعث شد

کد خبر : 138335
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
فروشندگان هندی در اعتراض به Reliance تهدید به اختلال در عرضه کردند


رویترز ماه گذشته گزارش داد که فروشندگان هندی نمایندگی شرکت هایی مانند Reckitt Benckiser، Unilever و Colgate-Palmolive گفتند که فروش آنها در سال گذشته 20 تا 25 درصد کاهش یافته است زیرا فروشگاه های مام و پاپ به طور فزاینده ای با میلیاردر هندی Mukesh Ambani’s Reliance همکاری می کنند.

تخفیف‌های شدید آمبانی باعث شد فروشگاه‌های بیشتری سفارش دیجیتالی خود را از برنامه شریک JioMart خود سفارش دهند، که تهدیدی وجودی برای بیش از 450000 فروشنده شرکتی بود که برای دهه‌ها با مراجعه به فروشگاه به فروشگاه برای دریافت سفارش، به هر گوشه از این کشور بزرگ خدمت کردند.

با استناد به داستان رویترز، فدراسیون توزیع کنندگان محصولات مصرفی تمام هند – که دارای 400000 عضو است – به شرکت های مصرف کننده نامه نوشت و خواستار شرایط بازی برابر شد و گفت که آنها باید محصولات را با قیمت های مشابه دیگر توزیع کنندگان شرکت های بزرگ مانند Reliance دریافت کنند.

این گروه در نامه خود گفته است که اگر تقاضای برابری قیمت برآورده نشود، فروشندگان آن توزیع محصولات را به فروشگاه‌های مام و پاپ متوقف خواهند کرد و همچنین در صورت ادامه این همکاری‌ها پس از 1 ژانویه، کالاهای مصرفی تازه راه‌اندازی شده را عرضه نخواهند کرد.

در این نامه آمده است: “ما با ارائه خدمات خوب به آنها برای سالها شهرت و حسن نیت را در بین خرده فروشان خود به دست آورده ایم… ما تصمیم گرفته ایم جنبش “عدم همکاری” را بنامیم.”

رئیس این گروه، دهیریاشیل پاتیل، گفت که این نامه به Reckitt، Hindustan Unilever، Colgate و 20 شرکت کالاهای مصرفی دیگر ارسال شده است.

هیچ یک از سه شرکت مصرف کننده و همچنین Reliance به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

فروشگاه های مام و پاپ یا “kiranas” 80 درصد از بازار خرده فروشی نزدیک به 900 میلیارد دلار در هند را به خود اختصاص می دهند. حدود 300000 فروشگاه از این قبیل در 150 شهر از Reliance سفارش کالا می دهند و این شرکت هدف خود را 10 میلیون فروشگاه شریک تا سال 2024 تعیین کرده است.

توزیع کنندگان سنتی به رویترز گفته اند که مجبور شده اند ناوگان وسایل نقلیه و کارکنان خود را کاهش دهند زیرا تجارت آنها در رنج بوده است زیرا نمی توانند با قیمت گذاری Reliance مطابقت داشته باشند.

جفریز در ماه مارس تخمین زد که kiranas “به طور پیوسته سهم تدارکات” از Reliance را “به بهای هزینه توزیع کنندگان سنتی” افزایش خواهد داد. جفریز تخمین می‌زند که چنین فروش‌هایی برای Reliance می‌تواند تا سال 2025 از 200 میلیون دلار در سال‌های 2021-2022 به 10.4 میلیارد دلار برسد.

(گزارش توسط Aditya Kalra در دهلی نو و Abhirup Roy در بمبئی. ویرایش توسط Gerry Doyle)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.